abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66004301
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Naar welk land ga je?
Oostenrijk..

Mijn koffer is nu helemaal ingepakt morgen nog paar uurtjes werken en dan 's avonds weg..
Heerlijk wat heb ik er zin aan niet normaal, zonet skipak nog weer even aangepast en alles zit nog lekker geod dus
Mensen die morgen of aanstaand weekend ook weg gaan wens ik allemaal veel plezier.
pi_66050391
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef razor123 het volgende:
Is dit wat?
Duur of niet?

Résidence Dôme de Polset
http://winter.husk.nl/accommodation.aspx?acc=17949&view=prices

¤ 367,50 p.p. (accomodatie, skipas 7 dagen, busreis)

Reisduur 10 dagen
Vertrek 24-04-2009
Terugkomst 03-05-2009
Kamertype Studio 4 Pers.

Komt nog ongeveer 50 euro p.p. bij voor de annulerings- en reisverzekering, en verder nog eet, drink, bier en uitgaanskosten.
En voor mij nog huurkosten voor snowboard en spul
Iemand anders nog een mening hierover?
pi_66093643
Ik heb jammer genoeg nog nooit geskied/gesnowboard en wil zooooooo verdomd graag, maar....
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef InnocentFR het volgende:
Afgelopen jaar had ik met voetballen mijn knie uit de kom. Echter ga ik komende week wel weer op wintersport. Boarden lijkt mij beter voor mijn knie dan skiën, zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkrachten?
...ik heb zo'n vier jaar terug alles afgescheurd in de knie en heb een voorste kruisband plastiek reconstructie ondergaan. Zeker 1,5 jaar gerevalideerd. Nu ben ik bang dat het niet slim is om te gaan skiën.. plan was om deze week te gaan skiën maar nu het dichterbij komt denk ik steeds meer na of het wel zo slim is..
  zondag 15 februari 2009 @ 19:39:52 #179
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66094127
Ik had toen ik terug kwam van wintersport had ik een mooie blauwe knie.

Maar dat kwam omdat ik op de hotel kamer tegen de hoek van het bed aan was gelopen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_66112982
Zermatt is ook een aanrader!! En dan in hotel Darioli, van een heel aardige vrouw die Duits, Nederlands, Frans en Engels spreekt dus dat is goed te doen. Dit dorp met uitzicht op de Matterhorn kan je vakantie niet meer stuk!!
  maandag 16 februari 2009 @ 11:21:31 #181
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_66113346
quote:
Nederlands meisje verongelukt in Frankrijk

AP
gepubliceerd op 16 februari 2009 09:20, bijgewerkt op 09:33

GRENOBLE - Een 17-jarig meisje is zondagmiddag omgekomen bij een skiongeluk in Frankrijk. De tiener knalde naast de piste met hoge snelheid tegen een boom. Hulpdiensten waren snel ter plaatse, maar het slachtoffer was al overleden. Dat hebben hulpdiensten maandag laten weten.

Het ongeluk gebeurde bij Chatel, vlakbij de Zwitserse grens. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekendgemaakt.
Bron

Auw. *helm klaarlegt voor volgende vakantie.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_66113491
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Smeich het volgende:
Ik heb jammer genoeg nog nooit geskied/gesnowboard en wil zooooooo verdomd graag, maar....
[..]

...ik heb zo'n vier jaar terug alles afgescheurd in de knie en heb een voorste kruisband plastiek reconstructie ondergaan. Zeker 1,5 jaar gerevalideerd. Nu ben ik bang dat het niet slim is om te gaan skiën.. plan was om deze week te gaan skiën maar nu het dichterbij komt denk ik steeds meer na of het wel zo slim is..
Vriend van me heeft ook problemen met zijn knie (slaat elke keer op slot door een kraakbeen balletje) maar met boarden heeft hij geen last, ik denk wel dat boarden beter is dan skieën, maar ik zou dan niet gaat slepen/steppen om je knie toch niet echt te belasten....

Heb je btw toen der tijd geen fysio therapeut gehad die je nu nog ff kan bellen??
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:21 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Bron

Auw. *helm klaarlegt voor volgende vakantie.
Ok, die ga ik maar neit aan mijn meisje laten lezen :p

Hopelijk is haar helm op tijd binnen vanuit Engeland (vorige week dinsdag besteld en vrijdag gaan we weg )
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_66113856
Ja, ik heb gehoord/gelezen dat boarden beter is voor de knie...zowel mijn fysio als chirurg hadden mij toendertijd afgeraden om weer te gaan voetballen/tennissen/skiën... voetballen doe ik wel weer (oude liefde roest niet om t zo maar te zeggen) maar niet zo fanatiek als voor het ongeval.. ik wil ook gewoon niet meer die kwelling meemaken als dat ik toen had meegemaakt tijdens revalideren, verschrikkelijk. Ik heb dus nog wel een brace van toen, wellicht dat dat helpt, maar het is ook voornamelijk de angst die er plots insluipt..
  maandag 16 februari 2009 @ 12:31:52 #184
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_66115477
Le Corbier was geweeeeeeeeeeldig!

Alleen balen dat er geen apres-ski was (tenminste, er waren maar vijf mensen )

laatste 2 dagen heerlijk weer!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_66116087
Hee allemaal,
Ik ga volgende week naar Are en Ostersund in Zweden, ik zag net op sneeuwhoogte dat er 80cm ligt. Dat belooft wat! Ik ga normaal ieder jaar snowboarden in Oostenrijk, maar mijn vader had van vrienden gehoord dat je in Zweden ook fantastische slopes hebt. Ik begreep ook dat je er goed kan apresskien, niet onbelangrijk dacht ik zo.

Ik zag op youtube ook super grappige filmpjes die daar zijn op genomen, zag ook mooie pistes voorbij komen. Moet je eens zoeken op fitforthewintergames.

Zijn er op dit forum ook mensen die naar Are en Ostersund gaan? Lijkt me leuk om het er alvast over te hebben.

Groetjes Esther
pi_66116180
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef esther12345 het volgende:
Ik begreep ook dat je er goed kan apresskien, niet onbelangrijk dacht ik zo.
Ik ben wel benieuwd naar de drankprijzen in zweden.
pi_66150690
Volgende week naar St. Gallenkirch Lekker weekje boarden, heerlijk!!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_66151173
Vrijdagnacht gaan we

Zoveel zin erin
pi_66158623
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef esther12345 het volgende:
Hee allemaal,
Ik ga volgende week naar Are en Ostersund in Zweden, ik zag net op sneeuwhoogte dat er 80cm ligt. Dat belooft wat! Ik ga normaal ieder jaar snowboarden in Oostenrijk, maar mijn vader had van vrienden gehoord dat je in Zweden ook fantastische slopes hebt. Ik begreep ook dat je er goed kan apresskien, niet onbelangrijk dacht ik zo.

Ik zag op youtube ook super grappige filmpjes die daar zijn op genomen, zag ook mooie pistes voorbij komen. Moet je eens zoeken op fitforthewintergames.

Zijn er op dit forum ook mensen die naar Are en Ostersund gaan? Lijkt me leuk om het er alvast over te hebben.

Groetjes Esther
ben meerdere malen in Östersund geweest alleen nog nooit in de winter. geen apresski ervaringen daar maar wel dat alcohol heel erg duur is in zweden. het is zwaar belast en wordt alleen in staatswinkels (systembolaget) verkocht. in barretjes en kroegen kan je uiteraard ook wel alcohol krijgen maar je betaalt er echt de hoofdprijs voor.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:38:27 #190
4180 Hare
Come fly with me!
pi_66178520
Ik ga aanstaande zaterdag voor het eerst op skivakantie. Alles goed voorbereid en we kunnen dus bepakt en bezakt op weg.

Nu wil ik graag om een uurtje of 3 's middags in Mayrhofen zijn. Hoe laat zouden jullie dan vertrekken uit Nederland? Ik neem namelijk aan dat er wel wat drukte op de weg zal zijn, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten...iemand tips?

Bedankt!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_66179920
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef Hare het volgende:
Ik ga aanstaande zaterdag voor het eerst op skivakantie. Alles goed voorbereid en we kunnen dus bepakt en bezakt op weg.

Nu wil ik graag om een uurtje of 3 's middags in Mayrhofen zijn. Hoe laat zouden jullie dan vertrekken uit Nederland? Ik neem namelijk aan dat er wel wat drukte op de weg zal zijn, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten...iemand tips?

Bedankt!
Het is zo een 700 km rijden voor je, reken dus maar uit. uurtje of 7 met pauze (aangezien je in Duitsland wel door kan rijden)

Wij rijden hier vrijdag waarschijnlijk rond middernacht weg, maar wij moeten ook wat verder (1150 km)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:40:23 #192
4180 Hare
Come fly with me!
pi_66181588
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Het is zo een 700 km rijden voor je, reken dus maar uit. uurtje of 7 met pauze (aangezien je in Duitsland wel door kan rijden)

Wij rijden hier vrijdag waarschijnlijk rond middernacht weg, maar wij moeten ook wat verder (1150 km)
Ja, dat had ik zelf ook al wel berekend

Maar hoeveel uur moet je rekenen voor de files? En voorkom je files als je eerder vertrekt?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_66186807
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Hare het volgende:

[..]

Ja, dat had ik zelf ook al wel berekend

Maar hoeveel uur moet je rekenen voor de files? En voorkom je files als je eerder vertrekt?
Met het hoogseizoen maakt het bijna niet uit hoe laat je aankomt, er staan toch altijd files.

Wij vertrokkken voor de terugweg om 7.00 uur een paar weken geleden uit de alpen, de vakanties in frankrijk begonnen, en we hebben heel veel files de alpen in gezien van 7 tot 12 uur. Dat kwam ook omdat het in de alpen aan het sneeuwen was.
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:23:33 #194
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_66187789
Ik heb de laatste jaren geleerd het gewoon op je dooie gemak te doen. Als je onwijs vroeg opstaat ben je de rest van de dag zo duf...en als je enorm gaat stressen word je zo opgefokt, terwijl het vakantie is! Dan kom je maar een paar uur later aan, zo erg is dat toch niet? Wij gaan tegenwoordig gewoon rond een uur of 8 's ochtends weg, stoppen regelmatig, en tenzij je ingesneeuwd raakt kom je er heus wel.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_66187872
Bij Tignes en Val Thorens heb ik iig nog geen last gehad van files (wel dat het drukker werd op de weg)
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:27:32 #196
155616 Proximo
For god, king & country
pi_66256563
Morgenavond vertrekken, ik kan niet wachten tot het zover is
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  zondag 22 februari 2009 @ 14:48:34 #197
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_66340605
Hallo,

Mijn vader en moeder willen volgende week een weekendje gaan skiën. Ze willen natuurlijk niet te ver rijden en een beetje sneeuwzekerheid hebben en gewoon een groot mooi skigebied. Omdat het aanbod aan skigebieden echt enorm is vroeg ik me af wat nou een geschikte locatie zou zijn.

mvg
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  zondag 22 februari 2009 @ 15:36:09 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66342143
We zijn weer terug .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_66346840
Ik ben ook terug en heb echt een heerlijke vakantie gehad, nog nooit zoveel sneeuw gezien in het dal!
We konden alleen 2 dagen niet skiën omdat de ene dag weinig zicht was en de andere echt veel te hard sneeuwde voor de rest echt perfect weekje gehad in Oostenrijk.

Wat een echte afrader is om met de trein op wintersport te gaan, wat een walgelijke reis zeg.
Met 6 man in een coupe van 2 bij 2 te zitten, geen ruimte om te slapen. kou trok gewoon van buiten naar binnen terwijl het raam dicht was.
Wel leuk is het om met andere mensen in contact te komen en een beetje te praten disco stelde ook vrij weinig voor.
pi_66354156
Net terug uit Val Tho, was er nog niet eerder geweest (ben meer een Oostenrijkganger) en het is me wisselend bevallen. Er lag voldoende sneeuw en nagenoeg iedere dag zon. Zat in residence Les 3 Vallees boven de Veronica bar, daar dus bijna iedere dag geweest. Wel triest eigenlijk dat er op 'Oostenrijkse apresski tijden' geen hond te vinden is daar, maar de avonden maakten veel goed. Al vonden wij le Monde nog leuker. Verder vond ik de Fransen een stuk minder gastvrij dan de Oostenrijkers.
Volgend jaar toch maar weer naar Oostenrijk
Kwaliteit kende geen recessie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')