Ja in de Arena hoorde ik inderdaad zoiets.quote:Op zondag 28 december 2008 17:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je het gehoord? Ajax heeft gewonnen.
Stel je voor ze hadden je niks verteldquote:Op zondag 28 december 2008 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja in de Arena hoorde ik inderdaad zoiets.
Nee, Berg is lekker bezig. Wat een irritant tyfusjong is dat zeg. Zal wel weer rood krijgen in de tweede helft.quote:
Martina en Rommedahl mogen weg bij Ajax iets wat voor Groningen?quote:Op zondag 28 december 2008 17:08 schreef koningdavid het volgende:
Groningen heeft een goede buitenspeler nodig. Het is wat statisch soms.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Martina en Rommedahl mogen weg bij Ajax iets wat voor Groningen?
Joshua John van sparta moeten ze nemen. Oid.quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Rommedahl is Meerdink 2, voegt niet veel toe. Martina heeft wel talent maar ik weet niet of hij goed genoeg is voor Groningen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef leonnekes het volgende:
[..]
VDLaak voor Matthijs is beter.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ok Stenman.
Mijn advies aan Jans voor de rust: Powelvoor Matthijs
Als je het zo bekijkt is Balkenende een nationale held.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelers die 7 jaar bij je club spelen zijn per definitie helden, hoe slecht ze ook zijn.
Niet bij Groningen. Daar fluiten ze zo iemand uit wanneer hij terugkomt van een blessure.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelers die 7 jaar bij je club spelen zijn per definitie helden, hoe slecht ze ook zijn.
Verdiep je eens in de feiten. Hij werd niet uitgefloten, maar het wisselbeleid van Jans.quote:Op zondag 28 december 2008 17:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Niet bij Groningen. Daar fluiten ze zo iemand uit wanneer hij terugkomt van een blessure.
Jawel, maar hij is gewoon (al lang) niet goed genoeg meer, er zijn betere alternatieven.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |