Ossenaar!quote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:!!AFC AJAX KAMPIOENEN!!!
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEEEEEEN!!![]()
Klopt, maar Huntelaar, als pure afmaker, kreeg ook weer niet zó veel ballen. De aanval klopte toen gewoon niet.quote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar laten we wel zijn, Dario is voetballend gezien natuurlijk een klasse beter dan Huntelaar.
Nee, rood. Al een keer of twee.quote:
Ik zou de TV aanzetten als ik jou wasquote:Op zondag 28 december 2008 13:53 schreef sezten het volgende:
[..]
ADO verdiend geen geel.
En die spreekkoren van Ajax supporters zijn ook van laag niveau.
quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou de TV aanzetten als ik jou was!
of zijn ogen openquote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:!!AFC AJAX KAMPIOENEN!!!
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEEEEEEN!!![]()
Dan zie ik geen voetbal.quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
De aanval klopte toen ook wel maar Huntelaar is gewoon veel en veel te langzaam en kan nog geen lantaarnpaal voorbij komen. Ben blij dat hij is opgerot.quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, maar Huntelaar, als pure afmaker, kreeg ook weer niet zó veel ballen. De aanval klopte toen gewoon niet.
Doe dan niet van die domme uitsprakenquote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan zie ik geen voetbal.
Ik heb authentiek turks commentaarof wat voor taal het ook is.
Post van het Jaar. Zijn vertrek kost Ajax de titel.quote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef Borga het volgende:
[..]
De aanval klopte toen ook wel maar Huntelaar is gewoon veel en veel te langzaam en kan nog geen lantaarnpaal voorbij komen. Ben blij dat hij is opgerot.
-normaal blijven doen Banshee-quote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil Sno weer zien man. De man met het Duitse chassis en het Amerikaanse onderstel.²
Kom op... alleen zijn degelijke hamstrings zijn al dik 5 miljoen waard. Tel daarbij nog 6 miljoen voor zijn stabiele chassis op en je zit al zo op 11 miljoen. + 5,25 voor zijn onderstel = 16,25 miljoen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik aan de hand van de wedstrijd een taxatierapport moet opstellen kom ik niet tot een grotere waarde dan slechts 6 miljoen voor Sulejmani.²
Hoe kom je aan dat bedrag, welke specificaties heb je meegenomen in je oordeel?quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik aan de hand van de wedstrijd een taxatierapport moet opstellen kom ik niet tot een grotere waarde dan slechts 6 miljoen voor Sulejmani.²
je hebt even in je glazen bol gekekenquote:Op zondag 28 december 2008 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Post van het Jaar. Zijn vertrek kost Ajax de titel.
Oh kom op, een beetje rellen is toch niet verbodenquote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dan niet van die domme uitspraken
Jawel hoor maar doe het dan goedquote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh kom op, een beetje rellen is toch niet verboden
Ik heb alleen niks tegen Ajax.quote:
quote:1:58 helmut1:leo zit niet op de bank sukkels
1:58 spekip:omdat hij verkocht wordt. Everton
Tip ga bij de VI enzo werken! Wat een inzicht heb je! Onze super journalisten zagen ook al na 1 wedstrijd dat Zlatan niet kon voetballen, Huntelaar een miskoop van Ajax was en het met Dario ook helemaal niks zou worden!quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Gewoon de standaardzaken:quote:Op zondag 28 december 2008 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat bedrag, welke specificaties heb je meegenomen in je oordeel?
Ja.quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt even in je glazen bol gekeken
Ik volg je!quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gewoon de standaardzaken:
- Charisma
- Luwte
- Techniek
- Overzicht
- Rendement
- Gogme
- Overbrugging aantal meters uit stilstand²
En Ajax niet? Omdat?quote:
Eensquote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vind dat ze meer moeten inzakken en de bal moeten vragen als ze 1 op 1 staan
quote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vind dat ze meer moeten inzakken en de bal moeten vragen als ze 1 op 1 staan
dat roep ik al tijdenquote:
quote:2:05 adohakken:als je begroting zo'n 10 keer hoger is is t beschamend dat je pas op 3-0 staat. wedden dat van basten boos is na de wedstrijd!
Kan.quote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ploeg zonder bal maakt doorgaans meer meters.
quote:2:06 ajax4ajax:KK braamhaar en KK addo, spelen onder 1 goedje
2:06 afca055:braamhaar braamhaar je moewder is een hoer
Volgens mij iets van 60-40 ofzo.quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan.
Wat zijn de balbezit percentages?
Veel tegen weinig.quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan.
quote:
65% - 35%quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan.
Zijn vriending heet zeker Anita of Nel?quote:
officieel binnen een kwartier, dat is een zuivere hattrickquote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef TheFrankey het volgende:
Een hattrick is toch pas geldig als alle doelpunten in 1 helft vallen?
Nee. Rashidaquote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vriending heet zeker Anita of Nel?²
Bobosquote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef leonnekes het volgende:
NEC
Bobos, Fernandez, Wisgerhof, Zomer, El-Akchaoui, Sibum, Otten, Schone, Davids, Van Beukering, John
quote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vriending heet zeker Anita of Nel?²
Ja, die kampers stelen van alles, dus ook namen.quote:
Dan is het een "zuivere" hattrick. Nu is het een vuile.quote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef TheFrankey het volgende:
Een hattrick is toch pas geldig als alle doelpunten in 1 helft vallen?
quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Ik kwam er laatst pas achter waar ADO nou eigenlijk voor staat:
Alles Door Overtredingen
Beter oefenen volgende keer danquote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Alles Door Oefening
En dan nog zo slecht zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Alles Door Oefening
quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef sezten het volgende:
Alles Door Onbenullen
Komt vooral nog (handelings)snelheid tekort.quote:
ik betaal gewoonquote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel kijken er hier eigenlijk naar illegale streams? Ben ik de enige die Eredivisie Live heeft?
Mij ook niet, die man kan niets. Zelfs de basisaspecten niet. Normaal pasen of aannemen kent ie niet.quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef TheFrankey het volgende:
Blind kan mij niet overtuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |