Oostenrijk..quote:
Iemand anders nog een mening hierover?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef razor123 het volgende:
Is dit wat?
Duur of niet?
Résidence Dôme de Polset
http://winter.husk.nl/accommodation.aspx?acc=17949&view=prices
¤ 367,50 p.p. (accomodatie, skipas 7 dagen, busreis)
Reisduur 10 dagen
Vertrek 24-04-2009
Terugkomst 03-05-2009
Kamertype Studio 4 Pers.
Komt nog ongeveer 50 euro p.p. bij voor de annulerings- en reisverzekering, en verder nog eet, drink, bier en uitgaanskosten.
En voor mij nog huurkosten voor snowboard en spul
...ik heb zo'n vier jaar terug alles afgescheurd in de knie en heb een voorste kruisband plastiek reconstructie ondergaan. Zeker 1,5 jaar gerevalideerd. Nu ben ik bang dat het niet slim is om te gaan skiën.. plan was om deze week te gaan skiën maar nu het dichterbij komt denk ik steeds meer na of het wel zo slim is..quote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef InnocentFR het volgende:
Afgelopen jaar had ik met voetballen mijn knie uit de kom. Echter ga ik komende week wel weer op wintersport. Boarden lijkt mij beter voor mijn knie dan skiën, zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkrachten?
Bronquote:Nederlands meisje verongelukt in Frankrijk
AP
gepubliceerd op 16 februari 2009 09:20, bijgewerkt op 09:33
GRENOBLE - Een 17-jarig meisje is zondagmiddag omgekomen bij een skiongeluk in Frankrijk. De tiener knalde naast de piste met hoge snelheid tegen een boom. Hulpdiensten waren snel ter plaatse, maar het slachtoffer was al overleden. Dat hebben hulpdiensten maandag laten weten.
Het ongeluk gebeurde bij Chatel, vlakbij de Zwitserse grens. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekendgemaakt.
Vriend van me heeft ook problemen met zijn knie (slaat elke keer op slot door een kraakbeen balletje) maar met boarden heeft hij geen last, ik denk wel dat boarden beter is dan skieën, maar ik zou dan niet gaat slepen/steppen om je knie toch niet echt te belasten....quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Smeich het volgende:
Ik heb jammer genoeg nog nooit geskied/gesnowboard en wil zooooooo verdomd graag, maar....
[..]
...ik heb zo'n vier jaar terug alles afgescheurd in de knie en heb een voorste kruisband plastiek reconstructie ondergaan. Zeker 1,5 jaar gerevalideerd. Nu ben ik bang dat het niet slim is om te gaan skiën.. plan was om deze week te gaan skiën maar nu het dichterbij komt denk ik steeds meer na of het wel zo slim is..
Ok, die ga ik maar neit aan mijn meisje laten lezen :pquote:Op maandag 16 februari 2009 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bron
Auw. *helm klaarlegt voor volgende vakantie.
Ik ben wel benieuwd naar de drankprijzen in zweden.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef esther12345 het volgende:
Ik begreep ook dat je er goed kan apresskien, niet onbelangrijk dacht ik zo.
ben meerdere malen in Östersund geweest alleen nog nooit in de winter. geen apresski ervaringen daar maar wel dat alcohol heel erg duur is in zweden. het is zwaar belast en wordt alleen in staatswinkels (systembolaget) verkocht. in barretjes en kroegen kan je uiteraard ook wel alcohol krijgen maar je betaalt er echt de hoofdprijs voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef esther12345 het volgende:
Hee allemaal,
Ik ga volgende week naar Are en Ostersund in Zweden, ik zag net op sneeuwhoogte dat er 80cm ligt. Dat belooft wat! Ik ga normaal ieder jaar snowboarden in Oostenrijk, maar mijn vader had van vrienden gehoord dat je in Zweden ook fantastische slopes hebt. Ik begreep ook dat je er goed kan apresskien, niet onbelangrijk dacht ik zo.
Ik zag op youtube ook super grappige filmpjes die daar zijn op genomen, zag ook mooie pistes voorbij komen. Moet je eens zoeken op fitforthewintergames.
Zijn er op dit forum ook mensen die naar Are en Ostersund gaan? Lijkt me leuk om het er alvast over te hebben.
Groetjes Esther
Het is zo een 700 km rijden voor je, reken dus maar uit. uurtje of 7 met pauze (aangezien je in Duitsland wel door kan rijden)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef Hare het volgende:
Ik ga aanstaande zaterdag voor het eerst op skivakantie. Alles goed voorbereid en we kunnen dus bepakt en bezakt op weg.
Nu wil ik graag om een uurtje of 3 's middags in Mayrhofen zijn. Hoe laat zouden jullie dan vertrekken uit Nederland? Ik neem namelijk aan dat er wel wat drukte op de weg zal zijn, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten...iemand tips?
Bedankt!
Ja, dat had ik zelf ook al wel berekendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is zo een 700 km rijden voor je, reken dus maar uit. uurtje of 7 met pauze (aangezien je in Duitsland wel door kan rijden)
Wij rijden hier vrijdag waarschijnlijk rond middernacht weg, maar wij moeten ook wat verder (1150 km)
Met het hoogseizoen maakt het bijna niet uit hoe laat je aankomt, er staan toch altijd files.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, dat had ik zelf ook al wel berekend![]()
Maar hoeveel uur moet je rekenen voor de files? En voorkom je files als je eerder vertrekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |