RabRadio lekkere plaat?quote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef Briggy het volgende:
THIN LIZZY - DANCING IN THE MOONLIGHT
![]()
Lekkere plaat
HDMI is digitaal, dus als er dan iets fout gaat in het signaal zie je dat meteen aan artifacten e.d. op het beeld lijkt mij zo. Ik heb toch echt een perfect beeld met deze kabels... en het kan echt niet beter.quote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Even goed" zou ik niet meteen zeggen. Natuurlijk werken ze allebei, maar er zit echt kwaliteitsverschil tussen die twee kabels. Maar een heel goede kabel van bijvoorbeeld QED krijg je al voor 40 euro.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
HDMI is digitaal, dus als er dan iets fout gaat in het signaal zie je dat meteen aan artifacten e.d. op het beeld lijkt mij zo. Ik heb toch echt een perfect beeld met deze kabels... en het kan echt niet beter.
Maar op Tweakers zijn over dit onderwerp ook al 45 pagina's vol gediscussieerd over dit onderwerp, dus laten we dat hier maar niet doen.
Och guss, wil je met je naaktje de harten van niet-rattenliefhebbers stelen?quote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
die Zepper is niet lief voor onze ratten![]()
[ afbeelding ]
*puh*
neeh dat hoeft niet...quote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och guss, wil je met je naaktje de harten van niet-rattenliefhebbers stelen?
euh van me eigequote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
Van welke site hebben jullie avatar gehaald?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
Alvast maar de playlist voor na achten:
Zelf beetje geknutseldquote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
Klopt. Maarja, da's wel een van de bekendere, dus daar gaat 't grote publiek voor....quote:Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom dit lied van Bjork
905 12/28/2008 - 20:00 BJORK - IT'S OH SO QUIET
ze heeft zoveel andere mooie liedjes gemaakt
En als je wel een idee hebt, maar zelf niet handig bent: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Treezz het volgende:
Ik kan het nummer niet meer horen. Wij moesten dat met muziek altijd zingen en spelen. Elke week Bjork en Bette Midler met The Rosequote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, da's wel een van de bekendere, dus daar gaat 't grote publiek voor....
hej leuk topicquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En als je wel een idee hebt, maar zelf niet handig bent: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |