Kut voor je maaaaaaaaaaaaan!quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef RickoKun het volgende:waarom wist ik dat er nou geen enkele KLB-er zou zeggen: "Goh, wat naar voor je kerel"
!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, dan heb je zoveel bier gezopen en dat je als het ware na dat laatste biertje zegt: "pfoeeeh, eempies dat biertje laten zakken"quote:Op zondag 28 december 2008 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut voor je maaaaaaaaaaaaan!
Smerige drankjes zijn echt vercrackt als je al teveel bier op hebt.
Echt he.quote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, dan heb je zoveel bier gezopen en dat je als het ware na dat laatste biertje zegt: "pfoeeeh, eempies dat biertje laten zakken"
en dan komt er ineens zo'n knurft naar je toe met zo'n nasty drankje
kopstootquote:Op zondag 28 december 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Ik had dat ook een keer, bracht iemand mij zo'n drankje en ik denk ah oké. Dus sla dat ding achterover was het jenever!
En dan ben jij zo dom om het te drinkenquote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, dan heb je zoveel bier gezopen en dat je als het ware na dat laatste biertje zegt: "pfoeeeh, eempies dat biertje laten zakken"
en dan komt er ineens zo'n knurft naar je toe met zo'n nasty drankje
Wat bieden ze je aan dan? Rattengif?quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan ben jij zo dom om het te drinken
Als ik alles zou drinken dat mensen me aan zouden bieden zou ik inmiddels niet meer leven denk ik
Misschien wel, wie zal het zeggen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat bieden ze je aan dan? Rattengif?
Omdat we elke week die faalverhalen voor onze kiezen krijgen, is het niet van jou, dan is het wel van dei andere faalhaas.quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef RickoKun het volgende:waarom wist ik dat er nou geen enkele KLB-er zou zeggen: "Goh, wat naar voor je kerel"
!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bedoelt vast mijquote:Op zondag 28 december 2008 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat we elke week die faalverhalen voor onze kiezen krijgen, is het niet van jou, dan is het wel van dei andere faalhaas.
In dit geval ben jij hier de falerquote:Op zondag 28 december 2008 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En kotsen in de discotheek, dat is mij in al die jaren stappen nog nooit gebeurd.![]()
Hoezo datquote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
In dit geval ben jij hier de faler
Ach het hoort er toch een beetje bijquote:Op zondag 28 december 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo datik heb ook nog nooit in de club gekotst hoor
alleen een paar keer toen ik thuis kwam.
Absoluut, maar aangezien ik vrijwel nooit sterke drank drink en met gemak de hele avond bier kan drinken (quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach het hoort er toch een beetje bij
Af en toe zo naar de klote gaan dat je half naar de wc rent om te kotsen![]()
![]()
Lekker helemaal naar de klote gaan
realzeus is jaloers omdat hij nog nooit 1 chickie heeft geplayedquote:Op zondag 28 december 2008 15:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bedoelt vast mij![]()
Gelukkig is niet iedereen zo'n azijnpisser als jij en lezen de meeste mensen de rickokuns topics met plezier
Nee, die internethelden hier wel , wil je zeggenquote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
realzeus is jaloers omdat hij nog nooit 1 chickie heeft geplayed_!
Echte kerels kotsen buiten.quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach het hoort er toch een beetje bij
Af en toe zo naar de klote gaan dat je half naar de wc rent om te kotsen![]()
![]()
Lekker helemaal naar de klote gaan
sommige zeker welquote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die internethelden hier wel , wil je zeggen
Jaquote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die internethelden hier wel , wil je zeggen
quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Goh, wat naar voor je Ricko. Meen ik niet echt
quote:Op zondag 28 december 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
TS zijn anusdiameter is vannacht verdubbeld
Glazen rapen als werkquote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
ik heb ook een keer zoiets gehad. Ook in een hoekje staan nekkenIk was een beetje ziek en toen viel het bier niet goed. Wat wel weer grappig was dat die gast die glazen op moest halen de glazen die in dat hoekje lagen gewoon uit mijn kots ging vissen
Uit de kotsquote:
Hij zal ongetwijfeld in Pruim rondgesjokt hebben en dat kan in Roden of Zevenhuizen zijn geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef kikoooooo het volgende:
Welke club was je?
quote:
Dank je babeh!quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Goh, wat naar voor je Ricko. Meen ik echt
quote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Heb je wel msn/06 gefixt ?
Dan kan je dr gewoon binnekort nog knalle komt alles weer goed
Zevenhuizenquote:Op zondag 28 december 2008 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld in Pruim rondgesjokt hebben en dat kan in Roden of Zevenhuizen zijn geweest.
Chip Skylarkquote:
Succesquote:Op zondag 28 december 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb d'r msn wel ja
Die ga ik woensdag doen, gek!
Timmy turnerquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die uitgaan topics openen en dan denken dat ze stoer zijn met hun straattaal in hun OP
Ohja want dat is raar omdat..?quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef JulesWinnfield het volgende:
TS gaat naar clubs waar je betaalt met muntjes
quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want dat is raar omdat..?
Ach opzich heb je wel gelijk, want dan heb je nooit muntjes over, maar hier hebben ze eigenlijk overal muntjes.. Weet niet of dat bij jou anders isquote:
Daar betalen ze volgens mij met breezersquote:Op maandag 29 december 2008 10:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach opzich heb je wel gelijk, want dan heb je nooit muntjes over, maar hier hebben ze eigenlijk overal muntjes.. Weet niet of dat bij jou anders is
TS noemt Pruim een club.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef JulesWinnfield het volgende:
TS gaat naar clubs waar je betaalt met muntjes
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 29 december 2008 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar betalen ze volgens mij met breezers
Ok. Bedankt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef kanaiken het volgende:
Ik vond het een best lang OP, dus ik wilde de samenvatting lezen.
Maar dan ben ik paupervolk, dus dat heb ik maar niet gedaan.
Heb trouwens ook geen reacties gelezen.
Wel de TT.
Dat wilde ik even melden.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef Heathen. het volgende:
Als iemand de volgende keer RickoRun tegenkomt en hij heeft geen muntjes meer:
Gooi rattengif in zijn drankje.
Dus je begon te pijpen en toen moest je kotsen?quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef RickoKun het volgende:
, echter verpeste het kotsen wel een neuk/pijpbeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |