Voor paupervolk wat geen zin heeft om dit te lezen, zie samenvatting onderaanHet was een baldadig avondje, die zaterdag 27 december. Ik zou geeneens uitgaan want ik was nog erg brak van de vorige dag toen ik ging gourmetten en daarna fors ging zuipen wat eindigde in een meurende kamer van de chemische ruften. (zo, dat was een lange zin)
Anyways, ik besloot om toch maar naar de club ('discotheek') te gaan, en zogezegd zo gediegiedaan.
Nu ik mij het zo bedenk had ik onze Josselaar nog gesms-ed wat voor geile wijven hier rondliepen, er waren een stuk of 3 ECHTE geile 16 jarige meiden die zich ook zo hadden gekleed (héle korte rokjes, weetz)!
Josselaar smste terug dat ik ze maar moest playen. Ik ging niet deze 3 geile chicks playen want het hele asielzoekerscentrum stond op de dansvloer om hun heen, het was namelijk tering rustig.

Maar vrees niet mannen, deze baas had nog wel een chick aan de haak geslagen en ik bereidde mij voor op een hevige pijpbeurt.
Maarja, zoals de TT al doet vermoeden ging het niet zo goed met TS. Ik had op een gegeven moment geen 'muntjes' meer maar iemand bood mij een héél smerig sterk drankje aan. Dit drankje viel mijn maagje niet goed. Áls ik moet puken heb ik het normaal altijd vantevoren snel door. Dit maal iets te laat

.
Ik wou snel naar de plee toe lopen toen ik gvd ineens allemaal maten zag in de gang die ik ook nog allemaal moest begroeten. Ik dat snel doen terwijl ik ondertussen al dacht zo van: "Niet kotsen gast

"
Enfin, ik liep die gang het hoekje om en ik had mijn hand voor de mond. Niet dat dat veel hielp want ik begon toen echt te kotsen en ik was zo lomp dat ik mijn had pas zwaar laat van mijn mond afhield om te kotsen. Dus alle kots sijpelde langs mijn arm naar beneden en ik had ook nog een beetje op mijn broek gekotst.
Echter, als er een god bestaat dan was ie waarschijnlijk erg gelukkig met mij. Want toen ik die hoek er onder kotste stond er HE-LE-MAAL niemand te kijken. Dus ik snel naar het toilet om de kots weg te spoelen uit mijn bek, arm en been.
Daarna ging ik even een sigaret roken in de 'rookzaal' en besloot ik om terug te gaan naar die chick. Echter toen ik terug kwam zei ze: "Heb je net gerookt? Ja, dat ruik ik"
Toen dacht ik van:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik besloot maar om naar huis te gaan, want als die meid mij een pijpbeurt ging geven, zag ze vast ook wel die natte (kots-)plek daar op mijn broek zitten, of had zij mij op de bek gepakt terwijl de kotsdampen nog zo wat uit mijn neusgaten liepen.
.
.
.
Samenvatting: Vanwege overmatig alcohol irritatie moest ik vervroegd kotsen in de club (vanwege matties die ik ineens tegenkwam) maar heeft niemand het gezien, echter verpeste het kotsen wel een neuk/pijpbeurt
Klacht: Kotsen ín een gelegenheid, buíten de WC.