Oh die traden op Koninginnedag ook op, dat was wel leuk. En Waterfront is lekker voor de deur.quote:Op maandag 29 december 2008 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
The Madd speelt in Waterfront na Middernacht.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Breuls het volgende:
Oh ik ben na ongeveer 20 of 30 punten van die lijst afgehaakt. Je hebt geen regels nodig om Rotterdammer te zijn. Of je het bent weet je zelf het beste.
En Amsterdam haten is zo vorige eeuw.
~waar werk je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alice
Werk al een soort van voor KPN, vind ik al meer dan genoeg
Getronics, wat vorig jaar dus door KPN gekocht isquote:Op dinsdag 30 december 2008 06:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
~waar werk je dan als ik vragen mag?
Er is een ingang aan de kant van station Blaak, dat is dan 5 minuutjes lopen (als je de uitgang Maasboulevard neemt). Vanaf Centraal ben je bijna zo'n 25 minuten onderweg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:49 schreef kalinho het volgende:
Klein vraagje:
Hoe ver is het ongeveer lopen vanaf centraal richting die nieuwjaarsnacht? Ik heb het een x gelopen vanaf de maassilo naar centraal maar ik had toen echt totaal geen besef van tijd. Weet alleen dat het vrij lang was..
Kralingse Zoom misschien, maar daar kom je niet zo makkelijk weer terug als de metro niet rijdt. Staat wel ergens op www.rotterdam.nlquote:Of is er ergens een mogelijkheid tot parkeren dat je wel de garantie heb dat de dag erna de auto er nog veilig staat en ik 'm dan kan ophalen?
Ik loop in 40 minuten naar de Dordtselaan vanaf CS, 25 minuten naar de erasmus is te doen met een vrouw dr bijquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er is een ingang aan de kant van station Blaak, dat is dan 5 minuutjes lopen (als je de uitgang Maasboulevard neemt). Vanaf Centraal ben je bijna zo'n 25 minuten onderweg.
[..]
Metro stopt al om 20:00 he... das wel heel vroeg de stad in ..quote:Kralingse Zoom misschien, maar daar kom je niet zo makkelijk weer terug als de metro niet rijdt. Staat wel ergens op www.rotterdam.nl
Maashaven-coolsingel is snachts zo'n 15 euroquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Parkeergarage bij Slinge wellicht? Sta je overdekt, bewaakt, en de eerste 24 uur gratis. Moet je wel op tijd metro pakken richting kop van zuid (rijnhaven of wilhelminaplein). Of en taxi, dat zal net zoals Breuls vanaf KZ zegt, niet meer dan euro'tje of 15 zijn, denk van Slinge nog wel wat goedkoper
das speciaal lho tarief cker?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maashaven-coolsingel is snachts zo'n 15 euro
Mede nieuw-Rotterdammer dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand waar je goede oliebollen haalt in Noord?
Mijn eerste Oud en Nieuw in m'n nieuwe huis
Bij Richard Visser was het net nog steeds erg druk... die aan de voorkant van het station had ook een 7 in de Oliebollentest van het AD. (zie www.ad.nl voor de hele test)quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand waar je goede oliebollen haalt in Noord?
Gefeliciteerd. Ik heb met Oud en Nieuw twee huizen, maar blijf er niet voor thuisquote:Mijn eerste Oud en Nieuw in m'n nieuwe huis
Nee is mijn derde verhuizing binnen Rotterdam alweerquote:
Ja ik weet het, maar vind het veelste koud om daar helemaal heen te fietsen.quote:In Noord zou ik t niet weten, maar de beste Oliebollen van Nederland aldus het AD haal je bij Richard Visser, en drie keer raden in welke stad zijn kraam staat
Ja ik zag het, denk dat ik daar maar heen ga. Jammer dat ze die aan de achterkant van het station niet getest hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij Richard Visser was het net nog steeds erg druk... die aan de voorkant van het station had ook een 7 in de Oliebollentest van het AD. (zie www.ad.nl voor de hele test)
Toe maar! Ik ben eigenlijk ook niet echt thuis morgenavondquote:Gefeliciteerd. Ik heb met Oud en Nieuw twee huizen, maar blijf er niet voor thuis
Sowieso is die AD-contest ook meer de beste-oliebol-van-Rotterdam...quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja ik zag het, denk dat ik daar maar heen ga. Jammer dat ze die aan de achterkant van het station niet getest hebbenHad eigenlijk ook wel verwacht dat er eentje op het Eudokiaplein zou staan.
[..]
Toe maar! Ik ben eigenlijk ook niet echt thuis morgenavond
Dat ik daar zelf niet op gekomen wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:21 schreef staticdata het volgende:
Denk dat je beter station blaak kan pakken om uit te stappen dan centraaldenk dat het vanuit blaak 15 minuten lopen is. (gokje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |