quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:55 schreef HighLander het volgende:
k.. wellicht een wat raar concept
quote:Maar je loopt (desnoods achteruit) dezelfde route terug als hoe je een bepaalde tent bent binnengekomen.... En nou komt het... je staat buiten.
Dus je werd live geconfronteerd met datgene waar je normaal veilig vanachter je computer om kan lachen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
Maar allemaal van die guido`s en breezah sletjes.![]()
Online uitgaan is dé trend van 2009quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je werd live geconfronteerd met datgene waar je normaal veilig vanachter je computer om kan lachen?
Geloof me... dat kan live ook prima hoor...quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je werd live geconfronteerd met datgene waar je normaal veilig vanachter je computer om kan lachen?
Als je een toko vind... geef hem dan even door..quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben meer van de "alternatieve" muziek, rock/punk/techno/dnb (niet-mainstream), maar waar ze dat draaien komt juist van dat ongewassen volk waar ik niet tot behoor.
Blijkbaar moet je als knap en fris uitziend mens naar die guido/breezah feesten gaan.
Daar noem je me toch ook wel een baggertent ook zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
In Jantjes verjaardag in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga haast nooit uit, vandaag was dan ook de eerste keer sinds de ONZ meet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |