Ik vries bijna doodquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, gevonden!
Is het daar in Amsterdam zo veel kouder dan hier? Ik ben net nog gewoon zonder sokken even naar de supermarkt gelopen.
Op blote voeten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, gevonden!
Is het daar in Amsterdam zo veel kouder dan hier? Ik ben net nog gewoon zonder sokken even naar de supermarkt gelopen.
Spuit 11quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Je ziet ook wel erg blauw. En je lippen kleuren een beetje paars.
Je mag je kacheltje wel aanzetten.
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Gewoon lage schoenen zonder sokken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Op blote voeten?
Ik had jou meer ingeschat op legerkistjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Gewoon lage schoenen zonder sokken.
Het was maar twee minuten lopen.
Maar bergschoenen.... dat is gelijk weer zo ANWB.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:![]()
Toch denk ik dat mijn bergschoenen fijner zitten.
quote:Good luck, pos!
Misschien zie je hier nog meer in je maat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat je die kisten niet bij de kindermaten had gevonden.
Die hebben alleen wandelschoenen. Bikkels zoals ik beklimmen bergen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar bergschoenen.... dat is gelijk weer zo ANWB.
Ik kots op K3.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zie je hier nog meer in je maat?
Ik had eens een collega, meisje van beperkt formaat, die aan free-climbing deed. Die was echt ontzettend sterkquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
Die hebben alleen wandelschoenen. Bikkels zoals ik beklimmen bergen.![]()
K3 is satanischquote:Ik kots op K3.
Free-climbing is zonder zekering? Oeh.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had eens een collega, meisje van beperkt formaat, die aan free-climbing deed. Die was echt ontzettend sterk
grote massamoordquote:
Ja, ze deed ook wedstrijden en zomers natuurlijk in de Franse Alpen steile wanden klimmen. Respectquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Free-climbing is zonder zekering? Oeh.![]()
Ik denk ook wel dat je er niet te licht over moet denken, dat vergt heel wat tijd en oefening.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik dan weer te schijterig voor.
Jaaaa...heb het overleefdquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos blijft wel lang weg, ik denk dat ik toch maar even de brandweer in Osdorp ga bellen.
Nee, heb ze wel, maar had andere laarzen aanquote:
Ik kan beter aan Raad je Schoentje mee gaan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, heb ze wel, maar had andere laarzen aan
Ik vond al dat ik te lang naar dat woord keek. Lucifer, kom me maar halen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
scheiterig
Ik had 'm in de quote verbeterdquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik te lang naar dat woord keek. Lucifer, kom me maar halen.
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had 'm in de quote verbeterd
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef wyccie het volgende:
Kan.
Dan wacht je toch gewoon een uurtje of wat tot je omvalt van de slaap en ga je dan gewoon slapen op een normale tijd?quote:Maar ik ga even in bed liggen. Beetje moe.
Nee, jij komt gewoon weer meedoenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn avater uit de OP halen ?
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn avater uit de OP halen ?
Socks?quote:
Dat hield ik dus niet meer vol.quote:Dan wacht je toch gewoon een uurtje of wat tot je omvalt van de slaap en ga je dan gewoon slapen op een normale tijd?
Nee. Als kind wilde ik ook altijd indiaantje zijnquote:Op zondag 28 december 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
Geen fan van cowboys, hč?
quote:Ik ben echt een beetje gaar van mijn dutje, veel te lang geslapen. Nu ga ik maar weer echt slapen.
Komt me bekend voor, maar ik weet het niet.quote:
Tuurlijk ken jij hem!!quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef pos het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar ik weet het niet.
Je hebt hem al eens eerder geraden, paar jaartjes geleden..quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef pos het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar ik weet het niet.
In welk deeltje was dat ook al weer?quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je hebt hem al eens eerder geraden, paar jaartjes geleden..
Deel 3xxxxquote:
Jeetje...wel heel jong danquote:
Dat is de zanger van ABC, Martin Fry.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is de zanger van ABC, Martin Fry.
Shoot that poison arrow!
Hij zei vanmidag dat hij weg ging om "geldjes" te verdienen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat hij nog steeds aan het omscholen is.
Wat? Waarmee?quote:Zeg het dan maar, dan kunnen we verder.
Aha!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zei vanmidag dat hij weg ging om "geldjes" te verdienen.
Wat peaceman net zei.quote:Wat? Waarmee?
Scrutiziner?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wat jij wilt, Scrutiziner, het is jouw feestje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Mits peaceman een nieuw plaatje post
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Wickedangel het volgende:
Grace Slick.
Hetzelfde !quote:Op woensdag 31 december 2008 19:49 schreef peaceman het volgende:
Iedereen alvast een gezond en mooi 2009 gewenst!
Jij ook al het goeds voor 2009, Scrut.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan alle dummies de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Ja, die van mij eigenlijk ook. Hoop dat 2009 dan voor ons beide beter wordtquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank je, pos. Ik kan het gebruiken, 2008 was een uitgesproken kutjaar.
Ik zag het meteen. Je hebt haar wel eens eerder gepost (in de AKQ?), maar dat was een ander plaatje.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:50 schreef qonmann het volgende:
moest je nog denken of had je haar gelijk herkend ?
Goed geheugenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zag het meteen. Je hebt haar wel eens eerder gepost (in de AKQ?), maar dat was een ander plaatje.
Iedereen een gelukkig nieuwjaar
Hier welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:13 schreef wyccie het volgende:
De winterslaap is voorbij. Het vroor vandaag niet eens meer.
Klinkt als sexquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef wyccie het volgende:
Door het aaien ontstaat wrijving. Wrijving geeft warmte.
Ze zijn in ieder geval niet Amsterdams hier, neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, doe maar want dat soort dames hebben we hier in Amsterdam niet.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef wyccie het volgende:
Die dame staat nu met Scrut onder de douche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel dat dan ook even aan Wickedangel, die blijft maar raden en plaatst zelf haast nooit een plaatje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef wyccie het volgende:
Sinds dit jaar wordt er niet meer geraden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vertel dat dan ook even aan Wickedangel, die blijft maar raden en plaatst zelf haast nooit een plaatje.
Zoals deze heren?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef wyccie het volgende:
Pak een Engelse sleutel en tik even tegen iets aan. Of zo.
Dat zou niet uitmaken, de druk is hier zo laag dat de verwarmingsinstallatie nog maar net genoeg op druk gebracht kan worden. Als het ook maar ietsje lager zou zijn zou de ketel helemaal niet functioneren.quote:
als er een goede oplossing zou zij had je hem vast al geļmplementeerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou niet uitmaken, de druk is hier zo laag dat de verwarmingsinstallatie nog maar net genoeg op druk gebracht kan worden. Als het ook maar ietsje lager zou zijn zou de ketel helemaal niet functioneren.
Zij gebruiken een klauwhamer, dat kan nooit goed gaan.quote:
Manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
als er een goede oplossing zou zij had je hem vast al geļmplementeerd.
Beetje springen dan maar om de druppels niet te missen..word je ook nog warm van
Maar wel leuk. Heb laatst een hele avond fragmenten van hun bekeken, erg vermakelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zij gebruiken een klauwhamer, dat kan nooit goed gaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
We gaan niet raden en we dopen dit topic om tot Post-je-plaatje.
En het verschil met de gang van zaken voorheen is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
We gaan niet raden en we dopen dit topic om tot Post-je-plaatje.
Een aarsgewei en een cupje-D silliconen-pretpakket should do the trickquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik heb geen pruik nodig om ordinair te zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
en een cupje-D
Als je ze wilt kun je ze gewoon aan laten meten, toch? Lijkt me alleen niet zo'n feest als je zelf niet zo groot van stuk bent.quote:
Dat zul je een man niet zo snel over zichzelf horen zeggenquote:Nee hoor, klein maar fijn.
Ja, en dan? Op nieuwjaarsdag op het strand van Scheveningen gaan paraderen met die ballonnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je ze wilt kun je ze gewoon aan laten meten, toch? Lijkt me alleen niet zo'n feest als je zelf niet zo groot van stuk bent.
Wat zeggen ze dan wel?quote:Dat zul je een man niet zo snel over zichzelf horen zeggen
Doe wel een Unox-muts opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Op nieuwjaarsdag op het strand van Scheveningen gaan paraderen met die ballonnen?
Prik prik, boem.
Ik praat eigenlijk nooit met mannen over dat soort onderwerpen.quote:Wat zeggen ze dan wel?
Jammer. Ik ben wel benieuwd naar dit soort mannenpraat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik praat eigenlijk nooit met mannen over dat soort onderwerpen.
Ach, men zegt dat zeker de 50% van dat soort praat niet echt waar is. Maar ja, 80% van alle in gesprekken genoemde statistieken zijn sowieso uit de duim gezogen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben wel benieuwd naar dit soort mannenpraat.
Die is aan het douchen ..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wéét dat het goed is. Dan ga ik nu even een nieuw plaatje zoeken, anders begint Scrutinizer weer te jengelen.
Voor de tweede keer binnen een paar uur, begrijp ik. Dus of zijn douche is zo slecht dat hij er niet schoon van wordt, of hij leeft op de rand van smetvrees.quote:
Nee-hee, dit was een uitgestelde sessie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor de tweede keer binnen een paar uur, begrijp ik.
quote:of hij leeft op de rand van smetvrees.
Dat is vast een Afro-Amerikaanse feministisch-activistisch schrijfster.quote:[ afbeelding ]
Daar is vast over nagedacht.quote:
Goh, wie is het dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is vast een Afro-Amerikaanse feministisch-activistisch schrijfster.
Dat ben ik even kwijt. Het zou natuurlijk ook gewoon het muurbloempje van wyccie kunnen zijn maar dan 30 jaar later.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze een dubbele achternaam
Klopt.quote:heeft ze The Colour Purple niet geschreven
Die loopt met haar weg.quote:maar is ze wel eens te gast geweest bij Oprah.
Als je een Amerikaanse huisvrouw zou zijn, wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie Oprahs programma eigenlijk helemaal nooit. Mis ik daar wat aan
quote:In 1993 ontving ze de Nobelprijs voor de Literatuur voor haar oeuvre. Een aantal van haar boeken worden gezien als klassiekers van de Amerikaanse literatuur, waaronder The Bluest Eye, Beloved (waarmee zij een Pulitzerprijs won), en Song of Solomon. Haar stijl is bijzonder door thema's van epische proporties, levendige dialogen en tot in detail uitgewerkte Afro-Amerikaanse karakters.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Nou, uhm.... is Beloved van Toni Morrison?
Woohoo!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Nou, uhm.... is Beloved van Toni Morrison?
Alleen de cupmaat van wyccie is nog niet geradenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef pos het volgende:
Valt hier wat te raden, of ben ik net te laat?
wyccie ging net iets nieuws postenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef pos het volgende:
Valt hier wat te raden, of ben ik net te laat?
Hmm..B?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen de cupmaat van wyccie is nog niet geraden
En jouw penislengte.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen de cupmaat van wyccie is nog niet geraden
*maakt een buigingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Tsss. Wat een ordinair stel zijn jullie.
Heb je het nu over:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Die weet ik niet. Voor de verandering.
Allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je het nu over:
a: Wyccies cupmaat?
b: de lengte van mijn orgaan?
c: de door wyccie geposte foto?
Ik zag je vandaag nog op de ring A10. Ik zwaaide nog naar je maar je deed net of je mij niet zag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Met dien verstande dat ik a en b niet zo vreselijk interessant vind.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag je vandaag nog op de ring A10. Ik zwaaide nog naar je maar je deed net of je mij niet zag.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
De meneer op de foto; is dat een Vlaamse of Nederlandse singer/songwriter?
Ben jij de goede of de slechte tweelingzuster?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vandaag reed ik daar niet. Dat moet mijn identieke tweelingzus zijn geweest. Zij weet niet dat ik op FOK! zit.
Wat denk je zelf, met een naam als Wickedangelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij de goede of de slechte tweelingzuster?
Dat jullie beiden niet helemaal sporen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, met een naam als Wickedangel
Ik ben zo lief, hč?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
- "Moeten we hier rechts of links?"
- ""
- "zucht"
De vraag was: ben jij de goede of de slechte tweelingzus?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat jullie beiden niet helemaal sporen?
Hij heeft echt een Vlaams hoofd. Maar ik weet het nog steeds nietquote:
Ik doe dat ook wel eens, dat werkt lekker ontregelendquote:
Tja. Hij heet niet Pascal, gebruikt wel een capodaster op z'n gitaar en is ook nog eens te gast geweest bij DWDD.quote:Vlaams.
Maar je bent ook een engeltje en aangezien jij en je tweelingzus identiek zijn....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vraag was: ben jij de goede of de slechte tweelingzus?
'Wicked' volgens mijn Van Dale: Verdorven, zondig, goddeloos
Ik was ook helemaal niet van plan om weg te gaan.quote:
Je moet het figuurlijk zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Verdorven.... gaat dat niet stinken op den duur?
Hmmm, ik kijk altijd en ik weet NOG STEEDS NIET WIE HET ISquote:
Matthijs was lyrischquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik kijk altijd en ik weet NOG STEEDS NIET WIE HET IS
Je denkt toch niet dat ik blind achter 'm aanloop, hč?quote:
Dat is toch wel het effect dat Matthijs op vele jongedames heeft, begrijp ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik blind achter 'm aanloop, hč?
Milow.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Willow ofsow.
In centimeters?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:29 schreef pos het volgende:
18?
Nee, dat is Leo Blokhuis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch wel het effect dat Matthijs op vele jongedames heeft, begrijp ik.
Nee, in inches. Waarmee dacht je dat ik naar de identieke tweelingzus van Wickedangel zwaaide?quote:
Aha, dat verklaart een hoop. Want ik ben een kritisch oud wijfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch wel het effect dat Matthijs op vele jongedames heeft, begrijp ik.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, in inches. Waarmee dacht je dat ik naar de identieke tweelingzus van Wickedangel zwaaide?
Nou, ik vind Leo toch een leuker hoofd hebben dan Matthijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Daar begrijp ik nog veel minder van.
Ik denk dat Matthijs aardiger en charmanter is. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb maar één van beiden ooit ontmoet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik vind Leo toch een leuker hoofd hebben dan Matthijs.
Zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vind Leo toch een leuker hoofd hebben dan Matthijs.
Ik doelde op het blind achter hem aanlopen door jongedames.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
ZekerMaar waarom is hij een held? Omdat hij veel van muziek weet en met zijn kop op tv komt
Het is een misvatting dat Van Nieuwkerk aardig is. Charmant, dat wel. Dus wie heb jij ontmoet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Matthijs aardiger en charmanter is. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb maar één van beiden ooit ontmoet.
Dat is voor menig jongedame heel interessant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ZekerMaar waarom is hij een held? Omdat hij veel van muziek weet en met zijn kop op tv komt
Dat is een buitengewoon oppervlakkig criterium.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is voor menig jongedame heel interessant.
Matthijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat Van Nieuwkerk aardig is. Charmant, dat wel. Dus wie heb jij ontmoet?
Ja, hčhč. Er zijn héél veel oppervlakkige mensen, Wickedangel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een buitengewoon oppervlakkig criterium.
quote:Trusten wyccie
Die keur ik af.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn héél veel oppervlakkige mensen, Wickedangel.
Ordinair hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Assikutniedacht.
Hihi, daar staat kut
Wat ik wil zeggen is dat "met je kop op tv komen" een grote aantrekkingskracht heeft op een grote groep jonge, vaak niet al te slimme, jongedames.quote:
Goed dat je dat nog even uitlegtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat "met je kop op tv komen" een grote aantrekkingskracht heeft op een grote groep jonge, vaak niet al te slimme, jongedames.
Leo is ook aardig. Volgens mij zou ik een hele dag met hem over muziek kunnen ouwehoeren. Lijkt me prachtig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Matthijs aardiger en charmanter is. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb maar één van beiden ooit ontmoet.
AT5 journaal meisje?quote:
Nou ja, meisje? Ik zag haar laatst op de fiets voorbij komenquote:
Volgens mij heeft Leo mijn hotmail-account gekraakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leo is ook aardig. Volgens mij zou ik een hele dag met hem over muziek kunnen ouwehoeren. Lijkt me prachtig!
Daar staat ie wel om bekend ja, oftewel dat doet iequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Leo mijn hotmail-account gekraakt.
Turkse toch ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds de invoering van de Euro weet niemand meer hoe ze heet.
da's niet lang ..kort zelfsquote:
Dat is er nog steeds hoor, maar nu met een andere af wisselende presentatrice. Van de eerste, Lidewy Hendriks, heeft onze buurman Gellius, ook nu hij getrouwd is, nog steeds hele fijne dromen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
Ze hebben ook zo'n meisje gehad die vertelde hoe het met de wegwerkzaamheden stond.
Ging ze met haar fietsje de stad door...mooi item maar volstrekt overbodig.
Keek er altijd graag naar..ook haar naam ben ik kwijt
Ik reken 'm goed. Gülden Ilmazquote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
da's niet lang ..kort zelfs
Yzmir of zoiets ?
Nu vergeet ik 'm niet meer , hoop ikquote:
2/3quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Awick, geen idee en Sissing.
Nee, ik hoor hier nog eens watquote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is die middelste Klaas Drupsteen?
Wist je trouwens dat Frank Awick de broer van Wickedangel is?
quote:
bijnaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus met geen idee zat ik qua e's wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |