alstublieft, veel plezier... ik ga ff douchenquote:Net thuis van het ritje zuid-west nederland naar de DH's kust, dus de auto is nog warm. Zeg het maar, waar moet ik even komen voelen en vertellen hoeveel hand 80C is??
Jullie weten het, alles voor de wetenschap. En als ik met mijn nattige duim en wijsvinger zachtjes over je tepels streel is dat alleen maar om te controlleren of de soortelijke massa veranderd
En nee, want je hebt het over 75F en 90Fquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Duimelot het volgende:
dat schrijf ik toch ook als je het hele stukje leest
Eindelijk topic is weer weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
Bummer, was ik net bezig met een reply, was het vorige topic vol gekletst!..
dus :
[..]
alstublieft, veel plezier... ik ga ff douchen
Oo dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die niet eens de goede maat BH kunnen kopenEen vriendin van mij werkt in een lingerie-zaak en daar valt het echt op dat het een kunst is om een goed passende BH te kopen.
Klopt.. het is ook moeilijk. En om een 1 of andere reden is het moeilijk om van je 'standaard' (miss verkeerde) maat af te stappen.. gevoelsmatig enzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die niet eens de goede maat BH kunnen kopenEen vriendin van mij werkt in een lingerie-zaak en daar valt het echt op dat het een kunst is om een goed passende BH te kopen.
Je had hem eig zelf moeten maken he.. Jij had de laatste postquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.. het is ook moeilijk. En om een 1 of andere reden is het moeilijk om van je 'standaard' (miss verkeerde) maat af te stappen.. gevoelsmatig enzo
ja hoeveel vriendinnen ik niet es heb meegesleept voor een andere maat bh en dat zag ook meteen stukke beter uit ze hadden ooit op hun 15e een bepaalde maat en blijven die dan jaren kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Geen BH?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had hem eig zelf moeten maken he.. Jij had de laatste post
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hoeveel vriendinnen ik niet es heb meegesleept voor een andere maat bh en dat zag ook meteen stukke beter uit ze hadden ooit op hun 15e een bepaalde maat en blijven die dan jaren kopen.
een goeie bh is toch echt wel een vereiste
Geeft niet hoor. De eerste keer dat ik hem sloot, riep ik hulp in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggen
en ik ben hier nog errug nieuw en heb geen idee hoe ik dat zelf moet maken dan
Ach ja kan gebeurenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het is en blijft fokquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. De eerste keer dat ik hem sloot, riep ik hulp in.
De tweede keer maakte ik iets en toen ging iedereen miepen
Maar ik was nog benieuwd naar je leeftijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je kan maar max op 3 plekken zoekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ach ja kan gebeuren![]()
Volgende keer niet vergeten, ik had me rot gezocht
nou om eerlijk te bekennen heb ik ook een aantal errug goede bh's die weinig sexy en lustverhogend werken maar perfect onder een strak truitje zittenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.
Stttttquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan maar max op 3 plekken zoeken
Achja.. je krijgt hem of je krijgt hem nietquote:
en een niet goede juist nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.
Tja sorry .. kan er ook niet meer van makenquote:
Ohja daar was ik op aan t reageren trouwens....quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar ik was nog benieuwd naar je leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook, maar die zijn meer voor de functionaliteit danquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou om eerlijk te bekennen heb ik ook een aantal errug goede bh's die weinig sexy en lustverhogend werken maar perfect onder een strak truitje zitten
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ohja daar was ik op aan t reageren trouwens....
weet je wel dat dat heel onbeschoft is om aan een vrouw te vragenDan moet je ook geen antwoord geven eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja.. je krijgt hem of je krijgt hem niet
[..]
weet je wel dat dat heel onbeschoft is om aan een vrouw te vragenMijn categorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
ook belangrijk tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar die zijn meer voor de functionaliteit dan
[..]
weet je wel dat dat heel onbeschoft is om aan een vrouw te vragenEr zijn er meer van die leeftijd hier, is toch geen schande ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Nog eentjequote:
je hebt weer eens geluk gehadquote:
Ik geef (bijna) altijd gewoon antwoord op wat me gevraagd wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen antwoord geven erop
Volgens mij heeft OUD de deuren geslotenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog eentje
[..]
je hebt weer eens geluk gehad
Doe es niet zo gemeenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft OUD de deuren gesloten
Ik word over een paar weken 32 hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik geef (bijna) altijd gewoon antwoord op wat me gevraagd wordt
en eigenlijk vind ik het zelf niet oud, maar ik geloof als ik de gemiddelde leeftijd van de mensen op fok zo bekijk ben ik dat wel voor hun....
meaning?quote:
Ik sla gewoon graagquote:
net lang genoeg gerijpt, maar met een fruitige en smaakvolle afdronkquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* bekijkt profiel*
ook van '77? mooi jaar he
Bar weinigquote:
sja er staat 01-01 kan natuurlijk echt zo zijn maar d8 iig ergens in '77quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik word over een paar weken 32 hoor![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en eigenlijk vind ik het zelf niet oud, maar ik geloof als ik de gemiddelde leeftijd van de mensen op fok zo bekijk ben ik dat wel voor hun....
01-01 is het ook niet neequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja er staat 01-01 kan natuurlijk echt zo zijn maar d8 iig ergens in '77
ik over een paar maanden
is je relatie over, dat je je hier meld dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan is dat een jaar of 25 denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je bent zo oud als je je voelt toch
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Byte_Me het volgende:
hey, interessant topic. ik ben single en wetenschapper, dus doe alles maar voor me
al een tijdje jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is je relatie over, dat je je hier meld dan?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan is dat een jaar of 25 denk ik
Grapjas!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Byte_Me het volgende:
hey, interessant topic. ik ben single en wetenschapper, dus doe alles maar voor me
Want?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou om eerlijk te bekennen heb ik ook een aantal errug goede bh's die weinig sexy en lustverhogend werken maar perfect onder een strak truitje zitten
Dief!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
![]()
Maar jij bent een ervaren BH koopster, dus hoef ik dan weer niet te komen meten
![]()
(en nu echt douchen, kwam telefoontje tussendoor)
Ja kon er weinig anders van maken..quote:
Ehhquote:
Ik geef je toch geen ongelijk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ehhgeen idee
Je kwam niet echt vriendelijk over![]()
Het zal wel aan mij liggen
* Kuwaro zoekt zijn hoekje op![]()
Cue'tje schat... Doe nou us ff lief, anders ben je over 20 jaar zo'n ouwe vrijster met een kat op schoot die zwijmelend bouquet reeks lezendquote:
Aah.. mijn grote liefde zit dus tussen al deze fokkers?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Cue'tje schat... Doe nou us ff lief, anders ben je over 20 jaar zo'n ouwe vrijster met een kat op schoot die zwijmelend bouquet reeks lezend![]()
Je moet eten!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik zit gewoon met de laptop op schoot en de xbox aan
Goede keus tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik zit gewoon met de laptop op schoot en de xbox aan
Waartussen?quote:
Heeeeél klein hapjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh ja, laat ik dat maar eens gaan doen. wil je ook een hapje?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Cue'tje schat... Doe nou us ff lief, anders ben je over 20 jaar zo'n ouwe vrijster met een kat op schoot die zwijmelend bouquet reeks lezend![]()
Datquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah.. mijn grote liefde zit dus tussen al deze fokkers?
Misschien ben ik blind, maar ik zie het probleem nietquote:
Laat maar ik snap mezelf niet helemaalquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind, maar ik zie het probleem niet
dat wisten we alquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar ik snap mezelf niet helemaal
Dat heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar ik snap mezelf niet helemaal
Het zou zomaar kunnen tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah.. mijn grote liefde zit dus tussen al deze fokkers?
Vertel het eens klutsquote:
Dan nog is de vraag of hij dit allemaal leest.. en daarbij zou hij mij dan nemen zoals ik benquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen toch
(acht de kans ook niet zo heel groot maar toch...)
als hij dat niet doet is het je ware ook niet hequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog is de vraag of hij dit allemaal leest.. en daarbij zou hij mij dan nemen zoals ik ben
koekje erbij??? Met chocolade snippers, vers uit de oven vanmiddagquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koekje erbij??? Met chocolade snippers, vers uit de oven vanmiddag
Daaromquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als hij dat niet doet is het je ware ook niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |