Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef koemleit het volgende:
gejank dat de NOS geen sfeerbeelden laat zien.
ik kijk voor het voetbal niet voor de sfeerbeelden.
als talpa het weldeed kreeg je: "daar kijk ik niet voor ik wil het voetbal zien"
wanogmeerdan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Inderdaad, die sfeerbeelden zijn maar een van de vele zaken die niet deugen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.quote:
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef koningdavid het volgende:
De NOS brengt het voetbal afgeraffeld en saai. Ik kon het bij Talpa en RTL beter waarderen.
quote:Huntelaar: 'Ooit keer ik hier terug'
zondag 28 december, door SR, Amsterdam, 20:13u, Sportweek
Nieuwsfoto Na het prachtige afscheid van Klaas-Jan Huntelaar in de Amsterdam ArenA verscheen de emotionele spits voor de camera's. Nog overdonderd van het vuurwerk, de mooie speaches en het publiek deed de aanvaller zijn verhaal.
'Het was mooi en ook emotioneel, ik heb wel een brok in de keel moet ik zeggen. Het was heel indrukwekkend. Het is apart en niet makkelijk om afscheid te nemen. Ik houd daar zowieso niet erg van, maar het hoort erbij', aldus Huntelaar.
De goaltjesdief maakte nog een mooie onthulling: 'Ik hoop hier ooit weer een keer terug te komen, en kampioen te worden, dit is de mooiste club van Nederland.'
Das waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.
Ook weer een programma die de plank volledig misslaat. Onzin is inderdaad het toverwoord.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.
ik vind het wel fijn dat ze gewoon wedstrijd na wedstrijd doen en alles gewoon voor 8 uur en op volgorde van de stand.
voor de onzin eromheen kijk ik vanavond wel studiovoetbal.
Dom commentaar bij de wedstrijden. De goals 'hoor' je al heel erg aankomen als het ware. Slechte samenvattingen ook vaak en meer van dat soort onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.
Pinchhitter Huntelaarquote:
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.
Volgens mij hadden we dat vorig jaar over het hele seizoen niet eens.
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaagquote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Serieus? Mooiquote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaag
Komt door Vertonghen en Vermaelen achterin, meesterzet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Drie keer, dacht ik. Sowieso twee keer Utrecht en Feyenoord-thuis.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Dat kan nooit. Was het maar waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Vorig seizoen 7 x de 0 in de competitie (als ik zo snel goed geteld heb)
Studio Feyenoordquote:Op zondag 28 december 2008 20:43 schreef toma het volgende:
[..]
Bij studio voetbal gaat het de laatste tijd over niets anders.
Nee gelukkig hebben wij niks te duchten van de scouts uit 010. Als die achter een speler aanzitten weet je al dat het niks is en niks wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen invloed op helaas.
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is je eigen club misschien niet interessant genoeg?
Geloof je ook in sprookjes?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Genoeg gezien. Dag.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Waar haal je dat grootste vandaan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |