quote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Speciaal voor The Zapster, omdat-ie gisteren zo leuk reageerde op Brenda's verhaal over haar nieuwe ratje; één van mijn ratjes (Kleine Beer), komt even vragen wat het probleem is
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Speciaal voor The Zapster, omdat-ie gisteren zo leuk reageerde op Brenda's verhaal over haar nieuwe ratje; één van mijn ratjes (Kleine Beer), komt even vragen wat het probleem is
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Lol, leuke foto's. Even wachten op het antwoord van Zapsterquote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
hallowquote:
oeh, da's minders..quote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow![]()
ben blij dat ik er ook weer ben...onze hele wijk was aarde donker ineens...
Ben nu meteen begonnen met kaarsjes aandoen, kruik erbij, batterij van de foon opladen...je weet maar nooit wanneer het straks langer donker blijft
Zozo, heel netjesquote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu te internetten op een 40" scherm.
welke ?quote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Metallicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* muisje-eliza zet m voor de buuf semi-hard
Yeaah !!quote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Metallicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* muisje-eliza zet m voor de buuf semi-hard
is nu bezig turn the pagequote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
welke ?
heb ut nie gehoord..
wel sjiek
"Even goed" zou ik niet meteen zeggen. Natuurlijk werken ze allebei, maar er zit echt kwaliteitsverschil tussen die twee kabels. Maar een heel goede kabel van bijvoorbeeld QED krijg je al voor 40 euro.quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu te internetten op een 40" scherm.
Grap van de dag: bij BCC verkochten ze HDMI kabels voor 119,95 euro... wat ik veel te veel geld vond (heb van tevoren wat research gedaan op Tweakers). Een HDMI-kabel van 4 euro bij de Action werkt even goed!![]()
Toen ik bij de BCC was hoorde ik echter een verkoper tegen een stel andere klanten zeggen: "Daarvoor heeft u een HDMI-kabel nodig, maar die zijn best prijzig..." waarna ze naar de kabels van 119,95 euro liepen... en volgens mij kochten ze die nog ook.
Ieksquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
die Zepper is niet lief voor onze ratten![]()
[ afbeelding ]
*puh*
RabRadio lekkere plaat?quote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef Briggy het volgende:
THIN LIZZY - DANCING IN THE MOONLIGHT
![]()
Lekkere plaat
HDMI is digitaal, dus als er dan iets fout gaat in het signaal zie je dat meteen aan artifacten e.d. op het beeld lijkt mij zo. Ik heb toch echt een perfect beeld met deze kabels... en het kan echt niet beter.quote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Even goed" zou ik niet meteen zeggen. Natuurlijk werken ze allebei, maar er zit echt kwaliteitsverschil tussen die twee kabels. Maar een heel goede kabel van bijvoorbeeld QED krijg je al voor 40 euro.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
HDMI is digitaal, dus als er dan iets fout gaat in het signaal zie je dat meteen aan artifacten e.d. op het beeld lijkt mij zo. Ik heb toch echt een perfect beeld met deze kabels... en het kan echt niet beter.
Maar op Tweakers zijn over dit onderwerp ook al 45 pagina's vol gediscussieerd over dit onderwerp, dus laten we dat hier maar niet doen.
Och guss, wil je met je naaktje de harten van niet-rattenliefhebbers stelen?quote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
die Zepper is niet lief voor onze ratten![]()
[ afbeelding ]
*puh*
neeh dat hoeft niet...quote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och guss, wil je met je naaktje de harten van niet-rattenliefhebbers stelen?
euh van me eigequote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
Van welke site hebben jullie avatar gehaald?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
Alvast maar de playlist voor na achten:
Zelf beetje geknutseldquote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
Klopt. Maarja, da's wel een van de bekendere, dus daar gaat 't grote publiek voor....quote:Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom dit lied van Bjork
905 12/28/2008 - 20:00 BJORK - IT'S OH SO QUIET
ze heeft zoveel andere mooie liedjes gemaakt
En als je wel een idee hebt, maar zelf niet handig bent: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
Ik kan het nummer niet meer horen. Wij moesten dat met muziek altijd zingen en spelen. Elke week Bjork en Bette Midler met The Rosequote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, da's wel een van de bekendere, dus daar gaat 't grote publiek voor....
hej leuk topicquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En als je wel een idee hebt, maar zelf niet handig bent: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69
Oké, op welke school heb jij gezeten?quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan het nummer niet meer horen. Wij moesten dat met muziek altijd zingen en spelen. Elke week Bjork en Bette Midler met The Rose
Iddquote:
Het Bisschoppelijk College in Budel (Nu Junior College Budel).quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, op welke school heb jij gezeten?
Ik dus precies t zelfde he...!
Ken ondertussen wel 3 verschillende stemmen voor the Rose
Ow, ik niet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het Bisschoppelijk College in Budel (Nu Junior College Budel).
Geen idee meer. Het is al zo lang geleden. The Rose stond wel in een boek geloof ik.quote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ik niet.
Grappig, stond dat bij jullie in een boek? Bij ons The Rose in het muziekboek, en die van Björk in een aparte map...
Muziek op Maatquote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee meer. Het is al zo lang geleden. The Rose stond wel in een boek geloof ik.
Guilty Pleasure dus van jequote:Op zondag 28 december 2008 20:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Omdat ik me niet kan voorstellen dat het nog beter kan, het is nu al kristalhelder.quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe weet je of dit perfect beeld is, of dat het beter kan...
quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat het nog beter kan, het is nu al kristalhelder.
Nee toch? Leader van Top Of The Pops.. Voor TMF werd een andere plaat gebruikt: Chemical Brothers - Block Rockin' Beats!quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef -Hans- het volgende:
Geluidje van de TMF tune. Van heeeeel lang geleden. Vroeguh..
nog langer geleden...toen Domien nog een kuikentje wasquote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee toch? Leader van Top Of The Pops.. Voor TMF werd een andere plaat gebruikt: Chemical Brothers - Block Rockin' Beats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef JJH het volgende:
G'dag mensen!
Hehe, weekend, en vanavond staat mijn eerste request op de agenda.
Pink Floyd - Another brick in the wall.quote:
Ik ben helemaal gek op Pink Floyd, maar dit is het enige nummer waar ik nooit naar luisterquote:Op zondag 28 december 2008 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Pink Floyd - Another brick in the wall.
Vanavond moet je trouwens lezen als vannacht, maar voor mij is het vanavond
I'm to sexy
Het was eigenlijk ook een beeetje eigenbelang, heb juist een bekend nummer gekozen omdat de kans dan groter is dat ie gedraaid word.quote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gek op Pink Floyd, maar dit is het enige nummer waar ik nooit naar luister![]()
Die heb ik denk ik te vaak gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |