Downloaden dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef Roi het volgende:
Ik ken de Engelse versie niet
Ik keek het net op uitzendinggemist,nl, en had pas na een halve minuut door dat het beeld al stil stond maar het geluid door liepquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:05 schreef Zeitgeist het volgende:
NL versie net zitten kijken. Tenenkrommend. Ik hou het wel bij Stephen Fry en consorten. Veel grappiger.
True true .... maar daarom moet je de Nederlandse versie wat tijd geven, om de gasten erin te laten groeien en het programma de mogelijkheid geven over een paar afleveringen een paar keer een topcast neer te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe ze het in de NL QI gaan aanpakken, maar de Britse QI heeft eigenlijk maar een vrij beperkte set met gasten en dat zijn bijna allemaal mensen die enorm ad rem, grappig of interessant zijn.
Mensen als Phill Jupitus, Bill Baily, Rich Hall, Jo Brand, Jimmy Carr, Rob Brydon, Jeremy Clarkson, Dara O'Briain. Zet twee van die namen neer en je hebt zo-goed-als gegarandeerd een geweldige aflevering... Er zijn echter ook gasten die een aflevering compleet kunnen verpesten (al komen die zelden vaker dan twee keer langs).
"National F*cking Treasure" Stephen Fry is natuurlijk onvervangbaar, dus daar doen ze idd niets aan...
vergeet Sean Lock (die kan zo lekker los gaan als ie iets niet leuk vindquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe ze het in de NL QI gaan aanpakken, maar de Britse QI heeft eigenlijk maar een vrij beperkte set met gasten en dat zijn bijna allemaal mensen die enorm ad rem, grappig of interessant zijn.
Mensen als Phill Jupitus, Bill Baily, Rich Hall, Jo Brand, Jimmy Carr, Rob Brydon, Jeremy Clarkson, Dara O'Briain. Zet twee van die namen neer en je hebt zo-goed-als gegarandeerd een geweldige aflevering... Er zijn echter ook gasten die een aflevering compleet kunnen verpesten (al komen die zelden vaker dan twee keer langs).
"National F*cking Treasure" Stephen Fry is natuurlijk onvervangbaar, dus daar doen ze idd niets aan...
Correct & Correct. Stephen komt van zichzelf met hele verhalen, die van Japin zijn net te duidelijk vooraf geleerd/doorgelezen .... maar ja, zoals gezegd, The Fry is uniekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef qu63 het volgende:
En ik heb het idee dat als Fry iets zegt hij het ook gewoon weet, dat heb ik nog niet echt bij de Nederlandse versie.
En David Mitchell natuurlijk, die ben ik steeds meer gaan waarderen in Panelgames.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
vergeet Sean Lock (die kan zo lekker los gaan als ie iets niet leuk vind![]()
), Clive Anderson (die vent weet ook veel!), Johnny Vegas en John Sessions niet
Dat idee heb ik ook. Je merkt dat Stephen Fry veel vaker verhalen heeft over onderwerpen die de gasten aandragen (en dus onvoorbereid zijn). Maar Stephen Fry is nu eenmaal uniekquote:En ik heb het idee dat als Fry iets zegt hij het ook gewoon weet, dat heb ik nog niet echt bij de Nederlandse versie.
Mensen als, hè...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
vergeet Sean Lock (die kan zo lekker los gaan als ie iets niet leuk vind![]()
), Clive Anderson (die vent weet ook veel!), Johnny Vegas en John Sessions niet
De Childrens Relief versie was ook wel aardig, over een paar uur de nieuwe downloadenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
Vanavond om tien uur is trouwens de eerste reguliere uitzending van het nieuwe seizoen op BBC1.
Volgens mij is dat het 'probleem' van veel users in dit topic. Die hebben al van tevoren min of meer besloten dat een Nederlandse versie nooit zo goed kan zijn als de Engelse en zoeken vervolgens naar een bevestiging van dat idee. Verder staat het natuurlijk ook lekker interessant om te melden dat je naar de BBC kijkt en je te goed voelt om naar de Nederlandse TV te kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kan trouwens sowieso niet naar remakes van BBC-programma's kijken.
Die Ronald is verreweg het leukste. En het grootste probleem is dat Thomas van Luyn het minst leuke is van allemaal, en dat hij juist de vaste gast is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:28 schreef enilnomrow het volgende:
Het valt me eigenlijk steeds meer tegen, tenzij Ronald Goedemondt er zit. Mán, wat is die vent grappig.
Jammer ook dat ze vaak verhalen van de Engelse herhalen, zoals vandaag het verhaal met de waaiers.
Gedownload. Wanneer komt het op de BBC dan? Heeft BBC niet een soort uitzendinggemist met subsquote:
Wat denk je nou? Dat de BBC Nederlandstalige ondertiteling heeft?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
BBC programma's ondertiteld kijken
Britse humor verliest zoveel kracht bij een Nederlandse vertaling
Maar zijn ze er?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef k_man het volgende:
Ja, dat snap jij, dat snap ik, maar sommige mensen...
De DVD's hebben meestal wel ondertiteling.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef k_man het volgende:
Wel als je rechtstreeks kijkt. Verder weet ik het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |