Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
Was tijdens de rust van 1 van de andere wedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Na FCG en SCH werd er een uitgebreid filmpje gestart.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Ik ook, maar ze lieten het een uur geleden zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zien.
Die moesten door naar de wedstrijd van 14.30, AZ-NEC dus.quote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.
Als alternatief voor Elia natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef toma het volgende:
[..]
vd Meijden
Verdedigers please! Oleguer heeft weer laten zien niet Ajax-waardig te zijn. Al denk ik dat je met vd Wiel en Silva ook een goede achterhoede hebt. Maar er is te weinig achter de hand.
Hij kwam nog ff buurten op 410.quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
Hij is ook in beeld geweestquote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja voor de camera's van NOS hield ie de deur voor een transfer weer op een kier.
quote:
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef koemleit het volgende:
gejank dat de NOS geen sfeerbeelden laat zien.
ik kijk voor het voetbal niet voor de sfeerbeelden.
als talpa het weldeed kreeg je: "daar kijk ik niet voor ik wil het voetbal zien"
wanogmeerdan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Inderdaad, die sfeerbeelden zijn maar een van de vele zaken die niet deugen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.quote:
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef koningdavid het volgende:
De NOS brengt het voetbal afgeraffeld en saai. Ik kon het bij Talpa en RTL beter waarderen.
quote:Huntelaar: 'Ooit keer ik hier terug'
zondag 28 december, door SR, Amsterdam, 20:13u, Sportweek
Nieuwsfoto Na het prachtige afscheid van Klaas-Jan Huntelaar in de Amsterdam ArenA verscheen de emotionele spits voor de camera's. Nog overdonderd van het vuurwerk, de mooie speaches en het publiek deed de aanvaller zijn verhaal.
'Het was mooi en ook emotioneel, ik heb wel een brok in de keel moet ik zeggen. Het was heel indrukwekkend. Het is apart en niet makkelijk om afscheid te nemen. Ik houd daar zowieso niet erg van, maar het hoort erbij', aldus Huntelaar.
De goaltjesdief maakte nog een mooie onthulling: 'Ik hoop hier ooit weer een keer terug te komen, en kampioen te worden, dit is de mooiste club van Nederland.'
Das waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |