is minder erg dan het hardop meezingen met eenzame kerst van Dhr hazesquote:Op maandag 29 december 2008 00:16 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zit ondertussen echt door het geluid te gaan hier met een flesje poppers en mijn Kylie dvd..
Doet iemand dat? Jij toch niet?quote:Op maandag 29 december 2008 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is minder erg dan het hardop meezingen met eenzame kerst van Dhr hazes
zeg hoe durf je dat van mij te denkenquote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Doet iemand dat? Jij toch niet?
Met dat laatste ben ik het sowieso eens, en dat eerste lijkt me ook. En Tilda Swinton zit er ook nog eens in!quote:Op maandag 29 december 2008 02:22 schreef wonderer het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button is een prachtige film en Cate Blanchett is een prachtige vrouw.
als huisfotograaf ?quote:Op maandag 29 december 2008 09:14 schreef linebear het volgende:
volgens mij moet Gellar gewoon bij Bearforce1 gaan solliciteren
Je was wel erg laat...quote:Op maandag 29 december 2008 08:04 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
ja voor die tijd kionden mijn vingers nog niet typen hoor, en zat ik op te warmen in de treinquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je was wel erg laat...
Ik was al weg...
(komt ook weinig voor... voor 8:00 de deur uit zijn)
ja natuurlijk gaat het in eerste instantie om het plaatje, maar het oor wil toch ook watquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef linebear het volgende:
weet ook niet wat zijn vocale kwaliteiten zijn, maar ja... hoe belangrijk is dat bij Bearforce1
op dat vlak kan jij hem vast nog wel het een en ander leren als leermeesterquote:Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Ang3l het volgende:
Ach als ie een dansje kan is 't al lang best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |