Ik vries bijna doodquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, gevonden!
Is het daar in Amsterdam zo veel kouder dan hier? Ik ben net nog gewoon zonder sokken even naar de supermarkt gelopen.
Op blote voeten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, gevonden!
Is het daar in Amsterdam zo veel kouder dan hier? Ik ben net nog gewoon zonder sokken even naar de supermarkt gelopen.
Spuit 11quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Je ziet ook wel erg blauw. En je lippen kleuren een beetje paars.
Je mag je kacheltje wel aanzetten.
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Gewoon lage schoenen zonder sokken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Op blote voeten?
Ik had jou meer ingeschat op legerkistjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Gewoon lage schoenen zonder sokken.
Het was maar twee minuten lopen.
Maar bergschoenen.... dat is gelijk weer zo ANWB.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:![]()
Toch denk ik dat mijn bergschoenen fijner zitten.
quote:Good luck, pos!
Misschien zie je hier nog meer in je maat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat je die kisten niet bij de kindermaten had gevonden.
Die hebben alleen wandelschoenen. Bikkels zoals ik beklimmen bergen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar bergschoenen.... dat is gelijk weer zo ANWB.
Ik kots op K3.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zie je hier nog meer in je maat?
Ik had eens een collega, meisje van beperkt formaat, die aan free-climbing deed. Die was echt ontzettend sterkquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
Die hebben alleen wandelschoenen. Bikkels zoals ik beklimmen bergen.![]()
K3 is satanischquote:Ik kots op K3.
Free-climbing is zonder zekering? Oeh.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had eens een collega, meisje van beperkt formaat, die aan free-climbing deed. Die was echt ontzettend sterk
grote massamoordquote:
Ja, ze deed ook wedstrijden en zomers natuurlijk in de Franse Alpen steile wanden klimmen. Respectquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Free-climbing is zonder zekering? Oeh.![]()
Ik denk ook wel dat je er niet te licht over moet denken, dat vergt heel wat tijd en oefening.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik dan weer te schijterig voor.
Jaaaa...heb het overleefdquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos blijft wel lang weg, ik denk dat ik toch maar even de brandweer in Osdorp ga bellen.
Nee, heb ze wel, maar had andere laarzen aanquote:
Ik kan beter aan Raad je Schoentje mee gaan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, heb ze wel, maar had andere laarzen aan
Ik vond al dat ik te lang naar dat woord keek. Lucifer, kom me maar halen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
scheiterig
Ik had 'm in de quote verbeterdquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik te lang naar dat woord keek. Lucifer, kom me maar halen.
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had 'm in de quote verbeterd
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef wyccie het volgende:
Kan.
Dan wacht je toch gewoon een uurtje of wat tot je omvalt van de slaap en ga je dan gewoon slapen op een normale tijd?quote:Maar ik ga even in bed liggen. Beetje moe.
Nee, jij komt gewoon weer meedoenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn avater uit de OP halen ?
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn avater uit de OP halen ?
Socks?quote:
Dat hield ik dus niet meer vol.quote:Dan wacht je toch gewoon een uurtje of wat tot je omvalt van de slaap en ga je dan gewoon slapen op een normale tijd?
Nee. Als kind wilde ik ook altijd indiaantje zijnquote:Op zondag 28 december 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
Geen fan van cowboys, hè?
quote:Ik ben echt een beetje gaar van mijn dutje, veel te lang geslapen. Nu ga ik maar weer echt slapen.
Komt me bekend voor, maar ik weet het niet.quote:
Tuurlijk ken jij hem!!quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef pos het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar ik weet het niet.
Je hebt hem al eens eerder geraden, paar jaartjes geleden..quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef pos het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar ik weet het niet.
In welk deeltje was dat ook al weer?quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je hebt hem al eens eerder geraden, paar jaartjes geleden..
Deel 3xxxxquote:
Jeetje...wel heel jong danquote:
Dat is de zanger van ABC, Martin Fry.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is de zanger van ABC, Martin Fry.
Shoot that poison arrow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |