quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:55 schreef HighLander het volgende:
k.. wellicht een wat raar concept
quote:Maar je loopt (desnoods achteruit) dezelfde route terug als hoe je een bepaalde tent bent binnengekomen.... En nou komt het... je staat buiten.
Dus je werd live geconfronteerd met datgene waar je normaal veilig vanachter je computer om kan lachen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
Maar allemaal van die guido`s en breezah sletjes.![]()
Online uitgaan is dé trend van 2009quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je werd live geconfronteerd met datgene waar je normaal veilig vanachter je computer om kan lachen?
Geloof me... dat kan live ook prima hoor...quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je werd live geconfronteerd met datgene waar je normaal veilig vanachter je computer om kan lachen?
Als je een toko vind... geef hem dan even door..quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben meer van de "alternatieve" muziek, rock/punk/techno/dnb (niet-mainstream), maar waar ze dat draaien komt juist van dat ongewassen volk waar ik niet tot behoor.
Blijkbaar moet je als knap en fris uitziend mens naar die guido/breezah feesten gaan.
Daar noem je me toch ook wel een baggertent ook zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
In Jantjes verjaardag in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga haast nooit uit, vandaag was dan ook de eerste keer sinds de ONZ meet.
Laat me raden. Jij komt uit de regio Eindhoven of Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef BigKahuna het volgende:
TS gaat naar Amsterdam, en daar heeft hij het over 'stappen'.
Opkankeren uit Amsterdam dan, terecht dat je een kutavond heb gehad.![]()
![]()
Nee, ik kom uit de regio Amsterdam. Het probleem was dat TS vanuit zijn boerendorp waar ze het over 'stappen' hebben naar Amsterdam komt en dan nog klaagt ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij komt uit de regio Eindhoven of Rotterdam.
Ach so.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit de regio Amsterdam. Het probleem was dat TS vanuit zijn boerendorp waar ze het over 'stappen' hebben naar Amsterdam komt en dan nog klaagt ook.
'stappen'!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit de regio Amsterdam. Het probleem was dat TS vanuit zijn boerendorp waar ze het over 'stappen' hebben naar Amsterdam komt en dan nog klaagt ook.
'stappen'!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:40 schreef Juicyhil het volgende:
Vannacht dus met wat mensen wezen stappen, zoals ze dat noemen. In Jantjes verjaardag in Amsterdam.
TYFUS WAT EEN KUTVOLK EN KUTTENT EN KUTMUZIEK
Ik ga haast nooit uit, vandaag was dan ook de eerste keer sinds de ONZ meet. Ik ga meestal naar concerten en festivals enzulks.
Maar allemaal van die guido`s en breezah sletjes.![]()
Whehe die naamquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:49 schreef beertenderrr het volgende:
vrienden van TS zien er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Idd. Als ik zijn vader was had ik hem Keith of Chris genoemd.quote:
Ik vind het best een toffe naam. Royal Sadness overigens ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jantjes verjaardag ... wtf is dat voor naam voor een cafe
Een cafe genaamd Royal Sadness klinkt nog leuker
Jantjes verjaardag
Wat kan mij het nou verotte, het gaat erom dat het in de regio is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Komop man, Almere is een begraafplaats van Amsterdam, alleen daar leven ze nog.
Hihiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |