Chill.quote:
Dat het wel friet is en niet patatquote:
Dus? Mijn TR werkte wel. Geen TT's over falende kutkneuzen hier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
Njah ik dacht maak ik er wel een maak jij er eenik ben bedroefd
Ja, maar dat is niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat het wel friet is en niet patat
Je komt uit Limburg ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet meer dan logisch.
not that shit againquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat het wel friet is en niet patat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Seam het volgende:
Jongens jongens .. het is toch gewoon friet
Ja, dat jij gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef MouzurX het volgende:
Daar moet toch wel wat op te bedenken zijn eigenlijk ?
Iets om te vermijden dat er telkens dubbele slowchats worden gepost enz?
En omdat ik het open!!1!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
Dit deel is in alle opzichten goed aangezien het niet van Juicyhill is.
Ik ga ook, wat een kut SC is dit geworden door al die noobs.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef McFearless het volgende:
Mensen, ik ga weer genieten van de vrouwen, het bier en voetbal. Doei.
ik zag hem net ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Rosbief het volgende:
Wat een klotereclame btw van die Postbank/ING, iedere als ik die muziek op de achtergond hoor zie ik die 2 dansende leeuwenpakken op een berg voor me.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga ook, wat een kut SC is dit geworden door al die noobs.
Let's hope so.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Huh? waar is skaff-a nou, nu al een ban???
Ik dacht even dat je een kloon van NG was. Maar jij mag ook weg.quote:
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga ook, wat een kut SC is dit geworden door al die noobs.
Niet zo gemeenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een kloon van NG was. Maar jij mag ook weg.
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een kloon van NG was. Maar jij mag ook weg.
Paaskonijn denkt dat tie de slowchat ownedquote:
Nou, nee. Kanker de graftyfus zelf maar opquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Houd jij je bek ff dicht gods kankeruser
PK is een mongool die is blijven hangen in de ''oldbies'' tijd, net als dat ie alleen maar bij papa en mama zit omdat ie in het echt ook geen nieuwe vriendjes durft te makenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
PK is back, and stronger than ever!
I feel your pain man!
Neehoor. Alleen er zitten hier gewoon te veel mensen die het verneuken. Als je de eerste delen eens doorkijkt zie je dat ik gewoon gelijk hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Paaskonijn denkt dat tie de slowchat owned
JAquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
PK is een mongool die is blijven hangen in de ''oldbies'' tijd, net als dat ie alleen maar bij papa en mama zit omdat ie in het echt ook geen nieuwe vriendjes durft te maken
kankerfaler
Je heb ook wel gelijk ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor. Alleen er zitten hier gewoon te veel mensen die het verneuken. Als je de eerste delen eens doorkijkt zie je dat ik gewoon gelijk hebt.
Wat loop je dan te mauwen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je heb ook wel gelijk ookhet was meer een baggerpost net.
Ik ben ook stuk minder op Fok! door dat gekanker in de SC
Ik ga vanavond wel uit denk ikquote:
Zulks een leuk plaatje.quote:
Ik verneuk het niet, ik slowchat gewoon maar dan kom jij er altijd weer leuk doorheen met een o zo grappige opmerking. Dat maakt de slowchat echt niet beter hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor. Alleen er zitten hier gewoon te veel mensen die het verneuken. Als je de eerste delen eens doorkijkt zie je dat ik gewoon gelijk hebt.
Baggeren meng, anders is het al helemaal geen kut aanquote:
jij moet gewoon opbokkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik verneuk het niet, ik slowchat gewoon maar dan kom jij er altijd weer leuk doorheen met een o zo grappige opmerking. Dat maakt de slowchat echt niet beter hoor
welquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik verneuk het niet, ik slowchat gewoon maar dan kom jij er altijd weer leuk doorheen met een o zo grappige opmerking. Dat maakt de slowchat echt niet beter hoor
Ga je nu weer lief doen omdat je ineens beseft dat je anders geen vriendjes meer overhoudt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel uit denk ikvorige keer durfde ik al hééééééééél even niet naar de grond te kijken
Denk het wel, ik ben te herkennen aan een jas, schoenen, broek, sjaal en een glas bier in m'n hand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Morgen nog bier drinks in het home?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Baggeren meng, anders is het al helemaal geen kut aanbeetje nieuwe kutuserts op de kast jagen tot NG komt en we uitgaan
Beschouw jij Fok! als je vriendenkring?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ga je nu weer lief doen omdat je ineens beseft dat je anders geen vriendjes meer overhoudt?
Ik nieuw?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Baggeren meng, anders is het al helemaal geen kut aanbeetje nieuwe kutuserts op de kast jagen tot NG komt en we uitgaan
ik + AFCA muts en brak hoofd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Denk het wel, ik ben te herkennen aan een jas, schoenen, broek, sjaal en een glas bier in m'n hand.
Jij?
Ik heb een aantal vrienden via FOK! leren kennen hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Beschouw jij Fok! als je vriendenkring?
whehehe....quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Denk het wel, ik ben te herkennen aan een jas, schoenen, broek, sjaal en een glas bier in m'n hand.
Jij?
Niks grappige opmerking. Gewoon de waarheid. En dat is juist het probleem, dat jij hier mee slowchat. Je posts zijn nooit grappig, leuk, boeiend of iets positiefs. En ik ben niet de enige die dat vind dus ga weg bitte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, ik hou sowieso niet zo van vriendjes maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Beschouw jij Fok! als je vriendenkring?
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
Hehe, net zat ik te denken om te stoppen met achter de pc te zitten.
Toch maar niet gedaan.
Jij zo niet meer!quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks grappige opmerking. Gewoon de waarheid. En dat is juist het probleem, dat jij hier mee slowchat. Je posts zijn nooit grappig, leuk, boeiend of iets positiefs. En ik ben niet de enige die dat vind dus ga weg bitte.
Ik vind hem wel grappig hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks grappige opmerking. Gewoon de waarheid. En dat is juist het probleem, dat jij hier mee slowchat. Je posts zijn nooit grappig, leuk, boeiend of iets positiefs. En ik ben niet de enige die dat vind dus ga weg bitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet als jij weg bentquote:
Royal sadness inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ga je nu weer lief doen omdat je ineens beseft dat je anders geen vriendjes meer overhoudt?
NOH!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
slowchat is echt vet geworden!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig hoor.
Ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
En nu weer aardig doen omdat je beseft dat ik je anders kut vind?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, ik hou sowieso niet zo van vriendjes maken.
Of wcpapier?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:15 schreef McFearless het volgende:
Adelante, zit er zand in je vagina ofzo?
Sarcasme ftwquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo doet hij altijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En nu weer aardig doen omdat je beseft dat ik je anders kut vind?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee, maar er is een vernieuwde deal om KLB verneukers eerder af te kappen, te bannen en waar nodig te verwijderen. En jij staat hoog op die lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:15 schreef McFearless het volgende:
Adelante, zit er zand in je vagina ofzo?
''Ja en iedereen zeikt en daardoor is de sc niet leuk meer en vind ik het niet meer leuk om te doen en daar word ik verdrietig vanquote:
dat is dezelfde opmerking die ik tegen jouw maakte gastquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar er is een vernieuwde deal om KLB verneukers eerder af te kappen, te bannen en waar nodig te verwijderen. En jij staat hoog op die lijst.
Want ik verneuk de SC?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar er is een vernieuwde deal om KLB verneukers eerder af te kappen, te bannen en waar nodig te verwijderen. En jij staat hoog op die lijst.
Weet je hoe kankervaak jij die denkbeeldige ''lijst'' erbij haaltquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uhm? Het ging me meer om de KLB verneukers die niet leuk zijn, niet om het geklaag hoor. Moeilijk te begrijpen ik weet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
''Ja en iedereen zeikt en daardoor is de sc niet leuk meer en vind ik het niet meer leuk om te doen en daar word ik verdrietig van![]()
![]()
''
sukkel
Hij loopt te zeiken over dat de SC van vroegaahh (quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
''Ja en iedereen paaskonijn zeikt en daardoor is de sc niet leuk meer en vind ik het niet meer leuk om te doen en daar word ik verdrietig van![]()
![]()
''
sukkel
Vergeven.quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij loopt te zeiken over dat de SC van vroegaahh () zo leuk was terwijl hij nu 1 op de 3 sc delen verpest door te gaan zeiken over dat de sc zo saai is
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
dat is dezelfde opmerking die ik tegen jouw maakte gast![]()
Neih heel KLB met je posts, niet alleen de SCquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Want ik verneuk de SC?Aangezien je het over mij hebt, geef eens wat voorbeelden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor het bier alweer roepen. Adelante... het valt verder toch wel mee met wat iedereen nu doet.
quote:
WTF gast, PK loopt nooit te janken, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij loopt te zeiken over dat de SC van vroegaahh () zo leuk was terwijl hij nu 1 op de 3 sc delen verpest door te gaan zeiken over dat de sc zo saai is
Ook hier gaan we notes voor zetten!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Weet je hoe kankervaak jij die denkbeeldige ''lijst'' erbij haalt
Ah, voorbeelden?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neih heel KLB met je posts, niet alleen de SC
Je bedoelt in rl ?quote:
Hoogstwaarschijnlijk krijg ik nog meer stemmen tegen, gewoon omdat er zoveel noobz0rs zijn.quote:
Post die interne roddels over ons nou eens. Dan weten we tenminste waar we op moeten letten..quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook hier gaan we notes voor zetten!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Wie verneukt de SC?De noobs enzulks Paaskonijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vuile n0obBorzxquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk krijg ik nog meer stemmen tegen, gewoon omdat er zoveel noobz0rs zijn.
Ts faalt kankerhardquote:
Maar de n00bs verpesten ook allesquote:
Zie hier: ein noobz0r. Wat me niks verbaast want ik mot je nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ts faalt ******hard
Ts is een ******nerd
Debiele plaatjes
Layout verneukingen
Is niet echt gebeurd de afgelopen vijf topics heurquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ts faalt kankerhard
Ts is een kankernerd
Debiele plaatjes
Layout verneukingen
De baas tegenspreken +1 notequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat de noobs het verpesten reageer ik, en verpest ik het verder!!1! Oorzaak: noobs. Omfgers.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar de n00bs verpesten ook alles
Dit gaat over heel KLB.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Is niet echt gebeurd de afgelopen vijf topics heur
Respect wordt het devies voor 2009, andere users moeten KLB weer kunnen gebruiken om te klagen en niet wegblijven omdat ze door wat notoire users volledig worden afgebrand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Post die interne roddels over ons nou eens. Dan weten we tenminste waar we op moeten letten..
Iemand op het internet mag me nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zie hier: ein noobz0r. Wat me niks verbaast want ik mot je niet![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zie hier: ein noobz0r. Wat me niks verbaast want ik mot je niet![]()
Gast, lees eens even terug in dit deelquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF gast, PK loopt nooit te janken, waar heb je het over?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ts faalt kankerhard Hmm, soms.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ts faalt kankerhard
Ts is een kankernerd
Debiele plaatjes
Layout verneukingen
Ik voel me niet aangesproken. Ben respectvol naar iedereen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Respect wordt het devies voor 2009, andere users moeten KLB weer kunnen gebruiken om te klagen en niet wegblijven omdat ze door wat notoire users volledig worden afgebrand.
Dat eerstequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Voor het woord kanker of het refereren aan de lijst?
Je gaat toch niet klagen in de KLBquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Respect wordt het devies voor 2009, andere users moeten KLB weer kunnen gebruiken om te klagen en niet wegblijven omdat ze door wat notoire users volledig worden afgebrand.
mogen de semi grappige opmerkingen dan ook niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
er zijn toch geen bazen meer?
KLB is toch de nieuwe ONZ ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je gaat toch niet klagen in de KLB
Gast, je doet net alsof SC jouw kinderfeestje is en iedereen die je tegenspreekt daar ga je meteen op kankeren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Pleeg zelfmoordquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Iemand op het internet mag me nietHALP!
OPSTAND!!1!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik weet iig wel wie ineens deze rel in dit topic heeft veroorzaakt!
Nee PK, niet jij!
Ja, jwt. Lollie's en ranja voor lieve kindertjes!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast, je doet net alsof SC jouw kinderfeestje is en iedereen die je tegenspreekt daar ga je meteen op kankeren.
Natuurlijk, humor en cynisme zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
mogen de semi grappige opmerkingen dan ook niet meer![]()
ONZ word BAG en KLB word ONZquote:
NOEESquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het bazenras is een uitstervend ras!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
mogen de semi grappige opmerkingen dan ook niet meer![]()
quote:
Inderdaad, en kijk eens hoe stom ze hier tegen TS doen.!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk, humor en cynisme zijn
TS-ers domweg uitschelden niet
quote:
Maar dat vind iedereen juist leuk, de ts afbranden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
ok ik werd al bang voor heel veel notes en dat terwijl ik er nog maar 0 hebquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
ja kan de ts ook in zijn hemd zetten door cynisch en sarcastisch te zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dat vind iedereen juist leuk, de ts afbranden.
Wat moeten we dan zeggen, "Ik heb heel erge medelijden met ts"?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ANTS IN THE PANTS????
ANTS IN THE PANTS????
WHERE'S MY FOKKING MEGA-MAN!?!??!?!?!
Nee en neequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dat vind iedereen juist leuk, de ts afbranden.
Wat moeten we dan zeggen, "Ik heb heel erge medelijden met ts"?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ik werd al bang voor heel veel notes en dat terwijl ik er nog maar 0 heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nootje meer of minder malen we niet om in de sc!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik ga snel mijn verdriet verdrinkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja echt, hoorde het laatst van een trend-goeroe, baas is 2008!
Vileinquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan de ts ook in zijn hemd zetten door cynisch en sarcastisch te zijn
U need some whiskey ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga snel mijn verdriet verdrinken![]()
Ik ook. Dag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga snel mijn verdriet verdrinken![]()
En daar ligt hem nou deels het probleem, meeste users weten het verschil tussen bashen en cynisme/sarcasme niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan de ts ook in zijn hemd zetten door cynisch en sarcastisch te zijn
ik houd er vanquote:
Nee, inhoudelijk op de klacht reageren?quote:
hmm.. oh.. zou ook kunnen inderdaad. Goed idee!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, inhoudelijk op de klacht reageren?
quote:
klopt, helaasquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En daar ligt hem nou deels het probleem, meeste users weten het verschil tussen bashen en cynisme/sarcasme niet!
Bij de helft van de topics kan dat nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
jameson? ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Doe maar mij wat Jameson, of Famous Grouse, of Jonny Walker
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hierzo staat ook kei geyle whiskey ergens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Gadverdamme moet je die buik zien, volgens mij zit d'r ribbenkast verkeerd om.quote:
mmm ganz geylquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hierzo staat ook kei geyle whiskey ergens.
Van wie zijn die topics meestal afkomstig?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij de helft van de topics kan dat niet
geil tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gadverdamme moet je die buik zien, volgens mij zit d'r ribbenkast verkeerd om.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij de helft van de topics kan dat niet
quote:
quote:
Die goeie ouwe dagen ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het is old-school lijkt het wel, ik pinkte net stiekem een traantje weg...
hij moet die shit de hele tijd opruimenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
Adelante, wat heb je opeens? Zo streng...
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
helaas zijn we nu adelante hier is overgeleverd aan de volgende pica's!!!
[ afbeelding ]
Zij mag mijn joystick wel in der mond stoppen hoorquote:
Dan krijg je later vast misvormde kindersquote:
was ik maar een ipodquote:
IPODquote:
Knap hoe je van lelijk haar naar misvormde kinderen gaat!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan krijg je later vast misvormde kinders
die linker is wel lekkerquote:
lelijk haar -> lelijk sperma zonder goede proteïnen -> lelijke kindersquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Knap hoe je van lelijk haar naar misvormde kinderen gaat!
gingerkidsquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
lelijk haar -> lelijk sperma zonder goede proteïnen -> lelijke kinders
Die rechts achter is trouwens echt focking lelijk
quote:
bah wat een hautaine blik, arrogant wijf!quote:
Juist wel, keihard, zodat die arrogante blik van der gezicht af gaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
bah wat een hautaine blik, arrogant wijf!![]()
Ze verdient het niet eens om geneukt te worden.
Ja we gaan met onze guild dik hard raiden manquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef jimmyrodgers het volgende:
Nog plannen mensen, of word het FOK!ken tot in de nacht
Het laatstequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef jimmyrodgers het volgende:
Dadelijk gezellig film kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef jimmyrodgers het volgende:
Je gaat dus niet uit omdat je niet van breezersletjes houdt maar je post ze wel op fok?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het laatste
Ik zal in elk geval voorlopig niet meer Uitgaan
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
lelijk haar -> lelijk sperma zonder goede proteïnen -> lelijke kinders
Die rechts achter is trouwens echt focking lelijk
Mijn vrienden kennende, een simpele actie film of een komediequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je gaat dus niet uit omdat je niet van breezersletjes houdt maar je post ze wel op fok?
Probeer nu niet de indruk te wekken dat je vrienden hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennende, een simpele actie film of een komedie
Ik dacht dat jij een echte vent was? Die worden nooit ziekquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
ivm ziekte aan huis gekluisterd dus fokken
Oh nee je hebt me door ..quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Probeer nu niet de indruk te wekken dat je vrienden hebt
Probeer nu niet de indruk te wekken dat je een leven hadquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee je hebt me door ..
nu stort mijn hele leven in elkaar
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Probeer nu niet de indruk te wekken dat je een leven had
tot ik op fok kwam niet neequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Probeer nu niet de indruk te wekken dat je een leven had
smoel dicht prutserquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een echte vent was? Die worden nooit ziek
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fasting your seatbelts is pas een gaaf nummerquote:
iedereen heeft een leven en is dat nu aan het consumeren....ik ben ook pleite met een half uur!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef jimmyrodgers het volgende:
het is doooooooooooooooooooooooooood
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Fasting your seatbelts is pas een gaaf nummer![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef jimmyrodgers het volgende:
maar ik ga, zie jullie morgen vast
ultra failquote:
NIET !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |