Ook als je naar het stadion gaat.quote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Vind 16.30 wel een lekkere tijd.
Zo zonde dat het zo'n gedrocht is van de buitenkant.quote:Op zondag 28 december 2008 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Euroberg stadion blijft sowieso prachtig.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zo zonde dat het zo'n gedrocht is van de buitenkant.
http://nl.justin.tv/angr20quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn link is dood.Iemand nog een verse?
Ook die ronde ramen enzo, echt spuuglelijk.quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef Kerol het volgende:
[..]Moet een kleurtje op, geen idee waarom ze dat niet doen.
quote:
Binnenkant maakt een hoop goed.quote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook die ronde ramen enzo, echt spuuglelijk.
75e minuut is toch niet zo heel erg slotfase?quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef Kremers het volgende:
Wat een irritante kut club is dat AZ zeg... Voor de tweede keer op rij in de slotfase 1-0 maken
Ja, maar beggars can't be choosers.quote:Op zondag 28 december 2008 16:34 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hij hapert wel een beetje bij mij.. bij jouw ook?
http://nl.justin.tv/angr20quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef sezten het volgende:
Heeft er iemand ook een stream MET geluid?
Eredivisie live.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef sezten het volgende:
Heeft er iemand ook een stream MET geluid?
Grote tekst "Groningen Voetbalstad"quote:Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef sjeppert het volgende:
[..]
was deden ze dan
net pas weer ingeschakeld
Ik vraag me af of hij hem wel raakte, maar goed..quote:
Ja maar ik bedoel hoe hij uitkomt. Was toch een beetje een Menzo actie.quote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij hem wel raakte, maar goed..
quote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Kerol het volgende:
Slechte sfeer tot nu toe..
Ja.quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef sezten het volgende:
Zongen ze nou: Suarez oohoh etc. als parodie op de schwalberaar van heereveen?
Ja, dat zingt tegenwoordig ook elke club.quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef sezten het volgende:
Zongen ze nou: Suarez oohoh etc. als parodie op de schwalberaar van heereveen?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef El-Salvador het volgende:
Die holla doet me aan Buijs denken. Een zeer agressieve middelmatige speler.
Dan zou ik als Suarez zijnde ook mijn naam hoog willen houdenquote:Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat zingt tegenwoordig ook elke club.
Hoorde het NAC nog zingen afgelopen vrijdag.
Heb je het gehoord? Ajax heeft gewonnen.quote:
Ja in de Arena hoorde ik inderdaad zoiets.quote:Op zondag 28 december 2008 17:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je het gehoord? Ajax heeft gewonnen.
Stel je voor ze hadden je niks verteldquote:Op zondag 28 december 2008 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja in de Arena hoorde ik inderdaad zoiets.
Nee, Berg is lekker bezig. Wat een irritant tyfusjong is dat zeg. Zal wel weer rood krijgen in de tweede helft.quote:
Martina en Rommedahl mogen weg bij Ajax iets wat voor Groningen?quote:Op zondag 28 december 2008 17:08 schreef koningdavid het volgende:
Groningen heeft een goede buitenspeler nodig. Het is wat statisch soms.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Martina en Rommedahl mogen weg bij Ajax iets wat voor Groningen?
Joshua John van sparta moeten ze nemen. Oid.quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Rommedahl is Meerdink 2, voegt niet veel toe. Martina heeft wel talent maar ik weet niet of hij goed genoeg is voor Groningen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef leonnekes het volgende:
[..]
VDLaak voor Matthijs is beter.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ok Stenman.
Mijn advies aan Jans voor de rust: Powelvoor Matthijs
Als je het zo bekijkt is Balkenende een nationale held.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelers die 7 jaar bij je club spelen zijn per definitie helden, hoe slecht ze ook zijn.
Niet bij Groningen. Daar fluiten ze zo iemand uit wanneer hij terugkomt van een blessure.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelers die 7 jaar bij je club spelen zijn per definitie helden, hoe slecht ze ook zijn.
Verdiep je eens in de feiten. Hij werd niet uitgefloten, maar het wisselbeleid van Jans.quote:Op zondag 28 december 2008 17:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Niet bij Groningen. Daar fluiten ze zo iemand uit wanneer hij terugkomt van een blessure.
Jawel, maar hij is gewoon (al lang) niet goed genoeg meer, er zijn betere alternatieven.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland niet zoveel voorbeelden. Heubach bij Twente is een goed voorbeeld overigens. Al 15 jaar bij Twente.quote:Op zondag 28 december 2008 17:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Niet bij Groningen. Daar fluiten ze zo iemand uit wanneer hij terugkomt van een blessure.
Ja, het is ook echt feitelijk te checken waarom een groep indivduen aan het fluiten isquote:Op zondag 28 december 2008 17:16 schreef Kerol het volgende:
Verdiep je eens in de feiten. Hij werd niet uitgefloten, maar het wisselbeleid van Jans.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:19 schreef Kerol het volgende:
Zeer slechte eerste helft.
Vind je dat echt?quote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef SO89 het volgende:
Matthijs vind ik gewoon voldoende spelen..
Ze zoeken nog iemand bij Expeditie Robinson.quote:Op zondag 28 december 2008 17:26 schreef BertMaalderink het volgende:
Humberto moet langdurig op vakantie. Nu.
Vaak te laat ben ik het niet mee eens.. Opbouwend is inderdaad niet zijn sterkste kant, maar gelukkig zoekt hij meestal de dichtstbijzijnde oplossnig.quote:Op zondag 28 december 2008 17:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Hij is vaak te laat en strooit met kut passes. (veel achter de man etc)
Ik loop achterquote:Op zondag 28 december 2008 17:43 schreef venomsnake het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Keurig.quote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef S-Two het volgende:
Doe eens scoren Groningen.
Echt dramatisch!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vonden jullie van Schaamhaar bij Ajax - ADO? Ik vond hem echt om te janken
Dus je bent het niet eens met de pizzakeuze?quote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Genoeg over de lunch van koningdavid
Eerste helft ook niks gezien, alleen een perfect uitgevoerde schwalbe.quote:Op zondag 28 december 2008 17:56 schreef Adelante het volgende:
HEE is gestopt met voetballen na rust ofzo?
Ja, kwaliteitsinjectie.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef Kerol het volgende:
Femi was de beste van het veld ..
Femi was geblesseerd..quote:
Dan nog, dan had ie Powel voor Femi moeten doenquote:
Eensch..quote:Op zondag 28 december 2008 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan nog, dan had ie Powel voor Femi moeten doen
Garcia gewoon laten staan
Met de laatste kool van 2008?quote:
Ik mis ook kwaliteit bij deze GRO -HEE uitvoering. Heb weleens betere spelers zien rondhuppelen bij de clash van het noorden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:10 schreef Kerol het volgende:
Dit Groningen is niet veel beter dan het Groningen van tweede seizoenshelft vorig seizoen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet hebgevolgd vanwege mijn miserabele conditie momenteel. Kreeg meteen koortsuitslag toen ik Henk Kok hoorde en het werd 1-1. Maarreh....eh.......quote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moet jij geen schaatsen kijken?
Misschien dacht Jans: 1-1 is ook mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 18:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eensch..
Slaat nergens op om een creative speler eraf te halen als je nog mot scoren.
Gaat nu iets beter. Moet zo weer voetballen. Ik voel het wel nog steeds.quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat het?
Grunn mist een type Suarez.quote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik mis ook kwaliteit bij deze GRO -HEE uitvoering. Heb weleens betere spelers zien rondhuppelen bij de clash van het noorden.
Omdat Sibon op de bank zitquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Kerol het volgende:
Waarom is de verdediging van SCH nu opeens wel goed
Is niet goed, Groningen speelt het gewoon niet goed uit. Teveel hoge ballen in het niets.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Kerol het volgende:
Waarom is de verdediging van SCH nu opeens wel goed
Bijvoorbeeld. Een Berg alleen red je het niet mee.quote:
Die Janmaat staat wel aardig te spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En Heerenveen mist een goede linksback, rechtsback, centrale verdedigers en keeper.
Hey Foekequote:Op zondag 28 december 2008 18:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is echt op jullie hand vandaag.
vorige week welquote:Op zondag 28 december 2008 18:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
nee het lukt (al weken) Groningen niet meer
Heerenveen geeft cadeautjes, ze denken dat kerst nog niet voorbij isquote:Op zondag 28 december 2008 18:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En Groningen pikt het ook weer op...quote:Op zondag 28 december 2008 18:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat nu iets beter. Moet zo weer voetballen. Ik voel het wel nog steeds.²
Pffff sukkel, 2-2!quote:Op zondag 28 december 2008 18:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |