Oh nee.quote:
ook alleen maar omdat veul lui hier willen dat az verliest zodat ajax winterkampioen wordtquote:
ORLY?quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat veul lui hier willen dat az verliest zodat ajax winterkampioen wordt
quote:
Zo scherp als een botermes.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat veul lui hier willen dat az verliest zodat ajax winterkampioen wordt
Ik vond NEC onder Neeskens altijd zijn grijze-muizenclub. Onder Been zijn ze leuk en sympathiek geworden.quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
NEC is sowieso wel een sympathiek clubje. Alleen Arnhemmers hebben er een hekel aan.
Dudequote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor Ajax maar ze doen het gewoon erg goedquote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
NEC is sowieso wel een sympathiek clubje. Alleen Arnhemmers hebben er een hekel aan.
Het enige negatieve wat ik verzinnen aan NEC is dat Bouaouzan er speelt.
Klopt, is nu gewoon echt een leuke club.quote:Op zondag 28 december 2008 15:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vond NEC onder Neeskens altijd zijn grijze-muizenclub. Onder Been zijn ze leuk en sympathiek geworden.
Absoluut. De PI kun je ook weglaten.quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Smerig counterploegje eigenlijk dat AZ
Live wedstrijden via internet-streams #26quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Iemand een live-stream van Utrecht-Roda?
Dat ook.. allemaal voorspelbaar wat ze doen .quote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
NEC mist nu ook de snelheid voorin om te counteren.
En dat op de laatste speelronde voor de winterstopquote:3:13groeten:ze zijn eerste omdat ze bijna alleen nogmaar kut clubs hebben gehad
quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Slimme opmerking over AZ in dat chatkanaal
[..]
En dat op de laatste speelronde voor de winterstop
quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Misschien hebben ze kutjes?quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heeft de technische staf van NEC damesjassen aan?²
Valse tussenstand!quote:
http://fok.awardspace.usquote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Iemand een live-stream van Utrecht-Roda?
Maar nog niet tegen NEC.quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
quote:
Ik heb honger.quote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Gadverdamme. Ik heb zojuist de smerigste mandarijn ooit gegeten.
Mij al een jaar ofzo.quote:Op zondag 28 december 2008 15:24 schreef Blight het volgende:
Die klootzak met z'n nieuwe dug out komt me de strot uit hangen.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Cheap-ass Albert-Heijn pizza
- Stokbrood met kruidenboter
[..]
Ik heb honger.![]()
Ik heb de volgende opties:
- Brood met beleg
- Stokbrood met kruidenboter
- Magnetronbapao
- Lays paprika superchips
Wat zal ik doen?
[..]
Cheap-ass Albert-Heijn pizza 3 wat mij betreft. En nu vreten, anders ga je nog dood.quote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
- Stokbrood met kruidenboter 2
- Cheap-ass Albert-Heijn pizza 2
- Magnetronbapao 1
- Lays paprika superchips 1
- Brood met beleg
Niet meer inmiddels.quote:
Ja, stop dus maar met het blijven plaatsen van die post.quote:
Ssssst.... ik wil niet indirect verantwoordelijk zijn voor jouw ban. (joule)quote:
Johnquote:Op zondag 28 december 2008 15:41 schreef Kriegel het volgende:
Als NEC nog iets wil aanrichten wordt het tijd dat
[ afbeelding ]
opstaat.
Wat is een Roda?quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roda scoort.. trouwens.. dat jullie het weten
uiteraard.. een goedmakertjequote:Op zondag 28 december 2008 15:49 schreef Nood-kloon het volgende:
Hahaa!!! Commentator bij Utrecht - Roda had Van Hanegem wel eens willen horen over die penalty. Was inderdaad een bespottelijke beslissing.
Ik zie liever Lens.quote:Op zondag 28 december 2008 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Asjeblieft Ari eruit en Pelle of Dembele erin.²
Die is geblesseerd.quote:
quote:
Okay. Na de fusie met Fortuna waarschijnlijk. Koempels United, zo goed?quote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals we dat in het diepe zuiden wel eens zeggen: un kloemjpeskloeb.
Dat zou idd de enige naam zijn waar beide clubs enigszins content mee kunnen zijnquote:Op zondag 28 december 2008 15:52 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Okay. Na de fusie met Fortuna waarschijnlijk. Koempels United, zo goed?
Hij bleef dan ook niet liggen en vroeg er ook niet naar. Een sportief Schwalbe was het. Suarez zou er iets van kunnen leren.quote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef Nood-kloon het volgende:
Wat een SCHITTERENDE schwalbe. Scheids trok niet eens geel. Zou zielig zijn geweest. Yulo Matondo, of hoe je dat ook schrijft.
Jepquote:Op zondag 28 december 2008 15:55 schreef DeTolk het volgende:
AZ nog 0-0?
Gunstig voor Ajax (en Twente)
Is vaak de betere aan de kant van NEC.quote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef venomsnake het volgende:
Schone geblesseerd eraf![]()
Was de beste man op het veld.
Nee, had wat last van de heup.quote:
Gelukkig zit dat niveau wel in jouw post.quote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen ze de Nederlandse commentatoren niet preventief ruimen trouwens? Wat een niveau.
Zegt er een watquote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig zit dat niveau wel in jouw post.²
quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef koningdavid het volgende:
Pelle is echt de perfecte speler om de keeper in te schieten voor de wedstrijd.
Ga bloemen plukken.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig zit dat niveau wel in jouw post.
Football Manager toch?quote:
Met dit weer? Neen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, tegen Udinese kwam NEC toch ook achter
?quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, tegen Udinese kwam NEC toch ook achter
quote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Pelle komt erin, daar hoeven we niets van te vrezen want die scoort toch niet.
quote:Op zondag 28 december 2008 @ 16:03 schreef Chadi het volgende:
Dat heeft Mario Been over zichzelf heen geroepen!
gmtaquote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kom op Been. Gooi er een spits bij.
Manke lul heeft die Jhon erin gezet en die andere die raakt nog geen pepernoot... Wat een debielen opstelling ook.quote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kom op Been. Gooi er een spits bij.
Daar hoeven we niks van te vrezen want die scoort toch niet.quote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef leonnekes het volgende:
Tim Jansen erin.
Collins John is een prima speler. Goeie aankoop.quote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Manke lul heeft die Jhon erin gezet en die andere die raakt nog geen pepernoot... Wat een debielen opstelling ook.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar hoeven we niks van te vrezen want die scoort toch niet.
Wat een berg frustratiequote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Manke lul heeft die Jhon erin gezet en die andere die raakt nog geen pepernoot... Wat een debielen opstelling ook.
100% garantueed.quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tim Janssen lijkt me echt de perfecte speler om de keeper in te schieten voor de wedstrijd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Retteketet Sparta boven ADOquote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Adothehague het volgende:
retteketet AZ BOVEN ajax
Aanhuur!quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Collins John is een prima speler. Goeie aankoop.
Mensen die Pelle nog steeds een slechte voetballer vinden zijn faalhazen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Tjonge jonge wat is die Pelle een prutser zeg. Loopt nog toevallig tegen een bal aan zelfs. En dat josti publiek met die klappers. Reketekeketkrekkkeet sterf AZ.
Stokbrood met kruidenboter
quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef koemleit het volgende:
jammer dit...
ach ajax wordt toch wel kampioen.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De wond van van Beukering wordt gedicht met een vette kroket.²
Hij loopt nu één op één toch? 1 per jaar?quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
Hahaha Pelletje heeft gescoord dat werd tijd
Hij was nog net op tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij loopt nu één op één toch? 1 per jaar?²
Ja 1 doelpunt per jaar scoort hijquote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, als je bedenkt dat hij een flink aantal maanden eerst op conditie moest komen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het al mei?quote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk AZ.
Jullie verdiennen het om kampioen te worden.
Dit zijn productiequote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ik al een tattoo zetten?quote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk AZ.
Jullie verdiennen het om kampioen te worden.
In het vorige seizoenquote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef Norrage het volgende:
Pelle had toch al een keer eerder gescoord?
quote:
Hij mag nog Europees spelen, dat is echt wel in z'n voordeel.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Kopbal het volgende:
El Hamdaoui heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld voor AZ.
4-1. Foppe kondigt vanavond aan dat hij het roer gaat overnemen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef leonnekes het volgende:
Opstellingen FC Groningen - SC Heerenveen
FC Groningen:
Luciano; Svejdík, Sankoh, Granqvist, Stenman; Ajilore, Matthijs, Lovre, Holla; Berg en García.
SC Heerenveen:
Vandenbussche; Janmaat, Bak-Nielsen, Dingsdag, Popov; Väyrynen, Svec, Grindheim; Beerens, Smárason en Pranjic.
3-2quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef leonnekes het volgende:
FC Groningen:
Luciano; Svejdík, Sankoh, Granqvist, Stenman; Ajilore, Matthijs, Lovre, Holla; Berg en García.
SC Heerenveen:
Vandenbussche; Janmaat, Bak-Nielsen, Dingsdag, Popov; Väyrynen, Svec, Grindheim; Beerens, Smárason en Pranjic.
Neuh, die blijft wel.quote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Was dat het officiele afscheid van El Hamdaoui?
Oja, nog een wedstrijdquote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef leonnekes het volgende:
FC Groningen:
SC Heerenveen:
Matthijs ipv Vd Laakquote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef leonnekes het volgende:
FC Groningen:
SC Heerenveen:
Ik verwacht ook een ruime overwinning van Groningen, zeker gezien hoe de verdediging van Heereven momenteel presteert (eigenlijk is het natuurlijk het hele team dat faalt, maar de verdedigers zijn het slechts en kwetsbaarst).quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
4-1. Foppe kondigt vanavond aan dat hij het roer gaat overnemen.
Misschien dat BSB er even naar kan kijken.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk, hoor ze zingen: WIJ STAAN BOVUH DIE JODUH
Ga je bek spoelen, tammo.quote:Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bedenkt iemand even snel een leuke anti-Friese topictitel?
Elfstedentocht gaat voorbij aan Frieslandquote:Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bedenkt iemand even snel een leuke anti-Friese topictitel?
Dat is meer anti-Gronings.quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Ga je bek spoelen, tammo.
(Da's tevens de nieuwe titel.)
Hi-la-rischquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Elfstedentocht gaat voorbij aan Friesland
Ik word daar maar niet wijzer uit hè. Wat hebben die gasten toch met Ajax? Er is helemaal geen rivaliteit tussen beide clubs, dat maken zij ervan.quote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk, hoor ze zingen: WIJ STAAN BOVUH DIE JODUH
past niet :pquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Er gaat niets boven Groningen, behalve een Fri(e)sse win(s)t.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blijf 't belachelijk vinden, wedstrijden om 16:30
Ik vind het echt de meest ideale tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blijf 't belachelijk vinden, wedstrijden om 16:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |