quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Best handig, je eigen Sinterklaas winnen.. Als je dan ook nog al z'n kadootjes wint..
hmmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef phileine_ het volgende:
[ afbeelding ]
hihi, naam van een vreetschuur in mimizan
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Best handig, je eigen Sinterklaas winnen.. Als je dan ook nog al z'n kadootjes wint..
Dubbel fout. De spatie is fout, maar als het om een gratis sinterklaas gaat, KRIJG je een Sinterklaas Kado, dus ook de uitdrukking is verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, die is erg..quote:
Net zoals die aktie van "alle boodschappen voor 1 euro".quote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef timbob het volgende:
Sowieso van die reclames als:
Doe mee en win elke dag een iPhone!
Wat ze dus zeggen, zodra je meedoet krijg je elke dag een iphone...
Goeie actie
Hehe, die is goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
Deze is van een aantal jaren geleden. Pagina groot achterop de Metro. Had dat ding nog..
Mijn collega heeft nog gebeld om te vragen of er nog plek was aangezien hij niet zo lang meer had te leven.![]()
[ afbeelding ]
Of zo'n rek met kleding:quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Net zoals die aktie van "alle boodschappen voor 1 euro".
Nou, dan gooi ik mijn winkelwagentje helemaal vol, gooi 1 euro bij de kassamuts neer en loop naar buiten
Nog zoiets, wat je vaak in V&A ziet: [TK] Zolderopruiming..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef timbob het volgende:
[..]
Of zo'n rek met kleding:
Uitzoeken, 5 euro.
dan wil je al niet eens meer weten hoe duur de kleding zelf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |