Je kersverse echtgenoot gaat dan niet met je mee ?quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is nu de (nog beperkte) agenda:
8 juni - trouwen - reizen - dinner and a show in Londen.
9 juni - Londen onveilig maken, momenteel nog zonder vast programma.
10 juni - Dirk naar Britney, Pieter naar... de Londense sauna ofzo. Geen idee nog, bedenk maar iets leuks..
11 juni - Terug, of nog een dagje langer blijven? We zien wel..
Niet mee naar het concert, nee. Dat is niet zijn ding, dus hij zou het zelf niet leuk vinden en ik zou het niet leuk vinden omdat hij zich niet amuseert. Hij irriteert zich heel erg aan dat non-stop geschreeuw en gegil van iedereen, dus dan is het niet leuk. En aangezien ik volkomen in een soort trance schiet als ik mijn grote idolen zie vind ik het geen enkel probleem om er helemaal alleen te zijn, ik ben toch niet aanspreekbaar.quote:Op maandag 29 december 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
Je kersverse echtgenoot gaat dan niet met je mee ?
dat is daar toch niemandquote:Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet mee naar het concert, nee. Dat is niet zijn ding, dus hij zou het zelf niet leuk vinden en ik zou het niet leuk vinden omdat hij zich niet amuseert. Hij irriteert zich heel erg aan dat non-stop geschreeuw en gegil van iedereen, dus dan is het niet leuk. En aangezien ik volkomen in een soort trance schiet als ik mijn grote idolen zie vind ik het geen enkel probleem om er helemaal alleen te zijn, ik ben toch niet aanspreekbaar..
Jezus, zoveel geld en het enige wat die trut doet is wat danspasjes en playbackeen. Ik zou de cd downloaden en voor de rest van 't geld een stripper hurenquote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga naar Britney.
Daar heeft Pjederby dan ook nog wat aanquote:Op maandag 29 december 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, zoveel geld en het enige wat die trut doet is wat danspasjes en playbackeen. Ik zou de cd downloaden en voor de rest van 't geld een stripper huren
Ze is niet de beste zangeres en niet de beste danseres. Net als Madonna. Maar die staat wel al 25 jaar aan de top van de entertainment industrie. Nu denk ik niet dat Britney hetzelfde niveau heeft als Madonna, maar in de popmuziek hoef je maar 1 ding te hebben en dat is charisma. En je kan zeggen wat je wil, maar dat heeft ze wel. En daar gaat het me om, even 2 uur lang die energie die ze uitstraalt absorberen. Van mijn part gaat ze twee uur lang op een stoel zitten en een boek lezen. Ook prima.quote:Op maandag 29 december 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, zoveel geld en het enige wat die trut doet is wat danspasjes en playbackeen. Ik zou de cd downloaden en voor de rest van 't geld een stripper huren
Ook dat ze klinkt als Donald Duck zal ik niet ontkennen, maar dat het strakke muziek is daar kun je niet onderuit. Ze werkt samen met de allerbeste producers, dus als er een plaat van haar van de pers af rolt dan weet je zeker dat je luistert naar de allerhipste en actueelste pop. En dat is fijn.quote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
maar jij vindt het dus wel klinken als muziek ????????????????????????
ik verbied je toch ook niet om te gaanquote:Op maandag 29 december 2008 14:05 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben geen hysterische fan die alles wat ze doet fantastisch vind en die blind is voor alle kritiek, maar ze doet ook zeker dingen goed en die zie ik ook. Beetje relativeringsvermogen, mensen..
Ja kijk! Deze muziek hebben ze wel zelf geschreven. Ze hebben er hun hele ziel en zaligheid in gelegd. Ze worden niet geleefd door managers. Ze doen hun eigen ding en laten zich door niemand iets opleggen. Echte artiesten in plaats van commerciele broedkuikens.quote:
Jawel, jij had gezegd: "Dirk, je mag niet gaan!"quote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef Stroekie het volgende:
ik verbied je toch ook niet om te gaan![]()
'k Vind de Ozric Tentacles erg fijne muziek makenquote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef Gellarboy het volgende:
Dat je er verder bloedende oren van krijgt, da's wat anders..
wat ben jij doortrapt zodat je straks bij me op schoot kan kruipen om getroost te wordenquote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jawel, jij had gezegd: "Dirk, je mag niet gaan!".
quote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind de Ozric Tentacles erg fijne muziek maken.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
maar jij vindt het dus wel klinken als muziek ????????????????????????
Ik doe alles om bij jou op schoot te mogen. Verkoop jij ook VIP deals?quote:Op maandag 29 december 2008 14:15 schreef Stroekie het volgende:
wat ben jij doortrapt zodat je straks bij me op schoot kan kruipen om getroost te worden
nope, dat is by invitation onlyquote:Op maandag 29 december 2008 14:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik doe alles om bij jou op schoot te mogen. Verkoop jij ook VIP deals?
Gemiste kans, waar is je commerciele inzicht?quote:
anders verlies je de exclusiviteitquote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gemiste kans, waar is je commerciele inzicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |