Bobosquote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef leonnekes het volgende:
NEC
Bobos, Fernandez, Wisgerhof, Zomer, El-Akchaoui, Sibum, Otten, Schone, Davids, Van Beukering, John
quote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vriending heet zeker Anita of Nel?²
Ja, die kampers stelen van alles, dus ook namen.quote:
Dan is het een "zuivere" hattrick. Nu is het een vuile.quote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef TheFrankey het volgende:
Een hattrick is toch pas geldig als alle doelpunten in 1 helft vallen?
quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Ik kwam er laatst pas achter waar ADO nou eigenlijk voor staat:
Alles Door Overtredingen
Beter oefenen volgende keer danquote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Alles Door Oefening
En dan nog zo slecht zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Alles Door Oefening
quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Alles Door Onbenullen
Komt vooral nog (handelings)snelheid tekort.quote:
ik betaal gewoonquote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel kijken er hier eigenlijk naar illegale streams? Ben ik de enige die Eredivisie Live heeft?
Mij ook niet, die man kan niets. Zelfs de basisaspecten niet. Normaal pasen of aannemen kent ie niet.quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef TheFrankey het volgende:
Blind kan mij niet overtuigen
Ik.quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel kijken er hier eigenlijk naar illegale streams? Ben ik de enige die Eredivisie Live heeft?
Ik heb het ook.quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef TheFrankey het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ook.
Eredivisie Live is tof.
Ik ook, helaas kijk ik premiership wedtrijden wel via streams.quote:
Dat is wel een vereiste om mod te worden hoorquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik.
Eredivisie Live is niks voor mij, dan blijf ik zappen tussen elke wedstrijd en dan word er precies bij een wedstrijd gescoord als ik net naar de andere wedstrijd zap.
Aangezien ik geen favoriete club heb in Nederland is dat een groot drama.
Ligt eraan welke club dan natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste om mod te worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |