quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat vuurwerk ook gewoon vanaf de Willemsbrug/Noordereiland te zien?Ik hoef niet perse de muziekdingen af, maar het vuurwerk is wel gaaf
Dat lijkt me wel aangezien het vanaf een ponton in de maas de lucht in wordt geschoten!quote:
Nee, maar zoals het weerbericht er nu uitziet gaat het goed koud worden dus hopelijk dan geen mist!.quote:Op zondag 28 december 2008 17:03 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aangezien het vanaf een ponton in de maas de lucht in wordt geschoten!
Het is alleen niet te zien als het net als vorig jaar weer zo ernstig mist
Wasmachine lenen?quote:Op zondag 28 december 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Niks geen wasmachine bezorgd dus.Volgens een medewerker van het filiaal dat ik belde, wordt er überhaupt niet op zondag bezorgd.
Fout op de site? Morgenochtend maar even bellen maar ik baal als een stekker, want ik zit echt met een berg was en de komende dagen kan ik ook niet naar de wasserette.
Valt te proberen tochquote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat een goedkope versiertruc
Nu maar even niet meer. Vermoeiend weekend gehad met teveel drank e.d.quote:
Hoe weet jij dat dan en ken ik jou?quote:Op zondag 28 december 2008 18:15 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Valt te proberen toch
Ze wonen toch hemelsbreed 300m van elkaar vandaan
Of hij kent breuls en heeft op het kaartje gekeken ...quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan en ken ik jou?
Offfffffffffffff LHO heeft hem wat ingefluisterdquote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of hij kent breuls en heeft op het kaartje gekeken ...
Je kent me niet, maar ik heb ook wel een wasmachinequote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan en ken ik jou?
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Je kent me niet, maar ik heb ook wel een wasmachine![]()
Maar in je fotoboek staat een foto van je appartement, ik weet dat dat vlakbij hofplein is.
Ik lees wel eens Breuls zijn blog en ik weet dat hij in het appartementencomplex op de Blaak woont.
Zodoende heb ik het verband gelegd
Lejkker dat het zo goed geregeld is dan.quote:Op zondag 28 december 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Niks geen wasmachine bezorgd dus.Volgens een medewerker van het filiaal dat ik belde, wordt er überhaupt niet op zondag bezorgd.
Fout op de site? Morgenochtend maar even bellen maar ik baal als een stekker, want ik zit echt met een berg was en de komende dagen kan ik ook niet naar de wasserette.
Op de hoek van de Heemraadssingel bij de kruising is niet te missen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Geeft niet, je kunt het hebben.
Nou ja, vijftig kilo.![]()
Ik zal er dan ook ff halen. Waar staat die gast precies, bij welke winkel o.i.d. in de buurt?
Ik dacht daar staat een flinke rij, maar het viel best mee.quote:Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef Breuls het volgende:
Maar is het bij de nummer 1 dan niet enorm druk?
Bij Station Blaak staat er ook eentje en daar had ik vorige week prima bollen.
(Je eigen was dus, mochten daar misverstanden over bestaanquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Alicey het volgende:
Je mag hier trouwens wel komen wassen, Issi.
A. wast zelf ook graag namelijk. Eigenlijk vindt ze wassen zelfs leuker dan Fok!ken. A. heeft ook geen TV, ze kijkt de hele avond naar de was, die zo vrolijk voor dat venstertje ronddraait. En 's ochtends kan ik haar helemaal blij maken met een volle wasmand.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
(Je eigen was dus, mochten daar misverstanden over bestaan)
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A. wast zelf ook graag namelijk. Eigenlijk vindt ze wassen zelfs leuker dan Fok!ken. A. heeft ook geen TV, ze kijkt de hele avond naar de was, die zo vrolijk voor dat venstertje ronddraait. En 's ochtends kan ik haar helemaal blij maken met een volle wasmand.
Op het kruispunt van de heemraadsingel en de vierambachtstraatquote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Geeft niet, je kunt het hebben.
Nou ja, vijftig kilo.![]()
Ik zal er dan ook ff halen. Waar staat die gast precies, bij welke winkel o.i.d. in de buurt?
TS kan niet met de OP omgaanquote:Zomerfestivals
> 05.09.2008 Wereldhavendagen
> 05.09.2008 Shantyfestival
> 06.09.2008 Havenfestival
> 26.09.2008 Kunsthal kookt
Nog niet, maar op oudjaarsdag staat er meestal een rij van ruim een uur wachttijd...quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Op het kruispunt van de heemraadsingel en de vierambachtstraat
Het is niet echt stervensdruk, maar vooral de oliebollen zijn wel snel op (alsin, dat het deeg nog moet rijzen voor de volgende lading).
ik fiets er elke dag voorbij ... de depandance is wel erg uitgebreid momenteel moet ik zeggenquote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nog niet, maar op oudjaarsdag staat er meestal een rij van ruim een uur wachttijd...
Ga morgen toch wel even langs, nu ik er dichter bij ga wonen
wel...happy washings!quote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef Isegrim het volgende:
De nieuwe wasmachine is eindelijk gearriveerd.Alsnog anderhalf uur te laat, maar goed, ik kan weer wassen.
Je maakt A. gek van jalouzie, die moet nu vast ook een snellere hebben!quote:Op maandag 29 december 2008 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij met de nieuwe machine.Een normale was duurt maar een uur. Mijn oude deed er zeker anderhalf over. En er zit ook een 'korte was'-optie op, waarmee je in 30 minuten een wasje kunt draaien.
Ik ga vanavond eens kijken hoe lang de onze er over doet.quote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je maakt A. gek van jalouzie, die moet nu vast ook een snellere hebben!
Ik had zelf mijn geld eerder op een vaatwasser gezet...
De onze heeft ook geen klokje, maar die valt wel af te lezen van de magnetron.quote:Op maandag 29 december 2008 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Op die van ons zit niet eens een klokje, superirritant! Uitgezocht door mannen.
Onze wasserette doet 7Kg was in 30 minutenquote:Op maandag 29 december 2008 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij met de nieuwe machine.Een normale was duurt maar een uur. Mijn oude deed er zeker anderhalf over. En er zit ook een 'korte was'-optie op, waarmee je in 30 minuten een wasje kunt draaien.
We vinden het ook niet nodig dat jullie weten hoe lang je met de was bezig bent. Wat wil je ook met die informatie? Langere theepauzes zeker!quote:Op maandag 29 december 2008 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
AEG bovenladers roeleren vet!quote:Op maandag 29 december 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zodra we wat verder van Sam met zn wasserette wonen, wil ik een AEG bovenlader
Als de was klaar is mag ik altijd even de keuken uit..quote:Op maandag 29 december 2008 14:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
We vinden het ook niet nodig dat jullie weten hoe lang je met de was bezig bent. Wat wil je ook met die informatie? Langere theepauzes zeker!
ja, om mij een kopje koffie te brengen. Maar als we een nieuwe wasmachine hebben ga ik toch niet ineens meer koffie drinken?quote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als de was klaar is mag ik altijd even de keuken uit..
Maar misschien ga je dan wel aan de thee of heftig aan het water... Zo heel dom is dat toch niet gedacht?quote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, om mij een kopje koffie te brengen. Maar als we een nieuwe wasmachine hebben ga ik toch niet ineens meer koffie drinken?![]()
Dom gansje.
Ik vind het wat vergezocht maar gun je het voordeel van de twijfel,quote:Op maandag 29 december 2008 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar misschien ga je dan wel aan de thee of heftig aan het water... Zo heel dom is dat toch niet gedacht?
En jezelf een echte Schiedammer voelen is natuurlijk wel weer een dieptepunt.. Misschien kunnen we ook gewoon bij Issi gaan wassen als de hare sneller is dan de onze.quote:Op maandag 29 december 2008 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vind het wat vergezocht maar gun je het voordeel van de twijfel,
Maar toch niet beter eerst een vaatwasser dan? Ik bedoel, zonder vaatwasser voel ik me wel een beetje een echte schiedammer
Wel van je ATV dagen afhalen, die urenquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als de was klaar is mag ik altijd even de keuken uit..
LHO is een verantwoordelijke huisvaderquote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel van je ATV dagen afhalen, die uren![]()
quote:Bijzonder kaartupdateje
Er zijn steeds meer tekenen dat ik nooit meer van die man af kom..quote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel van je ATV dagen afhalen, die uren![]()
Bijzonder kaartupdateje
Ik zie ze ook overal.quote:Op maandag 29 december 2008 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer tekenen dat ik nooit meer van die man af kom..
Misschien eigenlijk wel heel erg.quote:Op maandag 29 december 2008 15:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zie ze ook overal.
[ afbeelding ]
Misschien moet je je er maar bij neerleggen. Je had het wellicht beter kunnen treffen, maar do you feel lucky, punk?
Dat doe ik. Het lukt me vandaag aardig goed om anderen bezig te houden.quote:Op maandag 29 december 2008 15:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga is werken schorum!!
merk hetquote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat doe ik. Het lukt me vandaag aardig goed om anderen bezig te houden.
Is dat echt jullie naambordje?quote:Op maandag 29 december 2008 15:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zie ze ook overal.
[ afbeelding ]
Misschien moet je je er maar bij neerleggen. Je had het wellicht beter kunnen treffen, maar do you feel lucky, punk?
Op zn suri's of anti's betekend het dus dat je 2x over Heiden heen bent geweest (of een ander gewillig slachtofferquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op zn suri's of anti's betekend het dus dat je 2x over Heiden heen bent geweest (of een ander gewillig slachtoffer).
Hmm, net zoiets als koffie drinken op Zuid dus.quote:Op maandag 29 december 2008 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op zn suri's of anti's betekend het dus dat je 2x over Heiden heen bent geweest (of een ander gewillig slachtoffer).
Mocht iemand het liedje "wasje draaien" niet begrepen hebben
ah...en dat jij altijd je was bij Sam aan de overkant van de straat doet, dat betekent...?quote:Op maandag 29 december 2008 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat hij zich keihard in zijn aars laat bonken door een enorme Surinamer.quote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ah...en dat jij altijd je was bij Sam aan de overkant van de straat doet, dat betekent...?
...met een lul van 7 kg, en dat 30 minuten lang...quote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hij zich keihard in zijn aars laat bonken door een enorme Surinamer.
ben jij van het promosletjesteam ofzoquote:
Wat is er mis met Eskimo's?quote:Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef Breuls het volgende:
Kaartje voor Nieuwjaarsnacht is binnen. Nu effe kijken hoe ik me warm aankleed zonder er als een Eskimo bij te lopen.
Qua mens niets, maar als het feest is loop ik liever niet enorm dik ingepakt. Dus ik trek misschien wel meerdere lagen aan ofzo en loop gewoon in normale kleding.quote:
nee ben van de helpdesk maar binnenkort van het befaamde ETquote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben jij van het promosletjesteam ofzo
Het wordt maar min zevenquote:Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef Breuls het volgende:
Kaartje voor Nieuwjaarsnacht is binnen. Nu effe kijken hoe ik me warm aankleed zonder er als een Eskimo bij te lopen.
Degene die ik voor mezelf heb uitgezocht heb, heeft een timer en een klokje om te zien hoe lang het nog duurt. Snelste programma is 39 minutenquote:Op maandag 29 december 2008 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef Breuls het volgende:
Dizzy is wel een leuke tent.quote:Op maandag 29 december 2008 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
Dit was eigenlijk ook wel een bijzonder alternatief geweest...
[ afbeelding ]
www.dizzy.nl
Ja, eh. Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 19:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thermo ondergoed
quote:
Dat is iets te ver inderdaad. Ik ben benieuwd hoe ze de boel warm gaan houden...quote:Ik denk dat ik na het vuurwerk sowieso niet lang bij de Boompjes blijf hangen en ergens naar binnen wil. Maar ik ga niet helemaal naar Dizzy denk ik.
Ik pwn jou met negen minuten.quote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Degene die ik voor mezelf heb uitgezocht heb, heeft een timer en een klokje om te zien hoe lang het nog duurt. Snelste programma is 39 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |