quote:Op zondag 28 december 2008 18:47 schreef Silaz het volgende:
Kan iemand mss dat Vamos Dario plaatje uit de OP posten?
Ik blijf bij Goian. Ben iig al blij dat Marco Oleguer er na 30 min. uithaalde. Die gast staat niet eens z'n mannetje tegenover spelers van Ado.quote:
Als je elke week roept dat je Elia wilt wordt hij alleen maar duurder. Dus zal wel tactiek achterzitten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Marco zo hoorde hoeven we niet meer te rekenen op Elia?
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen, als het maar geen nieuwe Perez wordt die de sfeer gaat verzieken ofzo.
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 december 2008 19:04 schreef Pritt het volgende:
[..]
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.
Dan gaat 'ie weer iets schrijven denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen![]()
thx toma.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Haal dan van der Meyde terugquote:"Ajax, ach ja, ik moest daar weg", zegt de achttienjarige Voorburger laconiek. "Ik was te gemakzuchtig, zeiden ze. Maar een eerlijke kans heb ik daar niet echt gehad. Anderen werden duidelijk voorgetrokken. Ik speelde daar op een verkeerde positie. Natuurlijk was ik best makkelijk. Ik heb daar best spijt van, maar dat besef je pas achteraf. Toen ik eenmaal weg moest, realiseerde ik pas wat voor een kans ik had laten liggen. Daarop ging er een knop om: ik kon mijn ouders niet teleurstellen en wilde zelf gewoon slagen. Bij ADO Den Haag ging ik er alles aan doen om dat te bewerkstelligen.
Wat deden ze?quote:
Niets van Klaas laten zienquote:
NOS neem ik totaal niet meer serieus met de Eredivisie. Het is dat je ervan afhankelijk bent omdat ze nu nog de enige met beelden zijn, maar Talpa en RTL deden het toch een stuk beter. Lieten tenminste nog eens wat sfeerbeelden op en rond de tribunes zien.quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets van Klaas laten zien. Ja nou ja op die ene 30 seconden na
.
vd Meijdenquote:
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets van Klaas laten zien. Ja nou ja op die ene 30 seconden na
.
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
NOS neem ik totaal niet meer serieus met de Eredivisie. Het is dat je ervan afhankelijk bent omdat ze nu nog de enige met beelden zijn, maar Talpa en RTL deden het toch een stuk beter. Lieten tenminste nog eens wat sfeerbeelden op en rond de tribunes zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |