Met dank ook aan ZKH Prins Bernhard.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dees is ook leuk:
1354 Kamahl - Elephant song (1975)
En dik.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet het doel worden van de Top 2000 topics, of ik ga ze in MUZ gewoon sluiten.Jullie posten enkel ontopic Postkrikken of onzinposten wordt gemeld en bestraft (de eerste notes staan alweer) Slowchat wordt tot een minimum beperkt.
Ik heb dit topic alvast gefilterd en alle onzin eruit gegooid, als dit zo blijft gaan dan maar even geen Top 2000 topic meer.
Slowchat over de nummers mag dus, maar laat posts over uw verdere, hoewel toch vast wel boeiende, levens verre van dit topic.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dat ik het in de gaten ga houden betekend dat er best geslowchat mag worden, maar offtopic en baggerposts mogen niet. U bent gewaarschuwt.
de stemmen lijken ook best wel op elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
Ah, altijd gedacht dat dit nummer van Elvis was
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
Dat had ik ook...toen ik nog een kleine n00b was danquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
Nou ja, die is wel net zo dood als de zanger van Mud.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
ja dat zijn er meer die in de top2000 staan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, die is wel net zo dood als de zanger van Mud.
Ik dacht al: eindelijk een uur waarin alle uitvoerende artiesten zich nog in het rijk der levenden bevinden, maar ik had alleen even buiten Les Gray gerekend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja dat zijn er meer die in de top2000 staan.
heul dood.
Neil [ afbeelding ]
hello again
En Jeff Porcaro, niet te vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik dacht al: eindelijk een uur waarin alle uitvoerende artiesten zich nog in het rijk der levenden bevinden, maar ik had alleen even buiten Les Gray gerekend.
Op de site staat wel een plaatje bij stairway to heaven. Ik denk dat ze die gebruiken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Ferdo het volgende:
Singlehoesjes van de nummers die ze laten horen? Hoe doen ze dat met nummers die nooit op single zijn uitgebracht, zoals Stairway To Heaven?
gebruiken ze het hoesje van het album.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Ferdo het volgende:
Singlehoesjes van de nummers die ze laten horen? Hoe doen ze dat met nummers die nooit op single zijn uitgebracht, zoals Stairway To Heaven?
Het ligt opnieuw niet aan je radio.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
gebruiken ze het hoesje van het album.
mn radio gaat ook weer harder en zachter zonder dat ik er aan zit
Idd wat een prutsers daar volgens mij zitten ze perongeluk de master te faden zeg maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
gebruiken ze het hoesje van het album.
mn radio gaat ook weer harder en zachter zonder dat ik er aan zit
tot laterquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Gatalin het volgende:
De top 2000 a gogo gaat beginnen, ik kom vannacht wel weer eens langs
Toch shit dat je niet beide kan zien/luisteren zonder iets te missen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Gatalin het volgende:
De top 2000 a gogo gaat beginnen, ik kom vannacht wel weer eens langs
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toch shit dat je niet beide kan zien/luisteren zonder iets te missen.
Er is een mogelijkheid: de afleveringen opnemen en bekijken nadat Hans Schiffers de laatste klanken van Bohemian Rhapsody heeft laten wegsterven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toch shit dat je niet beide kan zien/luisteren zonder iets te missen.
Tijdens bohemian rhapsody ga ik poepen. Ik heb nooit begrepen waarom die altijd zo hoog eindigt in dit soort lijstjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid: de afleveringen opnemen en bekijken nadat Hans Schiffers de laatste klanken van Bohemian Rhapsody heeft laten wegsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |