Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
Was tijdens de rust van 1 van de andere wedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Na FCG en SCH werd er een uitgebreid filmpje gestart.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Ik ook, maar ze lieten het een uur geleden zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zien.
Die moesten door naar de wedstrijd van 14.30, AZ-NEC dus.quote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.
Als alternatief voor Elia natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef toma het volgende:
[..]
vd Meijden
Verdedigers please! Oleguer heeft weer laten zien niet Ajax-waardig te zijn. Al denk ik dat je met vd Wiel en Silva ook een goede achterhoede hebt. Maar er is te weinig achter de hand.
Hij kwam nog ff buurten op 410.quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
Hij is ook in beeld geweestquote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja voor de camera's van NOS hield ie de deur voor een transfer weer op een kier.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |