Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
OP nu ook aanwezigquote:
1192 1014 Dusty Springfield - You don't have to say you love me (1966)quote:
Maar serieus.quote:Op zondag 28 december 2008 06:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OP nu ook aanwezig![]()
Je kan misschien ook alvast deel 20,21 en 22 aanmaken
Dit klinkt een beetje als Elvis Presley
quote:
De Kast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Blöffquote:
'Het gevoel in mijn hart' is al lelijk, laat staan het omgekeerde.quote:Op zondag 28 december 2008 06:29 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dat is wel een tenenkrommende zin idd.
Gevoel, hart, pijn, gemis, ziel, melancholie etc., etc; woorden die in songteksten maar beter gemeden kunnen worden.quote:Op zondag 28 december 2008 06:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
'Het gevoel in mijn hart' is al lelijk, laat staan het omgekeerde.
Mijn gevoel heeft geen centrum.quote:Op zondag 28 december 2008 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar...ja maar...bedoelt hij dan niet De kern van mijn gevoel?
Dat is dan toch geen raar iets?
Ja, mijn gevoel heeft eigenlijk ook geen kernquote:Op zondag 28 december 2008 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn gevoel heeft geen centrum.![]()
![]()
Ben ik abnormaal?
edit: en ik dacht dat je al een prins had...![]()
![]()
Het epicentrum van mijn beleving!quote:Op zondag 28 december 2008 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn gevoel heeft geen centrum.![]()
![]()
Ben ik abnormaal?
edit: en ik dacht dat je al een prins had...![]()
![]()
Zeker.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 06:37 schreef FictionalFenna het volgende:
Dancing in the dark is het mooist van 'm... Magisch nummer.
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 december 2008 06:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn gevoel heeft eigenlijk ook geen kern
Ik heb helemaal geen prins, mijn prins op het witte paard is weggekaapt door een heks
(en ze noemde hem letterlijk in haar emails Sprookjesprins en mij haar Concurrente)
Je mag lachen hoorquote:
Aan je glimlach zal het niet liggen.quote:Op zondag 28 december 2008 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag lachen hoorIk hoop ooit nog eens op een "Happily Ever After"
("always look on the bright side of life"
) Heksen winnen toch nooit, in sprookjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 28 december 2008 06:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aan je glimlach zal het niet liggen.
Ja, dat hoor ik vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zegt nooit eens iemand dat ik een lekker wijf ben of zo
Altijd dat eeuwige "wat heb je een mooie lach!"
Heerlijk nummer(maar ik vond de cover van Elvis krachtiger)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En deze wordt vast ook weer afgebroken, nog 3 nummers in een paar minutenquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Die is überliefPaul McCartney & Frog Chorus - We all stand together
Kut! Normaal scoor ik altijd heel hoog op originaliteit...quote:Op zondag 28 december 2008 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik vakerEr zegt nooit eens iemand dat ik een lekker wijf ben of zo
Altijd dat eeuwige "wat heb je een mooie lach!"
Heerlijk nummer(maar ik vond de cover van Elvis krachtiger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |