quote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Speciaal voor The Zapster, omdat-ie gisteren zo leuk reageerde op Brenda's verhaal over haar nieuwe ratje; één van mijn ratjes (Kleine Beer), komt even vragen wat het probleem is
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Speciaal voor The Zapster, omdat-ie gisteren zo leuk reageerde op Brenda's verhaal over haar nieuwe ratje; één van mijn ratjes (Kleine Beer), komt even vragen wat het probleem is
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Lol, leuke foto's. Even wachten op het antwoord van Zapsterquote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op zondag 28 december 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou?!!
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
hallowquote:
oeh, da's minders..quote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow![]()
ben blij dat ik er ook weer ben...onze hele wijk was aarde donker ineens...
Ben nu meteen begonnen met kaarsjes aandoen, kruik erbij, batterij van de foon opladen...je weet maar nooit wanneer het straks langer donker blijft
Zozo, heel netjesquote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu te internetten op een 40" scherm.
welke ?quote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Metallicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* muisje-eliza zet m voor de buuf semi-hard
Yeaah !!quote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Metallicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* muisje-eliza zet m voor de buuf semi-hard
is nu bezig turn the pagequote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
welke ?
heb ut nie gehoord..
wel sjiek
"Even goed" zou ik niet meteen zeggen. Natuurlijk werken ze allebei, maar er zit echt kwaliteitsverschil tussen die twee kabels. Maar een heel goede kabel van bijvoorbeeld QED krijg je al voor 40 euro.quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu te internetten op een 40" scherm.
Grap van de dag: bij BCC verkochten ze HDMI kabels voor 119,95 euro... wat ik veel te veel geld vond (heb van tevoren wat research gedaan op Tweakers). Een HDMI-kabel van 4 euro bij de Action werkt even goed!![]()
Toen ik bij de BCC was hoorde ik echter een verkoper tegen een stel andere klanten zeggen: "Daarvoor heeft u een HDMI-kabel nodig, maar die zijn best prijzig..." waarna ze naar de kabels van 119,95 euro liepen... en volgens mij kochten ze die nog ook.
Ieksquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
die Zepper is niet lief voor onze ratten![]()
[ afbeelding ]
*puh*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |