Een van mijn beste vrienden zit in Bearforce 1 en daar is al eens sprake van geweest. Uiteindelijk is het er niet van gekomen en inmiddels heb ik er geen behoefte meer aan. Toen leek het me fantastisch.quote:Op maandag 29 december 2008 09:14 schreef linebear het volgende:
volgens mij moet Gellar gewoon bij Bearforce1 gaan solliciteren
volgens mij ligt het inmiddels ook al weer een beetje op zijn gat... de lol zal er wel af zijnquote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden zit in Bearforce 1 en daar is al eens sprake van geweest. Uiteindelijk is het er niet van gekomen en inmiddels heb ik er geen behoefte meer aan. Toen leek het me fantastisch..
ja heb jij niet nog klusjes die je thuis nog zou moeten uitvoerenquote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk is verveling gewoon luiheid.
ja als iets op zijn gat ligt dan is er voor een homo ook weinig lol meer aan te belevenquote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij ligt het inmiddels ook al weer een beetje op zijn gat... de lol zal er wel af zijn
Ik denk dt GB genoeg Leermeesters kentquote:Op maandag 29 december 2008 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op dat vlak kan jij hem vast nog wel het een en ander leren als leermeester
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 10:05 schreef Stroekie het volgende:
ja heb jij niet nog klusjes die je thuis nog zou moeten uitvoeren
Het is maar de vraag of die ook kunnen beschikken over jouw skillsquote:Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dt GB genoeg Leermeesters kent
Dat zou niemand afslaanquote:Op maandag 29 december 2008 10:11 schreef Stroekie het volgende:
of wacht je nog steeds op de hulp van een belgisch klusknechtje ?
dE VERWARMING HEEFT UITGESTANA OP HET WERK 4 DAGEN LANG.... EN IS NET PAS AANGEZET. i'M FREEZINGH. wARM ME UP!quote:Op maandag 29 december 2008 10:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin.
als je het niet meer kan volhouden, dan kom maar even een bakkie doen aan de andere kant van de weg en neem je maar collega's meequote:Op maandag 29 december 2008 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dE VERWARMING HEEFT UITGESTANA OP HET WERK 4 DAGEN LANG.... EN IS NET PAS AANGEZET. i'M FREEZINGH. wARM ME UP!
ow en mijn vingers waren blijkbaar te koud en de caps lock stond dus aan
maar goed dat de trend voor mannenschoenen in 2009 dan Uggs voorschrijvenquote:Op maandag 29 december 2008 10:51 schreef linebear het volgende:
begin inmiddels koude voeten te krijgen....
ze zijn ook wel echt lelijkquote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef linebear het volgende:
hahaha... nee uggs komen er bij mij niet inof aan...
Ja dat hebben de modeguru's voorgeschreven voor 2009quote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
UGG's voor mannen?
Ik vind het zo lelijk wanneer mannen hun broekspijpen in laarsen stoppen net als veel vrouwen doen... dat snap ik echt niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |