Tenkssssquote:
whehe hij staat gewoon ingetekendquote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Skaai het volgende:
Jep, linksonder op de bouwtekening. Komt overigens een vrij klein blok, dat heb ik wel gezien toen ik vorige week ging kijken. Maar ik maak er iets tofs van natuurlijk
.
Volgens mij via de hal, aan de slaapkamer muur in de badkamer staat een verwarming en wc.quote:Op zondag 28 december 2008 17:54 schreef gateway het volgende:
[..]
whehe hij staat gewoon ingetekendhelemaal niet gezien
jammer dat je van de badkamer eerst door de woonkamer naar de slaapkamer moet? dat hadden ze ook wel anders kunnen doen?
Oh en ik neem mijn lame 'mooie inschattingquote:Op maandag 15 september 2008 09:12 schreef Gurb het volgende:
Het begint aardig op te schieten qua bouw!
Maar of ze november gaan halen vraag ik me af, want het gebouw is nu nog niet wind- en waterdicht, dus dat zal nu nog wel een maand of 4 duren schat ik zo in.
Maar iig succes met de voorpret!
Pa en Ma lezen ook mee hier op het forumquote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef Skaai het volgende:
Ik ga op mezelf nenenene!
Ergens in maart is het de bedoeling dat mijn 55m2 grote appartementje in Almere Poort wordt opgeleverd!
Het gaat een huurwoning worden op de James Cookroute, kekke naam hè. Dit ligt in het stukje 'De Verwondering' in het Columbuskwartier.
Tot dan zit ik met Jip de kater thuis bij pa en ma. Het zij zo
.
Net laminaatje. Ik heb hier net iets minder dan een week een soortgelijk iets in liggen (iets lichter, en houtpatroon is prominenter aanwezig). Resultaat is zehr mooi.quote:
Die heb ik hier gevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
ben heel benieuwd hoe het wordt!
zeg skaai, je postte in je eerste solo topic die hele gave staande lamp. waar komt die eigenlijk vandaan??
Ik wilde je in het vorige topic niet nog verder teleurstellen met zo'n opmerking van: "zie je nou, ik zei het toch"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh en ik neem mijn lame 'mooie inschatting' opmerking natuurlijk terug he!
.
Ohh, wat een mooie spullen hebben ze daar. En helemaal niet zo duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die heb ik hier gevonden.
Ik zie 'm nu toevallig bij de 'maandaanbiedingen' staan maar hij is niet in de aanbiedingdus ik gaat eens mailen
.
ijsmeis gaat dus inkopen doen ik zie het alquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ohh, wat een mooie spullen hebben ze daar. En helemaal niet zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |