Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
OP nu ook aanwezigquote:
1192 1014 Dusty Springfield - You don't have to say you love me (1966)quote:
Maar serieus.quote:Op zondag 28 december 2008 06:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OP nu ook aanwezig![]()
Je kan misschien ook alvast deel 20,21 en 22 aanmaken
Dit klinkt een beetje als Elvis Presley
quote:
De Kast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Blöffquote:
'Het gevoel in mijn hart' is al lelijk, laat staan het omgekeerde.quote:Op zondag 28 december 2008 06:29 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dat is wel een tenenkrommende zin idd.
Gevoel, hart, pijn, gemis, ziel, melancholie etc., etc; woorden die in songteksten maar beter gemeden kunnen worden.quote:Op zondag 28 december 2008 06:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
'Het gevoel in mijn hart' is al lelijk, laat staan het omgekeerde.
Mijn gevoel heeft geen centrum.quote:Op zondag 28 december 2008 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar...ja maar...bedoelt hij dan niet De kern van mijn gevoel?
Dat is dan toch geen raar iets?
Ja, mijn gevoel heeft eigenlijk ook geen kernquote:Op zondag 28 december 2008 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn gevoel heeft geen centrum.![]()
![]()
Ben ik abnormaal?
edit: en ik dacht dat je al een prins had...![]()
![]()
Het epicentrum van mijn beleving!quote:Op zondag 28 december 2008 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn gevoel heeft geen centrum.![]()
![]()
Ben ik abnormaal?
edit: en ik dacht dat je al een prins had...![]()
![]()
Zeker.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 06:37 schreef FictionalFenna het volgende:
Dancing in the dark is het mooist van 'm... Magisch nummer.
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 december 2008 06:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn gevoel heeft eigenlijk ook geen kern
Ik heb helemaal geen prins, mijn prins op het witte paard is weggekaapt door een heks
(en ze noemde hem letterlijk in haar emails Sprookjesprins en mij haar Concurrente)
Je mag lachen hoorquote:
Aan je glimlach zal het niet liggen.quote:Op zondag 28 december 2008 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag lachen hoorIk hoop ooit nog eens op een "Happily Ever After"
("always look on the bright side of life"
) Heksen winnen toch nooit, in sprookjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 28 december 2008 06:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aan je glimlach zal het niet liggen.
Ja, dat hoor ik vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zegt nooit eens iemand dat ik een lekker wijf ben of zo
Altijd dat eeuwige "wat heb je een mooie lach!"
Heerlijk nummer(maar ik vond de cover van Elvis krachtiger)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En deze wordt vast ook weer afgebroken, nog 3 nummers in een paar minutenquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Die is überliefPaul McCartney & Frog Chorus - We all stand together
Kut! Normaal scoor ik altijd heel hoog op originaliteit...quote:Op zondag 28 december 2008 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik vakerEr zegt nooit eens iemand dat ik een lekker wijf ben of zo
Altijd dat eeuwige "wat heb je een mooie lach!"
Heerlijk nummer(maar ik vond de cover van Elvis krachtiger)
Luisteren wij naar dezelfde zender?quote:Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef dirtyolero het volgende:
Waarom moeten ze steeds zoveel erdoorheen praten... al dat ge-OH!
platen draaien moeten ze..
Dat is het journaal johquote:Op zondag 28 december 2008 07:01 schreef dirtyolero het volgende:
ach, ik erger me gauw aan dat gepraat.
Tot over een half uur?quote:Op zondag 28 december 2008 07:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar huis, mijn dienst zit er op!
Ik verheug me vooral op Ike & Tina en M.A.S.H.quote:Op zondag 28 december 2008 07:10 schreef tong80 het volgende:
Hierna wel een paar leuke nummers.
Dit is weer gezeik
Wist je dat de laatste uitzending van MASH de grootste kijkcijfers in Amerika ooit heeft behaald ?quote:Op zondag 28 december 2008 07:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik verheug me vooral op Ike & Tina en M.A.S.H.
Ik dacht Friends.quote:Op zondag 28 december 2008 07:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat de laatste uitzending van MASH de grootste kijkcijfers in Amerika ooit heeft behaald ?
Misschien dat die het hebben verbeterd.quote:
Toen was ik net geboren. Ik heb de verzamel uit '92.quote:Op zondag 28 december 2008 07:17 schreef tong80 het volgende:
Madness alweer 28 jaar geleden dat ik dit album kocht
en zij... "what phone?"quote:Op zondag 28 december 2008 07:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Geweldige openingszin weer...![]()
"Put your sweet lips... a little cloooossser......
....to the phone......"![]()
Not my favorite.quote:Op zondag 28 december 2008 08:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
1156 1039 Bee Gees - How can you mend a broken heart (1971)![]()
![]()
Zou het?quote:Op zondag 28 december 2008 08:18 schreef Isabitch het volgende:
GoedemorgenThuis!
En enorme problemen met inloggen, het lukt niet!!!
Ben ik geband?
quote:Op zondag 28 december 2008 08:21 schreef Isabitch het volgende:
Ik vind mezelf in het zwart wel een beetje raar
staat je wel goedquote:Op zondag 28 december 2008 08:21 schreef Isabitch het volgende:
Ik vind mezelf in het zwart wel een beetje raar
Are you sure?quote:
Hey, ik ben dit jaar 8 jaar modquote:
repsectquote:Op zondag 28 december 2008 08:27 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Hey, ik ben dit jaar 8 jaar modIk weet niet echt beter.
Toch wel leuk idd, vooraf dacht ik, nou toe maar dan...quote:Suzanne is wel heel erg lekker
Mijn winnende ondergesneeuwde Barack is nu eigenlijk al outdated.quote:Op zondag 28 december 2008 08:28 schreef Isabitch het volgende:
En mijn rode pakje gaat na oud en nieuw weer een jaar de kast in![]()
Maar ik heb voor tussendoor nog wel een oranje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The death of one man is a tragedy. The death of a million men is a statistic.
Wat deed Obama daar oorspronkelijk en waarom droom jij over presidentskandidaten van Amerika?quote:Op zondag 28 december 2008 08:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn winnende ondergesneeuwde Barack is nu eigenlijk al outdated.
Je wilt Lido Shuffle per se nog horen?quote:Op zondag 28 december 2008 08:30 schreef dirtyolero het volgende:
* dirtyolero telt af naar 1151, dan slapen
Yep, heerlijk nummer tochquote:Op zondag 28 december 2008 08:32 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Je wilt Lido Shuffle per se nog horen?
Waarom zijn negers zo cool?quote:Op zondag 28 december 2008 08:32 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Wat deed Obama daar oorspronkelijk en waarom droom jij over presidentskandidaten van Amerika?
Niet letterlijk hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 08:32 schreef Isabitch het volgende:
waarom droom jij over presidentskandidaten van Amerika?
ok! Geinig filmpjequote:Op zondag 28 december 2008 08:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom zijn negers zo cool?![]()
De tekst is van Jay-Z.
Ik las ergens ooit dat je je usericon had gedroomd en ik vroeg me al dagenlang af waarom.quote:Op zondag 28 december 2008 08:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet letterlijk hoor.![]()
En hoezo eigenlijk?
Hij deed het dus om de persoonlijke aanvallen naast zich neer te leggen.quote:Op zondag 28 december 2008 08:39 schreef Isabitch het volgende:
[..]
ok! Geinig filmpje
Enne: Waarom zijn negers zo cool?
Slaap lekker! Ik zal de studio even vragen de top 2000 wat uurtjes op te schorten voor jequote:Op zondag 28 december 2008 08:41 schreef dirtyolero het volgende:
nou... kort maar krachtig.... welterusten
Ik had al deze:quote:Op zondag 28 december 2008 08:42 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ik las ergens ooit dat je je usericon had gedroomd en ik vroeg me al dagenlang af waarom.
Maar ik vroeg het nooit.
Dus ik dacht: nu of nooit voo rhij die icon verwijderd!!
quote:En hier word ik wel een beetje stil van http://www.nu.nl/algemeen(...)ie-volledig-uit.html Zou dat 8-jarige meisje dat de deur open deed en direct in d'r hoofd werd geschoten ex-schoonfamilie zijn geweest of iemand met pech?
Ja eh, dat is toevalquote:
Heeft de Sneeuwmaker ook 1 slof gekregen?quote:De 45-jarige dader, die na de slachtpartij zelfmoord pleegde, was een week eerder gescheiden van zijn vrouw.
Volgens Nord is dat - in tegenstelling tot wat media berichten - in redelijke harmonie gebeurd. ''Er is geen drama geweest. Iedereen was erg beschaafd naar elkaar'', aldus Nord. De raadsman zei geen idee te hebben wat Pardo heeft bezield
Goeiemorgen boriszquote:
Jeff buckley, maar billy paul op twee danquote:Op zondag 28 december 2008 08:57 schreef Isabitch het volgende:
Die is ook wel heel erg mooi, Adelante
En je nummer 1 nu is?
Jij doet alleen aan feest-icons?quote:Op zondag 28 december 2008 08:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jeff buckley, maar billy paul op twee dan
Tot aan 6/1quote:Op zondag 28 december 2008 09:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij doet alleen aan feest-icons?
Blauw.quote:Op zondag 28 december 2008 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat het nu wel werkt![]()
Denk dat ik komend uur maar ga slapen.
Wel dusquote:Op zondag 28 december 2008 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Dit is vast niet deze Grace Jones, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 09:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Blauw.![]()
Goeie keus, niet veel soeps dit uur.
Adelante, het is toch nog geen 6/1?
Ik zie niks.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 28 december 2008 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zit sowieso alles mee te zingen. Is een schitterend liedje.quote:Op zondag 28 december 2008 09:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters zit mee te zingen![]()
met het refrein dan..
De buurman klaagt dus alquote:Op zondag 28 december 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg wat verwijten uit de slaapkamer of het zo hard moest
Ja
I just called to say how much I carequote:Op zondag 28 december 2008 09:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit sowieso alles mee te zingen. Is een schitterend liedje.
Laatste keer dat ik keek lag mevrouw A. daar, niet de buurmanquote:
Ik snap het ook niet, volgend jaar ga ik het nummer promoten minstens de top 500 binnenquote:Op zondag 28 december 2008 09:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap dit niet. Hoe kunnen dit nummer, of die van stevie wonder ervoor, nou hoger staan dan Me and Mrs Jones?
Bij wijze van sprekenquote:Op zondag 28 december 2008 09:29 schreef Adelante het volgende:
Laatste keer dat ik keek lag mevrouw A. daar, niet de buurman
Niet zeuren, meezingen.quote:Op zondag 28 december 2008 09:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap dit niet. Hoe kunnen dit nummer, of die van stevie wonder ervoor, nou hoger staan dan Me and Mrs Jones?
quote:Op zondag 28 december 2008 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Frits, ik kijk net even in mijn fotoboek![]()
![]()
Ik ben tot tranen geroerd
Aan de andere kant staan er ook echt liedjes in waarvan ik me afvraag hoe dat ooit in een top 10000 zou kunnen komen, laat staan deze lijst.quote:Op zondag 28 december 2008 09:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, volgend jaar ga ik het nummer promoten minstens de top 500 binnen
Mee eensquote:Op zondag 28 december 2008 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant staan er ook echt liedjes in waarvan ik me afvraag hoe dat ooit in een top 10000 zou kunnen komen, laat staan deze lijst.
Jij bent ook mijn eerstequote:Op zondag 28 december 2008 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Je bent de eersteHoe speciaal is dat!
Trustenquote:Ik ga naar bed, sweet dreams allemaal!
Dit was mijn allerlaatste nachtdienst dit jaarquote:Op zondag 28 december 2008 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Isabeau, vreemd slaapschema heb je trouwens
Ah vandaar..... slaap lekker!!quote:Op zondag 28 december 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit was mijn allerlaatste nachtdienst dit jaar
En Celine!! Tijd om naar bed te gaan, Sterkte allemaal
Het klopt dat die het niet doet...quote:Op zondag 28 december 2008 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Klopt het trouwens dat de zoekopdracht op de top 2000 site het niet doet, of ligt dat aan mij?
Nu!quote:Op zondag 28 december 2008 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Celine Dion...![]()
die boycot ik.
Willen jullie mij een seintje geven als ze klaar is?
MMquote:Op zondag 28 december 2008 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het klopt dat die het niet doet...MM gaf gisteren de tip: lijst downloaden in Excel en dan met ctrl-F zoeken....
Is Celine al afgelopen?
De uur-bij-uur lijst doet het (hier) nog wel gewoon. Alleen zoekmachine niet.quote:Op zondag 28 december 2008 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het klopt dat die het niet doet...MM gaf gisteren de tip: lijst downloaden in Excel en dan met ctrl-F zoeken....
Goedemorgenquote:Op zondag 28 december 2008 09:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Moggelzie net dat ik na 23:00 gewoon 4 topics heb gemist, en ik kom net binnen met Paul Simon
Ik bedoel het aantal topics dat je gemist hebt..quote:Op zondag 28 december 2008 09:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Gisteren kwam ik binnen met een kut nummer dus dit valt weer mee jah
Had ze liever live meegelezenquote:Op zondag 28 december 2008 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoel het aantal topics dat je gemist hebt..
Tja je kunt niet alles hebben/lezen he? Dan heb je een week nodig om bij te komen.quote:
Nu was ik eerderquote:Op zondag 28 december 2008 09:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een lekkere afsluiter van dit matige uur![]()
Zometeen na het journaal:
1133 992 Amanda Lear - Follow me (1978)
1132 1288 Piet Veerman - Sailing home (1987)![]()
1131 1555 Axis - Someone (1972)
1130 1503 Neil Diamond - Love on the rocks (1980)
1129 1281 Free - All right now (1970)
1128 1251 Dan Fogelberg - Netherlands (1977)![]()
![]()
1127 1129 Otis Redding - I've been loving you too long (1965)
1126 1009 Billy Joel - New York state of mind (1976)![]()
1125 1312 David Bowie - Sound and vision (1977)![]()
1124 1385 Freddie Aguilar - Anak (1980)
1123 1448 Elton John - Sorry seems to be the hardest word (1976)![]()
![]()
1122 1962 Sweet - Poppa Joe (1972)
1121 995 Albert Hammond - It never rains in southern California (1972)
De smilielozen ken ik pas als ik ze hoor denk ik.![]()
Ik zag het ja.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 09:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgend uurtje:
1121 Albert Hammond - It never rains in southern California
1122 Sweet - Poppa Joe
1123 Elton John - Sorry seems to be the hardest word
1124 Freddie Aguilar - Anak
1125 David Bowie - Sound and vision
1126 Billy Joel - New York state of mind
1127 Otis Redding - I've been loving you too long
1128 Dan Fogelberg - Netherlands
1129 Free - All right now
1130 Neil Diamond - Love on the rocks
1131 Axis - Someone
1132 Piet Veerman - Sailing home
Ik ken de Engelse niet, maar misschien zit het verschil 'm in met of zonder lidwoord?quote:Op zondag 28 december 2008 10:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Straks komen Scorpions met Hello Josephine, maar dat is toch die Engelse band uit de jaren 60, want op Wikipedia staat http://nl.wikipedia.org/wiki/Scorpions
Ja dat is het, The Scorpions is een Duitse hardrockband en Scorpions is een Engelse beat-groep.quote:Op zondag 28 december 2008 10:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ken de Engelse niet, maar misschien zit het verschil 'm in met of zonder lidwoord?![]()
Pet Veerman, leuk en verschrikkelijk tegelijk.
Net andersom dusquote:Scorpions is een Duitse hardrockband uit Hannover. Ze dienen niet te worden verward met de band The Scorpions uit de jaren '60 uit Engeland.
Bron: Wikipedia
Geeft niks hoor GM.quote:Op zondag 28 december 2008 10:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee, wat daar staat is goed, ik had het weer eens fout
Nee, het is gewoon verwarrend.quote:Op zondag 28 december 2008 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie maken het wel verwarrend hoor...![]()
![]()
![]()
En ook best nog vaak: waarom staat deze er uberhaupt inquote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Er komen toch nog vaak platen voorbij die niet leuk zijn
Dan denk je van waarom staat deze wel hoog en die andere niet
Dat klopt.quote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Er komen toch nog vaak platen voorbij die niet leuk zijn
Dan denk je van waarom staat deze wel hoog en die andere niet
Beide bijna 100%quote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen D.Roseook weer wakker en nuchter??
Gewoon uitzendinggemist?quote:Op zondag 28 december 2008 10:42 schreef D.Rose het volgende:
Ik kijk ondertussen maar ff AGogo van gisteren
Of is er nu herhaling op tv?? Is trouwens niet zo gezellig van je hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 10:42 schreef D.Rose het volgende:
Ik kijk ondertussen maar ff AGogo van gisteren
Ik schrok al.quote:Op zondag 28 december 2008 10:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar staan ze toch niet op?
Hebben 'm opgenomen
Sorryquote:Op zondag 28 december 2008 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of is er nu herhaling op tv?? Is trouwens niet zo gezellig van je hoor.![]()
Dat is waar.... ik snap het probleem. Ik ga eens even ontbijt maken... heb ik nog niet gedaan en ben al bijna 3 uur uit bed.quote:Op zondag 28 december 2008 10:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry
Maar anders vind ik nergens de etijd
Nooit eerder gehoord, lekker vrolijk.quote:Op zondag 28 december 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
Een typisch proud to be fout liedje dit
Ziet er goed uit inderdaad.quote:
Zijn er meer die hier zo over denken?? Het werd altijd erg gewaardeerd namelijk... anders stop ik er gewoon mee.quote:Op zondag 28 december 2008 10:55 schreef timmmmm het volgende:
Goddomme wat vind ik die songteksten die er telkens tussen gepleurd worden hier verschrikkelijk irritant zeg, ongelofelijk!
Ga maar buiten spelenquote:Op zondag 28 december 2008 10:55 schreef timmmmm het volgende:
Goddomme wat vind ik die songteksten die er telkens tussen gepleurd worden hier verschrikkelijk irritant zeg, ongelofelijk!
Sorry hoor, het kan best dat dat aan mij ligt, maar ik vind het echt erg vervelendquote:Op zondag 28 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn er meer die hier zo over denken?? Het werd altijd erg gewaardeerd namelijk... anders stop ik er gewoon mee.
Ik lees ze niet mee iig.quote:Op zondag 28 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn er meer die hier zo over denken?? Het werd altijd erg gewaardeerd namelijk... anders stop ik er gewoon mee.
Als je als criterium neemt: een goede songtekst, worden er heel veel songteksten niet gepost...quote:Op zondag 28 december 2008 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry hoor, het kan best dat dat aan mij ligt, maar ik vind het echt erg vervelend
Zit me er ook al een dag aan te ergeren![]()
Maar meer mensen doen het, dus anderen vinden het wel prettig, blijkbaar. Het moest me alleen even van het hart nadat je zelfs van Poppa Joe een songtekst neer moest plempen, terwijl dat écht nutteloos is. Omdat het zo'n goeie tekst is ofzo
Post rustig de songteksten door hoor
quote:Op zondag 28 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat een post hier iets toe moet voegen, een mooie songtekst als die van Sorry seems to be the hardest word doet dat wel, maar bijvoorbeeld poppa joe nou niet bepaaldquote:Op zondag 28 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je als criterium neemt: een goede songtekst, worden er heel veel songteksten niet gepost...
quote:Op zondag 28 december 2008 11:11 schreef Neleos het volgende:
Ik ben ook helemaal voor songteksten. De ene keer lees ik ze wel, andere keer niet. Maar vooral doorgaan idd.
Als jij het criterium voor een goede en een slechte songtekst kan geven dat voor iedereen geldt, dan heb je een punt. Maar ik vrees dat dat je niet gaat lukken...quote:Op zondag 28 december 2008 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat een post hier iets toe moet voegen, een mooie songtekst als die van Sorry seems to be the hardest word doet dat wel, maar bijvoorbeeld poppa joe nou niet bepaald
Maar ga vooral door hoor, ik wilde alleen wel mijn ergernis even laten blijken.
Tja maar dat is wel heel persoonlijk....quote:Op zondag 28 december 2008 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat een post hier iets toe moet voegen, een mooie songtekst als die van Sorry seems to be the hardest word doet dat wel, maar bijvoorbeeld poppa joe nou niet bepaald
Vind jij dan dat poppa joe een goede songtekst is?quote:Op zondag 28 december 2008 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij het criterium voor een goede en een slechte songtekst kan geven dat voor iedereen geldt, dan heb je een punt. Maar ik vrees dat dat je niet gaat lukken...
Is het ookquote:Op zondag 28 december 2008 11:24 schreef Nuongirl het volgende:
Ik vind heal the world een zeiknummer
quote:(zo goed frits?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |