alstublieft, veel plezier... ik ga ff douchenquote:Net thuis van het ritje zuid-west nederland naar de DH's kust, dus de auto is nog warm. Zeg het maar, waar moet ik even komen voelen en vertellen hoeveel hand 80C is??
Jullie weten het, alles voor de wetenschap. En als ik met mijn nattige duim en wijsvinger zachtjes over je tepels streel is dat alleen maar om te controlleren of de soortelijke massa veranderd
En nee, want je hebt het over 75F en 90Fquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Duimelot het volgende:
dat schrijf ik toch ook als je het hele stukje leest
Eindelijk topic is weer weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
Bummer, was ik net bezig met een reply, was het vorige topic vol gekletst!..
dus :
[..]
alstublieft, veel plezier... ik ga ff douchen
Oo dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die niet eens de goede maat BH kunnen kopenEen vriendin van mij werkt in een lingerie-zaak en daar valt het echt op dat het een kunst is om een goed passende BH te kopen.
Klopt.. het is ook moeilijk. En om een 1 of andere reden is het moeilijk om van je 'standaard' (miss verkeerde) maat af te stappen.. gevoelsmatig enzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die niet eens de goede maat BH kunnen kopenEen vriendin van mij werkt in een lingerie-zaak en daar valt het echt op dat het een kunst is om een goed passende BH te kopen.
Je had hem eig zelf moeten maken he.. Jij had de laatste postquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.. het is ook moeilijk. En om een 1 of andere reden is het moeilijk om van je 'standaard' (miss verkeerde) maat af te stappen.. gevoelsmatig enzo
ja hoeveel vriendinnen ik niet es heb meegesleept voor een andere maat bh en dat zag ook meteen stukke beter uit ze hadden ooit op hun 15e een bepaalde maat en blijven die dan jaren kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Geen BH?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had hem eig zelf moeten maken he.. Jij had de laatste post
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hoeveel vriendinnen ik niet es heb meegesleept voor een andere maat bh en dat zag ook meteen stukke beter uit ze hadden ooit op hun 15e een bepaalde maat en blijven die dan jaren kopen.
een goeie bh is toch echt wel een vereiste
Geeft niet hoor. De eerste keer dat ik hem sloot, riep ik hulp in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggen
en ik ben hier nog errug nieuw en heb geen idee hoe ik dat zelf moet maken dan
Ach ja kan gebeurenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het is en blijft fokquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. De eerste keer dat ik hem sloot, riep ik hulp in.
De tweede keer maakte ik iets en toen ging iedereen miepen
Maar ik was nog benieuwd naar je leeftijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je kan maar max op 3 plekken zoekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ach ja kan gebeuren![]()
Volgende keer niet vergeten, ik had me rot gezocht
nou om eerlijk te bekennen heb ik ook een aantal errug goede bh's die weinig sexy en lustverhogend werken maar perfect onder een strak truitje zittenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.
Stttttquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan maar max op 3 plekken zoeken
Achja.. je krijgt hem of je krijgt hem nietquote:
en een niet goede juist nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.
Tja sorry .. kan er ook niet meer van makenquote:
Ohja daar was ik op aan t reageren trouwens....quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar ik was nog benieuwd naar je leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook, maar die zijn meer voor de functionaliteit danquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou om eerlijk te bekennen heb ik ook een aantal errug goede bh's die weinig sexy en lustverhogend werken maar perfect onder een strak truitje zitten
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ohja daar was ik op aan t reageren trouwens....
weet je wel dat dat heel onbeschoft is om aan een vrouw te vragenDan moet je ook geen antwoord geven eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja.. je krijgt hem of je krijgt hem niet
[..]
weet je wel dat dat heel onbeschoft is om aan een vrouw te vragenMijn categorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
ook belangrijk tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar die zijn meer voor de functionaliteit dan
[..]
weet je wel dat dat heel onbeschoft is om aan een vrouw te vragenEr zijn er meer van die leeftijd hier, is toch geen schande ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Nog eentjequote:
je hebt weer eens geluk gehadquote:
Ik geef (bijna) altijd gewoon antwoord op wat me gevraagd wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen antwoord geven erop
Volgens mij heeft OUD de deuren geslotenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog eentje
[..]
je hebt weer eens geluk gehad
Doe es niet zo gemeenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft OUD de deuren gesloten
Ik word over een paar weken 32 hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik geef (bijna) altijd gewoon antwoord op wat me gevraagd wordt
en eigenlijk vind ik het zelf niet oud, maar ik geloof als ik de gemiddelde leeftijd van de mensen op fok zo bekijk ben ik dat wel voor hun....
meaning?quote:
Ik sla gewoon graagquote:
net lang genoeg gerijpt, maar met een fruitige en smaakvolle afdronkquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* bekijkt profiel*
ook van '77? mooi jaar he
Bar weinigquote:
sja er staat 01-01 kan natuurlijk echt zo zijn maar d8 iig ergens in '77quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik word over een paar weken 32 hoor![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en eigenlijk vind ik het zelf niet oud, maar ik geloof als ik de gemiddelde leeftijd van de mensen op fok zo bekijk ben ik dat wel voor hun....
01-01 is het ook niet neequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja er staat 01-01 kan natuurlijk echt zo zijn maar d8 iig ergens in '77
ik over een paar maanden
is je relatie over, dat je je hier meld dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan is dat een jaar of 25 denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je bent zo oud als je je voelt toch
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Byte_Me het volgende:
hey, interessant topic. ik ben single en wetenschapper, dus doe alles maar voor me
al een tijdje jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is je relatie over, dat je je hier meld dan?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan is dat een jaar of 25 denk ik
Grapjas!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Byte_Me het volgende:
hey, interessant topic. ik ben single en wetenschapper, dus doe alles maar voor me
Want?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou om eerlijk te bekennen heb ik ook een aantal errug goede bh's die weinig sexy en lustverhogend werken maar perfect onder een strak truitje zitten
Dief!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
![]()
Maar jij bent een ervaren BH koopster, dus hoef ik dan weer niet te komen meten
![]()
(en nu echt douchen, kwam telefoontje tussendoor)
Ja kon er weinig anders van maken..quote:
Ehhquote:
Ik geef je toch geen ongelijk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ehhgeen idee
Je kwam niet echt vriendelijk over![]()
Het zal wel aan mij liggen
* Kuwaro zoekt zijn hoekje op![]()
Cue'tje schat... Doe nou us ff lief, anders ben je over 20 jaar zo'n ouwe vrijster met een kat op schoot die zwijmelend bouquet reeks lezendquote:
Aah.. mijn grote liefde zit dus tussen al deze fokkers?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Cue'tje schat... Doe nou us ff lief, anders ben je over 20 jaar zo'n ouwe vrijster met een kat op schoot die zwijmelend bouquet reeks lezend![]()
Je moet eten!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik zit gewoon met de laptop op schoot en de xbox aan
Goede keus tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik zit gewoon met de laptop op schoot en de xbox aan
Waartussen?quote:
Heeeeél klein hapjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh ja, laat ik dat maar eens gaan doen. wil je ook een hapje?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Cue'tje schat... Doe nou us ff lief, anders ben je over 20 jaar zo'n ouwe vrijster met een kat op schoot die zwijmelend bouquet reeks lezend![]()
Datquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah.. mijn grote liefde zit dus tussen al deze fokkers?
Misschien ben ik blind, maar ik zie het probleem nietquote:
Laat maar ik snap mezelf niet helemaalquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind, maar ik zie het probleem niet
dat wisten we alquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar ik snap mezelf niet helemaal
Dat heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar ik snap mezelf niet helemaal
Het zou zomaar kunnen tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah.. mijn grote liefde zit dus tussen al deze fokkers?
Vertel het eens klutsquote:
Dan nog is de vraag of hij dit allemaal leest.. en daarbij zou hij mij dan nemen zoals ik benquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen toch
(acht de kans ook niet zo heel groot maar toch...)
als hij dat niet doet is het je ware ook niet hequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog is de vraag of hij dit allemaal leest.. en daarbij zou hij mij dan nemen zoals ik ben
koekje erbij??? Met chocolade snippers, vers uit de oven vanmiddagquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koekje erbij??? Met chocolade snippers, vers uit de oven vanmiddag
Daaromquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als hij dat niet doet is het je ware ook niet he
Als het er maar eentje is en die woont toevallig in Japan.. tja, das dan jammer en moet je het altijd met minder doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Kluts het volgende:
Ik denk ook dat er gewoon meerdere "de wares" zijn zegmaar.
Tussen de oren zit het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik heb wel eens het idee gehad dat ik op dat moment de ware had, uiteindelijk is het anders gelopen, maar op dat moment was diegene wel wat ik in een partner zocht, dus voor alles is een tijd en plaats denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het er maar eentje is en die woont toevallig in Japan.. tja, das dan jammer en moet je het altijd met minder doen.
Nee juist een van de eigenschappen van een "de ware" is dat je hem ooit tegenkomtquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het er maar eentje is en die woont toevallig in Japan.. tja, das dan jammer en moet je het altijd met minder doen.
Mensen veranderen ook, dus de evt 'ware' ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel eens het idee gehad dat ik op dat moment de ware had, uiteindelijk is het anders gelopen, maar op dat moment was diegene wel wat ik in een partner zocht, dus voor alles is een tijd en plaats denk ik dan.
Ik zat er net over na te denken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee juist een van de eigenschappen van een "de ware" is dat je hem ooit tegenkomt
Immers als het een "de ware" is en je hem nooit kan ontmoeten is het niet echt een "de ware"
Neequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken.
Want als hij de ware voor jou is.. betekend dat dan gelijk dat jij dan ook de ware voor hem bent?
Ja uhm Kluts, ja sorry dat ik je dit moet vertellen maar je hebt blijkbaar al je kans gehad. 1 ware per persoon... Sorry je zult nu alleen nog maar net niet relaties krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel eens het idee gehad dat ik op dat moment de ware had, uiteindelijk is het anders gelopen, maar op dat moment was diegene wel wat ik in een partner zocht, dus voor alles is een tijd en plaats denk ik dan.
Sja, wanneer is iemand de ware? Ik vind dat als iemand je gelukkig maakt, je je fijn voelt, verliefd bent en iemand helemaal geweldig vindt, dat dat dan de ware op dat moment voor je is. Mensen veranderen, en je hebt omstandigheden waar je ook geen invloed op hebt, daardoor kan dat alsnog mislopen. En op een gegeven moment vind je er vast wel weer een.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken.
Want als hij de ware voor jou is.. betekend dat dan gelijk dat jij dan ook de ware voor hem bent?
Maar mag hij dan wel de ware heten? want de ware is toch in alle opzichten geweldig, dus ook het feit dat hij jou helemaal geweldig vindt? Lijkt mij toch wel een vereiste..quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, wanneer is iemand de ware? Ik vind dat als iemand je gelukkig maakt, je je fijn voelt, verliefd bent en iemand helemaal geweldig vindt, dat dat dan de ware op dat moment voor je is. Mensen veranderen, en je hebt omstandigheden waar je ook geen invloed op hebt, daardoor kan dat alsnog mislopen. En op een gegeven moment vind je er vast wel weer een.
Dat iemand de ware is voor jou wil niet zeggen dat jij dat ook direct bent voor diegene.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar mag hij dan wel de ware heten? want de ware is toch in alle opzichten geweldig, dus ook het feit dat hij jou helemaal geweldig vindt? Lijkt mij toch wel een vereiste..
Je bedoelt dat er gewoon meerdere personen samen geweldig zijn .. of dat er gewoon meer personen de ware zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Kuwaro het volgende:
Dus de ware kan altijd uit meerdere personen bestaan, tenminste dat is mijn opinion
ja een voor de goeie gesprekkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Kuwaro het volgende:
t Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente. Voor de patienten van d 'assistente is het altijd lente.![]()
Kent iemand de term "soulmate" zielsverwante?
Dus de ware kan altijd uit meerdere personen bestaan, tenminste dat is mijn opinion
Maar dan is hij toch ook niet de ware voor mij? Want hij zou mij toch ook de ware moeten vinden. Anders heb je verschillende belangen als het ware, en zal het dan wel werken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat iemand de ware is voor jou wil niet zeggen dat jij dat ook direct bent voor diegene.
Dat hoeft niet, ik heb het zelf ook met iemand (gehad) maar niet altijd laat iemand zich alleen leiden door gevoel maar kunnen ook andere dingen meespelen lijkt me.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan is hij toch ook niet de ware voor mij? Want hij zou mij toch ook de ware moeten vinden. Anders heb je verschillende belangen als het ware, en zal het dan wel werken?
Ik bedoelde juist dat gewoon meerdere personen de ware kan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er gewoon meerdere personen samen geweldig zijn .. of dat er gewoon meer personen de ware zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja een voor de goeie gesprekken
een die alles voor je over heeft
een om eens flink mee te ruzieen
een om mee te lachen
een voor de sex
Haha oke.. het kwam zo grappig over dat ik toch maar even duidelijkheid vroegquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat gewoon meer personen de ware kan zijn.
Maar het ligt ook aan de situatie waardoor je die persoon hem/haar als "de ware" ziet.
Maar ik bedoelde juist het 2e
Alleen laten leiden door gevoel, daar heoeven ze bij mij niet bang voor te zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik heb het zelf ook met iemand (gehad) maar niet altijd laat iemand zich alleen leiden door gevoel maar kunnen ook andere dingen meespelen lijkt me.
Als iemand de ware is, ga je ervoor. Anders is het gewoon niet zo geweldig als het lijkt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik heb het zelf ook met iemand (gehad) maar niet altijd laat iemand zich alleen leiden door gevoel maar kunnen ook andere dingen meespelen lijkt me.
Goedmaaksex.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zou maar die persoon zijn "om eens flink mee te ruzieen" leuk
Het was niet grappig bedoeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha oke.. het kwam zo grappig over dat ik toch maar even duidelijkheid vroeg![]()
[..]
Alleen laten leiden door gevoel, daar heoeven ze bij mij niet bang voor te zijn
tegelijkertijd??? Nee toch???quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Kluts het volgende:
Daar heeft ie dan vast iemand anders voorquote:
Ja daar is dus dan iemand anders voorquote:
Omdat mensen veranderen, en er ook omstandigheden zijn waar je geen invloed op hebt, die een relatie zodanig kunnen veranderen dat het niet meer werkt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tegelijkertijd??? Nee toch???
Meerdere ware's moet wel, alhoewel als een ex mijn ware was, waar is ze dan mijn ex?
Wij hebben alleen de ruziequote:
Dat is makkelijker gezegd als gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iemand de ware is, ga je ervoor. Anders is het gewoon niet zo geweldig als het lijkt.
Ja, daarom moet je ook gewoon genieten van het moment dat het zo voelt en er niet te zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk is 'de ware' gewoon een term dat zo geromantiseerd is..
Dat is ook 1 ding wat ik absoluut niet doequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef Kluts het volgende:
Ja, daarom moet je ook gewoon genieten van het moment dat het zo voelt en er niet te zwaar aan tillen.
Ik geloof zelf dat er meerdere ware"s bestaat...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tegelijkertijd??? Nee toch???
Meerdere ware's moet wel, alhoewel als een ex mijn ware was, waar is ze dan mijn ex?
Maar ik neem aan dat niet elke ex een ware is van iemand.. toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik geloof zelf dat er meerdere ware"s bestaat...
Jouw ex was de ware op dat moment ....
Anders had je nooit een relatie met haar gehad als ze niet de ware was in dat moment van jouw leven
Maar dat is mijn opinion
'De ware' is net zoiets als 'de friendzone'... Allemaal verzinsels om de realiteit maar niet onder ogen te hoeven zien...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk is 'de ware' gewoon een term dat zo geromantiseerd is..
Aah net zoiets als een god?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'De ware' is net zoiets als 'de friendzone'... Allemaal verzinsels om de realiteit maar niet onder ogen te hoeven zien...
Precies. Mijn ex was voor mij in het begin van mijn relatie ook echt de ware, ik was heel erg gelukkig en ik dacht echt dat ik met hem zou samenblijven. Maar ja, mensen veranderen, er gebeuren dingen, en op een gegeven moment moet je dan accepteren dat het niet meer zo wordt als het ooit was. En ik zal ongetwijfeld wel een keer iemand tegenkomen die me op dat moment een goed gevoel geeft, en waar ik dan echt gelukkig van wordt. Het is een term die bedacht is door schrijvers van boeketreeksromannetjes en gewoon door veel mensen overrated.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik geloof zelf dat er meerdere ware"s bestaat...
Jouw ex was de ware op dat moment ....
Anders had je nooit een relatie met haar gehad als ze niet de ware was in dat moment van jouw leven
Maar dat is mijn opinion
Nee, zij bestaat dan weer wel!quote:
Bummer, dan ga ik vast naar de helquote:
Dit is nu eenmaal het Singles topic hequote:
Uhuh, maar 'de ware' is zo cliché..quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is nu eenmaal het Singles topic he
Precies. Het zijn gewoon van die dingen, moeite voor elkaar willen doen om het leuk te houden. Een hele avond in een ruimte zitten en iets anders doen, maar het toch gezellig kunnen hebben. Of iets lekkers in huis halen om dat hij daar zo van houdt. Dat vind ik het belangrijkste.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef kwaakvaak het volgende:
doe mij dan een tijdelijke wareZie ik daarna weer wel verder! Maak ik er af en toe ruzie mee om, vervolgens goedmaaksex en daarna lachen we er om zodat ik diegene ben die haar kan laten lachen.
Bah... wat een cliche gelul zeg... Doe mij gewoon een vrouw die met 1 blik weet wat ik bedoel, en andersom. Eentje waarmee ik heerlijk in de supermarkt kan ruzieen over welke croutons er in de sla moeten, om vervolgens maar worteltjes te kopen. En uiteraard heel gelukkig s'avonds in elkaar gestrengeld in de duinen naar de sterren mee kan kijken.
(ja kom maar op met diesmilies, ik ben een gevoelig watje ja... en weet je wat, het interesseert me geen reet!)
Nee nee niet elke.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat niet elke ex een ware is van iemand.. toch?
tja het is wel de hunkerbunker van fok hequote:
Nee, je komt juist redelijk dicht bij de kern van de discussie. Wie of wat is 'de ware' eigenlijk? Daar lijken vooralsnog de meningen over verdeeld te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Kuwaro het volgende:
Een ware persoon is namens mijn mening is een persoon die een grote deel van je leven uitmaakt.
Een ware persoon hoeft niet perse je ex te zijn maar het kan ook je beste vriend(in) zijn etc....
Maar ja wie ben ik om dat te zeggen![]()
Of zeg ik nu rare dingen![]()
Kloptquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, maar 'de ware' is zo cliché..
Naar mijn mening iemand die op dat moment is wat je wil in een relatie, iemand waar je heel gelukkig van wordt en jezelf bij kan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je komt juist redelijk dicht bij de kern van de discussie. Wie of wat is 'de ware' eigenlijk? Daar lijken vooralsnog de meningen over verdeeld te zijn.
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee nee niet elke.
Een ex van een week bijvoorbeeld kan je geen ware noemen omdat je hebt amper je leven meegedeeld zal maar zeggen.
Een ware persoon is namens mijn mening is een persoon die een grote deel van je leven uitmaakt.
Een ware persoon hoeft niet perse je ex te zijn maar het kan ook je beste vriend(in) zijn etc....
Maar ja wie ben ik om dat te zeggen![]()
Of zeg ik nu rare dingen![]()
nee ik denk dat er wel meer meespeeltquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iemand de ware is, ga je ervoor. Anders is het gewoon niet zo geweldig als het lijkt.
We voeren hier nu een keer een echte singlesdiscussie, en dan kom jij met zo'n dooddoener.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend ook eigenlijk, uiteindelijk gaan we toch allemaal alleen dood dus veel heb je er ook weer niet aan.
Lekker positiefquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend ook eigenlijk, uiteindelijk gaan we toch allemaal alleen dood dus veel heb je er ook weer niet aan.
We gaan idd allemaal dood.. en met een beetje geluk heb je een leuk leven gehadquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
samen met een of meerdere warequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We gaan idd allemaal dood.. en met een beetje geluk heb je een leuk leven gehad
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb hetzelfde met mijn ex gehad, ik leerde hem als collega kennen en werd in een klap verliefd, net als hij. Maar hij had een vriendin. We hebben een maand om elkaar heengedraaid en elkaar toen verteld wat we voelden, en ik heb gezegd: Alles leuk en aardig, maar ik begin pas wat met je als je neit meer samenwoont en bij haar wegbent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik denk dat er wel meer meespeelt
ik heb zelf meegemaakt dat ik iemand aankeek en hij mij en het was gewoon raak
dat was het begin die chemische aantrekkingskracht
daardoor kwamen we in gesprek en we bleken gewoon echt een enorme klik te hebben
bijna to good to be true
en dat was het dan ook want er speelde zoveel factoren daar omheen mee kwamen we snel achter die het gewoonweg onmogelijk maakte om er wat van te maken.
het zou betkenen dat we zoveel in ieders leven zouden moeten veranderen en aanpassen om bij elkaar te zijn en beide wilde we dat de ander niet 'aandoen'
dus hebben we besloten niet door te gaan
ik weet zeker dat het een ware was maar je moet ook realistisch blijven en soms zijn er andere dingen ook heel belangrijk dat je er niet zomaar voor kan gaan!
Of geenquote:
Dat dacht ik dus ook! Als je echt wil dan is het toch niet meer een kwestie van dat je het iemand 'aandoet'..quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mijn ex gehad, ik leerde hem als collega kennen en werd in een klap verliefd, net als hij. Maar hij had een vriendin. We hebben een maand om elkaar heengedraaid en elkaar toen verteld wat we voelden, en ik heb gezegd: Alles leuk en aardig, maar ik begin pas wat met je als je neit meer samenwoont en bij haar wegbent.
Binnen een week had hij een appartement en was het uit met zijn ex. Dus als je echt wil, dan kan het toch?
Jemig CG niet zo negatiefquote:
Het komt wel goedquote:
Ah, voor mij is de ware weer heel iets anders...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:44 schreef Kluts het volgende:
Naar mijn mening iemand die op dat moment is wat je wil in een relatie, iemand waar je heel gelukkig van wordt en jezelf bij kan zijn.
Ik vind het wel een maffe start van een relatie eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mijn ex gehad, ik leerde hem als collega kennen en werd in een klap verliefd, net als hij. Maar hij had een vriendin. We hebben een maand om elkaar heengedraaid en elkaar toen verteld wat we voelden, en ik heb gezegd: Alles leuk en aardig, maar ik begin pas wat met je als je neit meer samenwoont en bij haar wegbent.
Binnen een week had hij een appartement en was het uit met zijn ex. Dus als je echt wil, dan kan het toch?
in onze situatie waren er geen anderen in beeld maar wel twee heel verschillende levensstijlenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Check... been there done that... Alleen ik was wel de gene die toch probeerde te veranderen omdat ik gewoon intens gelukkig bij haar was. Helaas dacht zij daar anders over.quote:nee ik denk dat er wel meer meespeelt
ik heb zelf meegemaakt dat ik iemand aankeek en hij mij en het was gewoon raak
dat was het begin die chemische aantrekkingskracht
daardoor kwamen we in gesprek en we bleken gewoon echt een enorme klik te hebben
bijna to good to be true
en dat was het dan ook want er speelde zoveel factoren daar omheen mee kwamen we snel achter die het gewoonweg onmogelijk maakte om er wat van te maken
Grappig, zoiets heb ik ook gehad met m'n ex van een tijdje terug. Had ook iets met iemand en ook voor het blok gezet, of je kiest voor mij of voor die ander.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang bij hem gehad hoor. Maar we zijn uiteindelijk ruim 4 jaar samengeweest, dus het kan best werken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind het wel een maffe start van een relatie eerlijk gezegdDenk dan altijd zo van wat als hij dan hetzelfde later weer flikt... Het heeft immers al eens eerder voor hem gewerkt.
Een ware kan in verschillende varianten voortkomen dus ook in vriendschap en niet alleen in de liefdequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in onze situatie waren er geen anderen in beeld maar wel twee heel verschillende levensstijlen
beide heel bewust voor een bepaald soort leven gekozen.
ik heel bewust voor een leven met kinderen en hij heel bewust voor een leven zonder kinderen om maar een heel belangrijk verschil aan te geven.
Wij hebben er voor gekozen om die bewust gekozen, niet op elkaar aansluitende levensstijlen niet te veranderen al zijn we het er beide mee eens dat als we dit wel zouden hebben gedaan we het samen echt heel goed zouden hebben gehad.
Maar ok als ik lees dat een ware niet perse de liefdesrelatie in je leven hoeft te zijn dan is hij t nog steeds we hebben nog wel super contact alleen geen relatie samen
Dan was het tussen jullie echt speciaal dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang bij hem gehad hoor. Maar we zijn uiteindelijk ruim 4 jaar samengeweest, dus het kan best werken.
persoonlijk zou zo iemand dus geen ware voor me zijn, iemand die degene waar hij zijn leven mee deelt zo makkelijk opgeeft heeft al een karakter eigenschap die mij niet aanstaat.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och ja, op dat moment wel. Maar ik heb er ook geen moment spijt van gehad dat ik bij hem ben weggegaan. Sommige dingen veranderen gewoon.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan was het tussen jullie echt speciaal dus
Tja, ik leef met de dag en probeer zo veel mogelijk eruit te halen. Van dichtbij meegemaakt dat het zo over kan zijn dus zo erg onrealistisch vind ik het niet eens.quote:
Ik heb daar eerlijk gezegd ook moeite mee gehad het eerste jaar, denk ik wel. Maar we waren op dat moment zo verliefd dat wij gewoon bij elkaar wilden zijn. Uiteindelijk bleek het dan op lange termijn toch niet te werken, maar ja, dan moet je dat gewoon accepteren en er een eind aan maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
persoonlijk zou zo iemand dus geen ware voor me zijn, iemand die degene waar hij zijn leven mee deelt zo makkelijk opgeeft heeft al een karakter eigenschap die mij niet aanstaat.....
ik zou dan elke dag denken, wanneer wordt hij verliefd op een ander en laat mij in de steek!?!?!
(verliefd wordt je wel vaker ook als je al een relatie hebt kan dit gebeuren of verliefdheid wordt verward met pure lust. Niet iets om zomaar je relatie voor weg te gooien denk ik)
En dit is dus gewoon mijn eigen gevoel wil hier niemand mee tegen de kop stoten
Ben het wel met je eens hoor, zou er ook wel twee keer over denken om iets met zo'n iemand te beginnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
persoonlijk zou zo iemand dus geen ware voor me zijn, iemand die degene waar hij zijn leven mee deelt zo makkelijk opgeeft heeft al een karakter eigenschap die mij niet aanstaat.....
ik zou dan elke dag denken, wanneer wordt hij verliefd op een ander en laat mij in de steek!?!?!
(verliefd wordt je wel vaker ook als je al een relatie hebt kan dit gebeuren of verliefdheid wordt verward met pure lust. Niet iets om zomaar je relatie voor weg te gooien denk ik)
En dit is dus gewoon mijn eigen gevoel wil hier niemand mee tegen de kop stoten
je zou zeggen van wel, maar helaas in de praktijk schijn ik dat dan weer niet te zijnquote:
Liefde maakt blind he.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, zou er ook wel twee keer over denken om iets met zo'n iemand te beginnen.
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je zou zeggen van wel, maar helaas in de praktijk schijn ik dat dan weer niet te zijn
Ik leef ook bij de dag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, ik leef met de dag en probeer zo veel mogelijk eruit te halen. Van dichtbij meegemaakt dat het zo over kan zijn dus zo erg onrealistisch vind ik het niet eens.
ok dan verliefdheid doet gekke dingen met de mens soms denk je dan toch minder na en ga op je gevoel afquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd ook moeite mee gehad het eerste jaar, denk ik wel. Maar we waren op dat moment zo verliefd dat wij gewoon bij elkaar wilden zijn. Uiteindelijk bleek het dan op lange termijn toch niet te werken, maar ja, dan moet je dat gewoon accepteren en er een eind aan maken.
Ach ik heb het nog steeds hoor bij een ex van mequote:
Op het eind na vind ik het eigenlijk wel een mooi romantisch verhaal, en dan zeg jij dat je niet romantisch bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och ja, op dat moment wel. Maar ik heb er ook geen moment spijt van gehad dat ik bij hem ben weggegaan. Sommige dingen veranderen gewoon.
We waren toen ook 20, dan ben je nog veel roekelozer in dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan verliefdheid doet gekke dingen met de mens soms denk je dan toch minder na en ga op je gevoel af
ik spreek dan ook puur uit ervaring (van verschillende kanten) waardoor ik die mening nu heb pure ervaring haha
Nee, echt totaal niet. Van die overromantische dingen vind ik heel snel overdreven, ik waardeer meer van die andere kleine dingetjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Op het eind na vind ik het eigenlijk wel een mooi romantisch verhaal, en dan zeg jij dat je niet romantisch bent
verliefdheid doet zeker gekke dingen, en dat maakt het ook zo leuk en tegelijkertijd ook weer ontzettend kut.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan verliefdheid doet gekke dingen met de mens soms denk je dan toch minder na en ga op je gevoel af
ik spreek dan ook puur uit ervaring (van verschillende kanten) waardoor ik die mening nu heb pure ervaring haha
ahhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je zou zeggen van wel, maar helaas in de praktijk schijn ik dat dan weer niet te zijn
Ontzettend verliefd zijn is ook ontzettend leuk, het is alsof je sort of high rondloopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
verliefdheid doet zeker gekke dingen, en dat maakt het ook zo leuk en tegelijkertijd ook weer ontzettend kut.
En ik zou liegen als ik ontken op dit moment in de tijd niet gewoon ontzettend verliefd zou willen zijn.
Moeten romatische dingen dan perse groots pompeus zijn ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Van die overromantische dingen vind ik heel snel overdreven, ik waardeer meer van die andere kleine dingetjes.
Nee, maar je kent wel het standaard cheezy geluk van rozenblaadjes en waxinelichtjes, serenades onder het balkon, bla bla.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moeten romatische dingen dan perse groots pompeus zijn ?
Dat wil ik nog wel eens meemakenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ontzettend verliefd zijn is ook ontzettend leuk, het is alsof je sort of high rondloopt.
Ja maar dan alleen als het wederzijds is en ook mogelijk is anders is t alleen kut hahahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
verliefdheid doet zeker gekke dingen, en dat maakt het ook zo leuk en tegelijkertijd ook weer ontzettend kut.
En ik zou liegen als ik ontken op dit moment in de tijd niet gewoon ontzettend verliefd zou willen zijn.
Alleen onder die voorwaarden is het heerlijk jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen als het wederzijds is en ook mogelijk is anders is t alleen kut hahaha
wie wil dat nou niet? is gewoon een heerlijk gevoel toch!
Is vervelendquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens meemaken
Vaak zijn die grootste gebaren juist heel onpersoonlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar je kent wel het standaard cheezy geluk van rozenblaadjes en waxinelichtjes, serenades onder het balkon, bla bla.
Ik vind het ook heel romantisch als iemand gewoon extra moeite voor me doet, op wat voor manier dan ook. Moeilijk uit te leggen.
ach dan maar vervelend.. maar wil wel eens gekke dingen doen en over m'n oren verliefd zijn eigquote:
Hoiquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:10 schreef Lixi het volgende:
[..]
Alleen onder die voorwaarden is het heerlijk ja
En hoi allemaal
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
ach dan maar vervelend.. maar wil wel eens gekke dingen doen en over m'n oren verliefd zijn eig
Mijn eigen domme verstand wss..quote:
de meeste mannen (waar ik op val in ieder geval) hebben zelfs moeite met die kleine dingetjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar je kent wel het standaard cheezy geluk van rozenblaadjes en waxinelichtjes, serenades onder het balkon, bla bla.
Ik vind het ook heel romantisch als iemand gewoon extra moeite voor me doet, op wat voor manier dan ook. Moeilijk uit te leggen.
inderdaad, beste gevoel wat er isquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen als het wederzijds is en ook mogelijk is anders is t alleen kut hahaha
wie wil dat nou niet? is gewoon een heerlijk gevoel toch!
Is niet vervelend hoor, alleen als de ander het niet kan beantwoordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ach dan maar vervelend.. maar wil wel eens gekke dingen doen en over m'n oren verliefd zijn eig
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vind alle ellende eronder best.. al is het maar eenzijdig.. kom maar opquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is niet vervelend hoor, alleen als de ander het niet kan beantwoorden![]()
Moet wel zeggen dat je productiviteit wel er onderlijd
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de meeste mannen (waar ik op val in ieder geval) hebben zelfs moeite met die kleine dingetjes
het is dan al geweldig als ze wel die dingetjes doen
ik vind het ook veel leuker om bv met mijn verjaardag een kaartje te krijgen met lieve welgemeende woordjes en een bosje tulpen dan met een duur cadeau (meestal iets wat hij zelf ook al wilde hebben gheghe) of iets huishoudelijks als een wasmachine ofzo :S
en verder gewoon afentoe nog eens verliefd hand in hand lopen ookal ben je al 7 jaar samen of een heerlijke glimlach en een knipoog speciaal voor mij vanaf de andere kant van een volle kamer op een feestje ofzo
zoiets dat is veel fijner dan het verplichte afgezaagde op valentijnsdag een bos rode rozen geven ofzo :S
Bikkel...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vind alle ellende eronder best.. al is het maar eenzijdig.. kom maar op
wahaha enorm!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat je productiviteit wel er onderlijd
Hmm ja hoe leg ik het uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik las een paar paginas terug iets over dat jij niet op je gevoel alleen afgaat ofzoiets?
Nou hop, gooi die PC uit en ga de stad in. Of verwacht je die persoon hier tegen te komen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
En natuurlijk de mazzel die je moet hebben om iemand tegen te komen.
jammer dat je dat zelf niet kan regelen he wanneer en op wie je verliefd wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vind alle ellende eronder best.. al is het maar eenzijdig.. kom maar op
Volgens mij werd een paar pagina's eerder nog gezegd dat ik wat aardiger moest zijn, omdat ik anders mijn liefde niet zou tegenkomen. Dusja.. wss zou die hier moeten zittenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou hop, gooi die PC uit en ga de stad in. Of verwacht je die persoon hier tegen te komen?
Dan moet je man worden. Die kunnen zonder probleem op iedere vrouw die ze ontmoeten verliefd worden!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef Duimelot het volgende:
jammer dat je dat zelf niet kan regelen he wanneer en op wie je verliefd wordt
dat zou pas een uitvinding zijn!
Ben jij het ermee eens dat je aardiger moet doen of vind jij jezelf wel aardig genoeg?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij werd een paar pagina's eerder nog gezegd dat ik wat aardiger moest zijn, omdat ik anders mijn liefde niet zou tegenkomen. Dusja.. wss zou die hier moeten zitten
Ik vrees dat ik ook bijzonder veel vrouwen ken die daartoe in staat zijn...Maar daar hoor ik niet bij, haha.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je man worden. Die kunnen zonder probleem op iedere vrouw die ze ontmoeten verliefd worden!
dat is het jonge dame, geen bijdehandjes meer voor ontbijt!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij werd een paar pagina's eerder nog gezegd dat ik wat aardiger moest zijn, omdat ik anders mijn liefde niet zou tegenkomen. Dusja.. wss zou die hier moeten zitten
Op fok doet het me weinig eerlijk gezegd. En in het dagelijks leven ben ik best aardigquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij het ermee eens dat je aardiger moet doen of vind jij jezelf wel aardig genoeg?
oh ik snap je heel goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm ja hoe leg ik het uit.
ik heb het gevoeldat ik nooit verliefd zou kunenn worden op het eerste gezicht bv. Teveel met m'n verstand bezig, dus laat staan dat m'n gevoel toegang krijgt om door te breken.
Zoiets ... voor zover je het nog snapt.
Nodig ze hier eens uit!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:19 schreef Lixi het volgende:
Ik vrees dat ik ook bijzonder veel vrouwen ken die daartoe in staat zijn...Maar daar hoor ik niet bij, haha.
leer me dat dan eens, zou me een hoop ellende schelen zeg!..quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je man worden. Die kunnen zonder probleem op iedere vrouw die ze ontmoeten verliefd worden!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Op fok doet het me weinig eerlijk gezegd. En in het dagelijks leven ben ik best aardig
Sorry zit standaard in m'n bloed, dus kan er weinig aan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is het jonge dame, geen bijdehandjes meer voor ontbijt!
De mate waarin je wordt afgewezen gaat dan ook met sprongen omhoog, met alle verdriet van dien. Dus of het je zoveel ellende gaat schelen vraag ik mij dan weer af.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef kwaakvaak het volgende:
leer me dat dan eens, zou me een hoop ellende schelen zeg!..
Een dominante vrouw kan ook zeer aantrekkelijk zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
we hadden het over echt verliefd zijn niet over lust en je pik achterna lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, waarom zou ik?quote:
Leugensquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hetzelfde was...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
we hadden het over echt verliefd zijn niet over lust en je pik achterna lopen
Integendeel!quote:
Ik ben vooral kritisch naar mijzelf, dus maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef Lixi het volgende:
Goed zo, een beetje kritisch zijn is niet verkeerd. Hoewel teveel kritisch niet leuk is
Hoezo can't take the heat ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef Lixi het volgende:
[..]
Goed zo, een beetje kritisch zijn is niet verkeerd. Hoewel teveel kritisch niet leuk is
Té kritisch houdt je single-status gemakkelijk in stand zeg maarquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:27 schreef Lixi het volgende:
[..]
Té kritisch houdt je single-status gemakkelijk in stand zeg maarDat je ook echt kunt gaan zeiken over z'n schoenen of woordkeus in een smsje of zo. Maar zo erg ben ik niet (meer
)
Haha ik herken ditquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:27 schreef Lixi het volgende:
[..]
Té kritisch houdt je single-status gemakkelijk in stand zeg maarDat je ook echt kunt gaan zeiken over z'n schoenen of woordkeus in een smsje of zo. Maar zo erg ben ik niet (meer
)
wiewiewiewie!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Haha ik herken dit![]()
Bij een bepaald persoon dan
hehehe ja inderdaad..quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hadden het over echt verliefd zijn niet over lust en je pik achterna lopen
Iemand die je toch niet kentquote:
Ik helaas nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nog mensen die bijna single-af dreigen te raken?
Ik niet , maar jij bent dus aardig op weg ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef Lixi het volgende:
[..]
Tot zover mijn ontboezemingenNog mensen die bijna single-af dreigen te raken?
dat heb ik nu met al mijn dates, is dat dat te kritisch zijn waar anderen het over hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe ja inderdaad..
Raar hoe dat toch werkt, laatst via een andere site beetje heen en weer zitten mailen met een leuk meisje, of beter om mijn leeftijd ben je geacht leuke vrouw te zeggen. En toen ging het vannaar
![]()
We hadden over veel dingen dezelfde gedachte's, overeenkomstige interesse's maar geen kopie, maar na 2 uurtjes in een cafe gezetten te hebben met een hoop lol, was de eind conclussie dat ik nooit op haar verliefd kon worden omdat ze dat gewoon niet in me los maakte. Terwijl als het het puur voor de sex was, tja.. dan komt dat een stuk minder nauwkeurig en zou het best gelukt zijn.
Hoe ruim?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik helaas niet![]()
Maar ja ik heb ruim de tijdNou ruim ook weer niet
En hoe is het bij jou?![]()
Per mailquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hoe ruim?
Ik ben maandag per mail gedumpt, en ik heb wel ruim de tijd
Per mail...een paar uur nadat we samen wakker werden...ik vond het ook heel bijzonder, maar meneer wilde het hoge woord er graag vóór de kerst uit hebben...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Per mail![]()
Wie doet dat nou![]()
Nou ruim
ach ja iemand die zoiets flikt was toch al geen warequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef Lixi het volgende:
[..]
Per mail...een paar uur nadat we samen wakker werden...ik vond het ook heel bijzonder, maar meneer wilde het hoge woord er graag vóór de kerst uit hebben...
En..ruimruim...?
Kansloosquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef Lixi het volgende:
[..]
Per mail...een paar uur nadat we samen wakker werden...ik vond het ook heel bijzonder, maar meneer wilde het hoge woord er graag vóór de kerst uit hebben...
En..ruimruim...?
My thoughts. Fijn dat dit forum bestaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ja iemand die zoiets flikt was toch al geen ware
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja mijn ware loopt hier rond.. dus wie wie wie?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef Lixi het volgende:
[..]
En..ruimruim...?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef Lixi het volgende:
[..]
En..ruimruim...?
RUUUUIIIMMquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Spijtig om dat te horen.....
Mijn ruim is even ruim als jouw ruim
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja mijn ware loopt hier rond.. dus wie wie wie?
Zo moest het uit eindelijk wordenquote:
Nou dan...quote:
Nou ja dat hij niet zoquote:
Fijn dat íemand hier de orde houdtquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:49 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou dan...
Ook weer opgelost, dan kunnen we verder moet onze nuttige conversatie
Sorry, Sedan en ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo moest het uit eindelijk worden
En dat is 1 ding wat ik nooit zal wordenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zeer slechte actie![]()
Zo scoor je nooit![]()
Kieskeurig
Hij probeert gewoon mij heel lief af te wijzen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zeer slechte actie![]()
Zo scoor je nooit![]()
Kieskeurig
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon mij heel lief af te wijzen..
Beter dan... Cue??![]()
Helemaal niet, laat het nou niet in je bol stijgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter dan... Cue??![]()
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik nu met al mijn dates, is dat dat te kritisch zijn waar anderen het over hebben?
ik had al lang geen single meer hoeven zijn als het aan mijn dates gelegen had, maar ik heb mezelf gewoon ditmaal als eis gesteld dat ik dus wel dat juiste gevoel moet voelen en anders doe ik niet mee (ook niet aan de sex en das soms best moeilijk hahaha)
minder kritisch worden kan altijd nog maar als ik t nu niet ben zit ik straks weer aan iemand vast die t eigenlijk stiekem toch niet helemaal is...
Iemand afwijzen vanwege van haarkleurquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter dan... Cue??![]()
Klinkt echt zó herkenbaar! Dat een klein dingetje het echt volledig kan verpesten. Wat de datingsites betreft moet ik je maar gewoon op je woord geloven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Klinkt bekendEn heel raar het zijn toch de kleine dingetjes die het doen, althans voor mij dan. Hoe vreemd het mischien klinkt, maar ik kan ontzettend afknappen op iemands kleding style. Maar kan me ook goed voorstellen dat iemand dat bij mij ook heeft. Niet dat ik in vodden rond loop ofzo.
Hoe fout het misschien ook mag klinken, op dat moment beoordeel ik iemand wel op uiterlijk, maar dan niet over haar tieten mooi zijn, of ze mooie ogen heeft. Nee op het totaal plaatje van iemand. Op chique, hoge hakken, mantelpakje enzo kan ik vresselijk afknappen. Net als ik ontzettend verliefd kan worden op iemand met een paar shelltoes en een leuke trui. Dat is wel het nare van datingsite's, er staan meestal alleen hoofden op, en ja ik maak mezelf daar net zo schuldig aan eigenlijk. Hoe fout is dat
Je probeerde mij niet lief af te wijzen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet, laat het nou niet in je bol stijgen
Nee, gewoon zoals ik het zeiquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je probeerde mij niet lief af te wijzen?
Je wilde eig gewoon zeggen .. Cue?![]()
Of wat bedoel je?
Wat stijgt er dan in m'n bol?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat stijgt er dan in m'n bol?
Ikke niet snap
Owja nee idd, als je lief tegen me doet, dan is er wel iets vreemds aan de handquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Er valt ook niks te snappen, zei het ook helemaal niet om lief te doen tegen Cue. vandaar dat ik zei "laat het niet naar je bol stijgen"
Daar heb ik geen wijn voor nodig hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
De fles wijn die bijna op is??
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja nee idd, als je lief tegen me doet, dan is er wel iets vreemds aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |