Leo is ook aardig. Volgens mij zou ik een hele dag met hem over muziek kunnen ouwehoeren. Lijkt me prachtig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Matthijs aardiger en charmanter is. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb maar één van beiden ooit ontmoet.
AT5 journaal meisje?quote:
Nou ja, meisje? Ik zag haar laatst op de fiets voorbij komenquote:
Volgens mij heeft Leo mijn hotmail-account gekraakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leo is ook aardig. Volgens mij zou ik een hele dag met hem over muziek kunnen ouwehoeren. Lijkt me prachtig!
Daar staat ie wel om bekend ja, oftewel dat doet iequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Leo mijn hotmail-account gekraakt.
Turkse toch ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds de invoering van de Euro weet niemand meer hoe ze heet.
da's niet lang ..kort zelfsquote:
Dat is er nog steeds hoor, maar nu met een andere af wisselende presentatrice. Van de eerste, Lidewy Hendriks, heeft onze buurman Gellius, ook nu hij getrouwd is, nog steeds hele fijne dromen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
Ze hebben ook zo'n meisje gehad die vertelde hoe het met de wegwerkzaamheden stond.
Ging ze met haar fietsje de stad door...mooi item maar volstrekt overbodig.
Keek er altijd graag naar..ook haar naam ben ik kwijt
Ik reken 'm goed. Gülden Ilmazquote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
da's niet lang ..kort zelfs
Yzmir of zoiets ?
Nu vergeet ik 'm niet meer , hoop ikquote:
2/3quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Awick, geen idee en Sissing.
Nee, ik hoor hier nog eens watquote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is die middelste Klaas Drupsteen?
Wist je trouwens dat Frank Awick de broer van Wickedangel is?
quote:
bijnaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus met geen idee zat ik qua e's wel goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |