Ik.quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel kijken er hier eigenlijk naar illegale streams? Ben ik de enige die Eredivisie Live heeft?
Ik heb het ook.quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel kijken er hier eigenlijk naar illegale streams? Ben ik de enige die Eredivisie Live heeft?
quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ook.
Eredivisie Live is tof.
Ik ook, helaas kijk ik premiership wedtrijden wel via streams.quote:
Dat is wel een vereiste om mod te worden hoorquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik.
Eredivisie Live is niks voor mij, dan blijf ik zappen tussen elke wedstrijd en dan word er precies bij een wedstrijd gescoord als ik net naar de andere wedstrijd zap.
Aangezien ik geen favoriete club heb in Nederland is dat een groot drama.
Ligt eraan welke club dan natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste om mod te worden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nou god, laat ik dan maar gelijk voor Ajax worden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij wou die volgend seizoen CL-Voetbal met Ajax spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af of er komende wintertransferperiode al interesse in Suarez gaat komen. Zou me niets verbzaen.. Eens kijken hoe Suarez daar dan mee om gaat.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:18 schreef PeZu het volgende:
wat is de overeenkomst tussen daley en braamhaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Striving to be more than average.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:18 schreef PeZu het volgende:
wat is de overeenkomst tussen daley en braamhaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd De Onderliggende partijquote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht Alleen Debiele Overtredingen.
Hij heeft gezegd dat hij het seizoen bij Ajax af wilt maken, maar dat zal hij bij Groningen destijds ook wel hebben gezegd.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af of er komende wintertransferperiode al interesse in Suarez gaat komen. Zou me niets verbzaen.. Eens kijken hoe Suarez daar dan mee om gaat.
Noem eens een niet 'kuttekst' op danquote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef Stofje het volgende:
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
lalalalala
Wat een ontstellende kuttekst.
Eens kijken of hij dat nog steeds wil als hij bijvoorbeeld 3x a 4x zoveel kan verdienen bij laten we zeggen Valencia.quote:Op zondag 28 december 2008 14:18 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Volgens mij wou die volgend seizoen CL-Voetbal met Ajax spelen.
There are differing interpretations as to the exact criteria of a valid hat-trick, but it is commonly held that a hat-trick occurs in association football when a player has scored three goals in a single game.The goals may be scored at any point in the match, including normal, stoppage, or extra time. In common with other official record-keeping rules, goals in a penalty shootout are excluded from the tally.quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is het een "zuivere" hattrick. Nu is het een vuile..
Dat abbo krijg je toch van FOK! ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat? Eredivisie live of een favoriete Nederlandse club?quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eredivisie live.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat? Eredivisie live of een favoriete Nederlandse club?
Hij heeft zelfs gezegd dat hij het volgende seizoen zeker zou blijven, want dan kon hij europees voetbal spelen. Hij was bij Groningen nog niet uitgeleerd en was gelukkig bij de club. Reken maar wanneer er extra centen om de hoek komen kijken, het lastig wordt hem te behouden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij het seizoen bij Ajax af wilt maken, maar dat zal hij bij Groningen destijds ook wel hebben gezegd.
Zou je hem niet bij Barca willen zien? (al zitten ze daar al aardig in de aanvallers natuurlijk)quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eens kijken of hij dat nog steeds wil als hij bijvoorbeeld 3x a 4x zoveel kan verdienen bij laten we zeggen Valencia.
Klopt maar er zal dan wel goed betaald voor moeten wordenquote:Op zondag 28 december 2008 14:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs gezegd dat hij het volgende seizoen zeker zou blijven, want dan kon hij europees voetbal spelen. Hij was bij Groningen nog niet uitgeleerd en was gelukkig bij de club. Reken maar wanneer er extra centen om de hoek komen kijken, het lastig wordt hem te behouden.
ADO:quote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Noem eens een niet 'kuttekst' op dan
Hier zit teminste een idee achter..
HOERENJONG HOERENJONG
ALLE BOEREN/JODEN ZIJN HOMO'S
JODEN JODEN
BOEREN BOEREN
nee dat is intelligent
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat abbo krijg je toch van FOK! ?![]()
Dan heb ik een probleemquote:
Mijn club - Jiskefetquote:Op zondag 28 december 2008 14:24 schreef TheFrankey het volgende:
hoe heet dit lied trouwens dat ze nu in de arena draaien? Altijd na een wedstrijd van ajax
Dat zeker, maar Ajax zal zeker niet de poot stijf houden als er een lekker bedrag geboden wordt danwel Suarez weer de kont in de krib gooit.quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar er zal dan wel goed betaald voor moeten worden
Dit siezoen in ieder geval nog niet. Ik denk niet dat Barcelona zich hoeft te versterken in de winter.quote:Op zondag 28 december 2008 14:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou je hem niet bij Barca willen zien? (al zitten ze daar al aardig in de aanvallers natuurlijk)
Ontslag nemenquote:
eerst ff het afscheid van huntelaar bekijkenquote:
Mag toch hopen dat op die stream straks AZ Nec komtquote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerst ff het afscheid van huntelaar bekijken
jij zag het uitvak ezelquote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef Kopbal het volgende:
Mooi zo'n afscheid in een halfvolle arena.
Bustedquote:
Nou, heb de eerste helft een stuk gekeken. Overal lege plekken.quote:
Hehe!quote:
Dat is toch vaker (altijd) zo?quote:Op zondag 28 december 2008 14:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou, heb de eerste helft een stuk gekeken. Overal lege plekken.
eredivisielive.nlquote:Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Technoviking het volgende:
Ik zit ziek thuis. Iemand een link naar AZ - NEC live?
www.klapvee.nlquote:Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Technoviking het volgende:
Klikquote:Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Technoviking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=27337&part=sportsquote:Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Technoviking het volgende:
Ja, El Hamdaoui krijgt geen fatsoenlijke bal.quote:
What's up with the black screen?quote:Op zondag 28 december 2008 14:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=27337&part=sports
Mijn Sopcast loopt alleen steeds vast onder het bufferen, snel effe opnieuw downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |