Wou wel, ging niet. Niks meer van ZD gehoord... moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ga naar je powny? en jij nog wat van zwartedoos gehoord?
ot: verveeld
gecondoleerdquote:
Gecondoleerd!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:17 schreef heavenstar het volgende:
helemaal te gek verliefd....heavenstar gaat samenwonen....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je lieverd...quote:
Echt vuurquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:57 schreef fraubitch het volgende:
goed maar koud enzo, maar des te meer reden om de openhaard aan te steken
Dat ook rond die tijdquote:
Same.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef Peter88Online het volgende:
Apart, zoals ieder jaar met Oudjaarsdag. Echt zo'n dag met veel gemengde gevoelens
Dankje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Veel geluk in het nieuwe jaar ChipsZak.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:36 schreef fraubitch het volgende:
hmmm... zo-zo
Geloof me, het was vast niet kutter dan mijn begin. Then again, het kan alleen maar beter worden!quote:
Daar durf ik niet eens naar te kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:08 schreef peaches83 het volgende:
[..]
ook geinspireerd door silents of the lambs?![]()
ik zocht een wrijf over de bol smiley maar die kennen ze hier niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:36 schreef Mejuffrouw het volgende:
waardeloos. gisteravond relatie verbroken.
mmm misschien vrij weekend??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:45 schreef Ms.Poes het volgende:
Afschuwelijk. Waarom zet je precies datgene wat ik zó graag wil hebben te koop op internet en reageer je vervolgens niet op mijn bericht, terwijl ik je de vraagprijs biedt?!
quote:
mn post wat doe jequote:
En?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mn pink doet raar, hopelijk zit ie er nog aan als ik morgen wakker word
Same here. Brak omdat het laat is geworden vannacht. En morgen moet ik ook weer aan het werk na 2 weken vakantie. Totaal nog geen zin in. ZIt nog te veel in een roes van de afgelopen 2 weken.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Mospim het volgende:
Brak
btw. jammer dat twee weken vakantie altijd zo snel om zijn
Ook dat.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef Miam het volgende:
verliefd op de verkeerde persoon.
En alsof het niet erger kan bijt ik net een stuk van mijn kies (eigenlijk vulling) kapot. Ik had vandaag gewoon niet wakker moeten worden maar een dagje over moeten slaan om op dinsdag weer wakker te worden.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Koud. Erg koud.
maak je een kloon aan toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:56 schreef Kevin_NL het volgende:
Kut en verward, het is best wel een R&P topic waard, maar het is te prive om aan iedereen incl vrienden die fokken te vertellenof jullie lachen me uit
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef heavenstar het volgende:
voor de 2e keer in 2 maanden is er ingebroken bij mij thuis......nu hebben ze alles meegenomen wat ze vorig keer hadden laten staan...ik word er gek van! IK VOEL ME DUS KUT EN KWAAD GVD!!!!!!
![]()
![]()
![]()
dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Q. het volgende:
Mixed.
Dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Klote
ik vind het knap hoor dat je weerstand bied!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef zwartedoos het volgende:
Behoefte aan iets wat ik niet meer mag/wil hebben
nog steeds verliefd op bovenstaand :^quote:
jammer dat we al getrouwd zijn, anders vroeg ik t nu aan je;quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat we al getrouwd zijn, anders vroeg ik t nu aan je;![]()
![]()
J & N hihi![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef zwartedoos het volgende:
Behoefte aan iets wat ik niet meer mag/wil hebben
Omdat ik nieuws had gehad dat me niet aanstond, maar het gaat al weer beter.quote:
quote:
Voor watquote:
Dan voel je je vandaag vast weer beter want ik voel me ook goed. Lekker aan het werk. Strakjes en later op de middag nog nieuwjaarsborrels, altijd gezellig.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef fraubitch het volgende:
oeps.... ongeluk gehad en erg dure schade.....
Schuldgevoel vooral dus
En ik maak me een beetje zorgen. Oh, en honger. Eten dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:16 schreef bijoubelge het volgende:
Verward, triestig, kwaad... en toch nog beetje verliefd
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:16 schreef bijoubelge het volgende:
Verward, triestig, kwaad... en toch nog beetje verliefd
nee juist nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]? Verder wel alles heel?
OT: Last van me buik opeens?
Vind je? Ik vind het maar naar. Ik verlang naar warmte, een wezen om mee te knuffelen. Mijn vriend is hier niet. Ik voel mij ongelofelijk eenzaam, maar dat komt waarschijnlijk door het gesprek van net. Een diep gesprek over gelukkige en ongelukkige mensen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
Last van mijn rug, lichte hoofdpijn. Zin om terug mijn bed in te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |