Oh nee.quote:
ook alleen maar omdat veul lui hier willen dat az verliest zodat ajax winterkampioen wordtquote:
ORLY?quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat veul lui hier willen dat az verliest zodat ajax winterkampioen wordt
quote:
Zo scherp als een botermes.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat veul lui hier willen dat az verliest zodat ajax winterkampioen wordt
Ik vond NEC onder Neeskens altijd zijn grijze-muizenclub. Onder Been zijn ze leuk en sympathiek geworden.quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
NEC is sowieso wel een sympathiek clubje. Alleen Arnhemmers hebben er een hekel aan.
Dudequote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor Ajax maar ze doen het gewoon erg goedquote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
NEC is sowieso wel een sympathiek clubje. Alleen Arnhemmers hebben er een hekel aan.
Het enige negatieve wat ik verzinnen aan NEC is dat Bouaouzan er speelt.
Klopt, is nu gewoon echt een leuke club.quote:Op zondag 28 december 2008 15:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vond NEC onder Neeskens altijd zijn grijze-muizenclub. Onder Been zijn ze leuk en sympathiek geworden.
Absoluut. De PI kun je ook weglaten.quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Smerig counterploegje eigenlijk dat AZ
Live wedstrijden via internet-streams #26quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Iemand een live-stream van Utrecht-Roda?
Dat ook.. allemaal voorspelbaar wat ze doen .quote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
NEC mist nu ook de snelheid voorin om te counteren.
En dat op de laatste speelronde voor de winterstopquote:3:13groeten:ze zijn eerste omdat ze bijna alleen nogmaar kut clubs hebben gehad
quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Slimme opmerking over AZ in dat chatkanaal
[..]
En dat op de laatste speelronde voor de winterstop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |