Eensch..quote:Op zondag 28 december 2008 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan nog, dan had ie Powel voor Femi moeten doen
Garcia gewoon laten staan
Met de laatste kool van 2008?quote:
Ik mis ook kwaliteit bij deze GRO -HEE uitvoering. Heb weleens betere spelers zien rondhuppelen bij de clash van het noorden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:10 schreef Kerol het volgende:
Dit Groningen is niet veel beter dan het Groningen van tweede seizoenshelft vorig seizoen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet hebgevolgd vanwege mijn miserabele conditie momenteel. Kreeg meteen koortsuitslag toen ik Henk Kok hoorde en het werd 1-1. Maarreh....eh.......quote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moet jij geen schaatsen kijken?
Misschien dacht Jans: 1-1 is ook mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 18:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eensch..
Slaat nergens op om een creative speler eraf te halen als je nog mot scoren.
Gaat nu iets beter. Moet zo weer voetballen. Ik voel het wel nog steeds.quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat het?
Grunn mist een type Suarez.quote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik mis ook kwaliteit bij deze GRO -HEE uitvoering. Heb weleens betere spelers zien rondhuppelen bij de clash van het noorden.
Omdat Sibon op de bank zitquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Kerol het volgende:
Waarom is de verdediging van SCH nu opeens wel goed
Is niet goed, Groningen speelt het gewoon niet goed uit. Teveel hoge ballen in het niets.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Kerol het volgende:
Waarom is de verdediging van SCH nu opeens wel goed
Bijvoorbeeld. Een Berg alleen red je het niet mee.quote:
Die Janmaat staat wel aardig te spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En Heerenveen mist een goede linksback, rechtsback, centrale verdedigers en keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |