Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd
Ow en die Mozes idd
Tijdens de eerste helft zat ik mooi in het zonnetje, was knap warm.quote:Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.quote:Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.
PRO 14.30!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.
Nu klink ik wat negatief, maar heb wel dik respect voor die gasten, want zij staan er wel elke keer
Hehe daar kon ik ook wel om lachen inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 11:47 schreef Noshiba het volgende:
Dat slaap kindje slaap vond ik dan wel weer leuk
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd
Ow en die Mozes idd
Dan sta jij bij mij in de buurtquote:Op maandag 29 december 2008 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 12:16 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, lol. Waar sta jij dan meestal? We staan altijd met de groep Zaandam op - uit mijn hoofd - de eerste rij waar je weer helemaal door kunt lopen boven de ingang. En de rij daaronder. Groep van Heemskerk staat ernaast.
wtf?quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens.
Die groep inderdaad. Ook stom eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?
Ik zit naast het uitvakquote:Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Jasza het volgende:
Zo ff opgegeven voor de opstapplaats in Heteren tegen NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |