alstublieft, veel plezier... ik ga ff douchenquote:Net thuis van het ritje zuid-west nederland naar de DH's kust, dus de auto is nog warm. Zeg het maar, waar moet ik even komen voelen en vertellen hoeveel hand 80C is??
Jullie weten het, alles voor de wetenschap. En als ik met mijn nattige duim en wijsvinger zachtjes over je tepels streel is dat alleen maar om te controlleren of de soortelijke massa veranderd
En nee, want je hebt het over 75F en 90Fquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Duimelot het volgende:
dat schrijf ik toch ook als je het hele stukje leest
Eindelijk topic is weer weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
Bummer, was ik net bezig met een reply, was het vorige topic vol gekletst!..
dus :
[..]
alstublieft, veel plezier... ik ga ff douchen
Oo dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die niet eens de goede maat BH kunnen kopenEen vriendin van mij werkt in een lingerie-zaak en daar valt het echt op dat het een kunst is om een goed passende BH te kopen.
Klopt.. het is ook moeilijk. En om een 1 of andere reden is het moeilijk om van je 'standaard' (miss verkeerde) maat af te stappen.. gevoelsmatig enzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Er zijn zoveel vrouwen die niet eens de goede maat BH kunnen kopenEen vriendin van mij werkt in een lingerie-zaak en daar valt het echt op dat het een kunst is om een goed passende BH te kopen.
Je had hem eig zelf moeten maken he.. Jij had de laatste postquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.. het is ook moeilijk. En om een 1 of andere reden is het moeilijk om van je 'standaard' (miss verkeerde) maat af te stappen.. gevoelsmatig enzo
ja hoeveel vriendinnen ik niet es heb meegesleept voor een andere maat bh en dat zag ook meteen stukke beter uit ze hadden ooit op hun 15e een bepaalde maat en blijven die dan jaren kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
Geen BH?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef John.Milton het volgende:
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had hem eig zelf moeten maken he.. Jij had de laatste post
Een goede BH is sexy en werkt juist lustverhogend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hoeveel vriendinnen ik niet es heb meegesleept voor een andere maat bh en dat zag ook meteen stukke beter uit ze hadden ooit op hun 15e een bepaalde maat en blijven die dan jaren kopen.
een goeie bh is toch echt wel een vereiste
Geeft niet hoor. De eerste keer dat ik hem sloot, riep ik hulp in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggen
en ik ben hier nog errug nieuw en heb geen idee hoe ik dat zelf moet maken dan
Ach ja kan gebeurenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja geheel onbewust en opeens was ie opslot toen ik weer wat wilde zeggen
en ik ben hier nog errug nieuw en heb geen idee hoe ik dat zelf moet maken dan
Het is en blijft fokquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. De eerste keer dat ik hem sloot, riep ik hulp in.
De tweede keer maakte ik iets en toen ging iedereen miepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |