Hij zal ongetwijfeld in Pruim rondgesjokt hebben en dat kan in Roden of Zevenhuizen zijn geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef kikoooooo het volgende:
Welke club was je?
quote:
Dank je babeh!quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Goh, wat naar voor je Ricko. Meen ik echt
quote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Heb je wel msn/06 gefixt ?
Dan kan je dr gewoon binnekort nog knalle komt alles weer goed
Zevenhuizenquote:Op zondag 28 december 2008 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld in Pruim rondgesjokt hebben en dat kan in Roden of Zevenhuizen zijn geweest.
Chip Skylarkquote:
Succesquote:Op zondag 28 december 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb d'r msn wel ja
Die ga ik woensdag doen, gek!
Timmy turnerquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die uitgaan topics openen en dan denken dat ze stoer zijn met hun straattaal in hun OP
Ohja want dat is raar omdat..?quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef JulesWinnfield het volgende:
TS gaat naar clubs waar je betaalt met muntjes
quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want dat is raar omdat..?
Ach opzich heb je wel gelijk, want dan heb je nooit muntjes over, maar hier hebben ze eigenlijk overal muntjes.. Weet niet of dat bij jou anders isquote:
Daar betalen ze volgens mij met breezersquote:Op maandag 29 december 2008 10:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach opzich heb je wel gelijk, want dan heb je nooit muntjes over, maar hier hebben ze eigenlijk overal muntjes.. Weet niet of dat bij jou anders is
TS noemt Pruim een club.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef JulesWinnfield het volgende:
TS gaat naar clubs waar je betaalt met muntjes
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 29 december 2008 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar betalen ze volgens mij met breezers
Ok. Bedankt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef kanaiken het volgende:
Ik vond het een best lang OP, dus ik wilde de samenvatting lezen.
Maar dan ben ik paupervolk, dus dat heb ik maar niet gedaan.
Heb trouwens ook geen reacties gelezen.
Wel de TT.
Dat wilde ik even melden.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef Heathen. het volgende:
Als iemand de volgende keer RickoRun tegenkomt en hij heeft geen muntjes meer:
Gooi rattengif in zijn drankje.
Dus je begon te pijpen en toen moest je kotsen?quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef RickoKun het volgende:
, echter verpeste het kotsen wel een neuk/pijpbeurt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |