Downloaden dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef Roi het volgende:
Ik ken de Engelse versie niet
Ik keek het net op uitzendinggemist,nl, en had pas na een halve minuut door dat het beeld al stil stond maar het geluid door liepquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:05 schreef Zeitgeist het volgende:
NL versie net zitten kijken. Tenenkrommend. Ik hou het wel bij Stephen Fry en consorten. Veel grappiger.
True true .... maar daarom moet je de Nederlandse versie wat tijd geven, om de gasten erin te laten groeien en het programma de mogelijkheid geven over een paar afleveringen een paar keer een topcast neer te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe ze het in de NL QI gaan aanpakken, maar de Britse QI heeft eigenlijk maar een vrij beperkte set met gasten en dat zijn bijna allemaal mensen die enorm ad rem, grappig of interessant zijn.
Mensen als Phill Jupitus, Bill Baily, Rich Hall, Jo Brand, Jimmy Carr, Rob Brydon, Jeremy Clarkson, Dara O'Briain. Zet twee van die namen neer en je hebt zo-goed-als gegarandeerd een geweldige aflevering... Er zijn echter ook gasten die een aflevering compleet kunnen verpesten (al komen die zelden vaker dan twee keer langs).
"National F*cking Treasure" Stephen Fry is natuurlijk onvervangbaar, dus daar doen ze idd niets aan...
vergeet Sean Lock (die kan zo lekker los gaan als ie iets niet leuk vindquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe ze het in de NL QI gaan aanpakken, maar de Britse QI heeft eigenlijk maar een vrij beperkte set met gasten en dat zijn bijna allemaal mensen die enorm ad rem, grappig of interessant zijn.
Mensen als Phill Jupitus, Bill Baily, Rich Hall, Jo Brand, Jimmy Carr, Rob Brydon, Jeremy Clarkson, Dara O'Briain. Zet twee van die namen neer en je hebt zo-goed-als gegarandeerd een geweldige aflevering... Er zijn echter ook gasten die een aflevering compleet kunnen verpesten (al komen die zelden vaker dan twee keer langs).
"National F*cking Treasure" Stephen Fry is natuurlijk onvervangbaar, dus daar doen ze idd niets aan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |