Met dank ook aan ZKH Prins Bernhard.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dees is ook leuk:
1354 Kamahl - Elephant song (1975)
En dik.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet het doel worden van de Top 2000 topics, of ik ga ze in MUZ gewoon sluiten.Jullie posten enkel ontopic Postkrikken of onzinposten wordt gemeld en bestraft (de eerste notes staan alweer) Slowchat wordt tot een minimum beperkt.
Ik heb dit topic alvast gefilterd en alle onzin eruit gegooid, als dit zo blijft gaan dan maar even geen Top 2000 topic meer.
Slowchat over de nummers mag dus, maar laat posts over uw verdere, hoewel toch vast wel boeiende, levens verre van dit topic.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dat ik het in de gaten ga houden betekend dat er best geslowchat mag worden, maar offtopic en baggerposts mogen niet. U bent gewaarschuwt.
de stemmen lijken ook best wel op elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
Ah, altijd gedacht dat dit nummer van Elvis was
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
Dat had ik ook...toen ik nog een kleine n00b was danquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
Nou ja, die is wel net zo dood als de zanger van Mud.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Roi het volgende:
ja dat zijn er meer die in de top2000 staan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, die is wel net zo dood als de zanger van Mud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |