quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Briggy het volgende:
De nummers worden kleiner de hits steeds groter ook!
Wat een drama plaat is dat. Damn!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef Briggy het volgende:
Acda en de Munnik is afgelopenwat een feest
Ben altijd zo blij alstie afgelopen isquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een drama plaat is dat. Damn!
Champagne werd hier al ontkurktquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ben altijd zo blij alstie afgelopen is
Goed idee! nu is Ilse te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef Seam het volgende:
Best een aardige playlist dit uur.
Ik ga de radio weer even aanzetten
Hmmmm... Lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:25 schreef Briggy het volgende:
Ik was op zoek naar een plaatje, kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Die moet ik natuurlijk ff posten voor Roel
Hmm.. Die heb ik ook nog niet uitgespeeld.. En mijn stream staat ook alweer 3:12:17 aan, wat betekend dat ik al ruim 2 uur geen fuck aan het uitvoeren ben..quote:
Laterzquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:21 schreef JJH het volgende:
Pff, ben een beetje flauw van mezelf aan het worden, es ff wat eten en wat anders doen...
Tot later
mazzelquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:21 schreef JJH het volgende:
Pff, ben een beetje flauw van mezelf aan het worden, es ff wat eten en wat anders doen...
Tot later
Tijd dat ik 'm bestel voor de xBox360, op de PC wil t niet vlotten, spontane crashes enzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:18 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Hmm.. Die heb ik ook nog niet uitgespeeld.. En mijn stream staat ook alweer 3:12:17 aan, wat betekend dat ik al ruim 2 uur geen fuck aan het uitvoeren ben..Tijd voor iets anders denk ik maar.
Dat is echt een fantastisch album maar op X & Y staan toch ook wel een paar bijzonder fijne platen.quote:
Nope, moet nog komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Cee het volgende:
Dat Clouseau nummer is mooi man!Ik ren even naar de radio, hopelijk is ie nog niet voorbij gekomen.
Ok dat klopt welquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is echt een fantastisch album maar op X & Y staan toch ook wel een paar bijzonder fijne platen.
Yeahhh.quote:
Tsjaa SR is voorbij en het is zaterdagavond en etenstijdquote:
Patiencequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug.
Zo te zien niet iets gemist
Old Skoolquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit Jamiroquai nummer helemaal niet!
Klinkt lekker.
Hoop dat t vanavond wat drukker word, vind t wel gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsjaa SR is voorbij en het is zaterdagavond en etenstijd
Ik ben er wel eventjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:47 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Hoop dat t vanavond wat drukker word, vind t wel gezellig
Goed dat je het zegt. Ik was bijna vergeten mijn lasagne uit de oven te halen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsjaa SR is voorbij en het is zaterdagavond en etenstijd
Ik ben er vanavond laat weer. Alleen ik heb geen aanleiding om de nacht door te halen. Vorige week wel, maar TSR is eigelijk geen fuck aan. Óf SR, óf gewone programering. Maar niet dit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:47 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Hoop dat t vanavond wat drukker word, vind t wel gezellig
FOK! Servicequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik was bijna vergeten mijn lasagne uit de oven te halen.
Heyquote:
Wat een geblaat was datquote:
Ik zit hier een partijtje kiepnvellekes te krijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wat een geblaat was dat![]()
En nu...
Lichten uit... aansteker in de lucht
Ik ook, maar ik heb het koudquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit hier een partijtje kiepnvellekes te krijgen.
Een beetjequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:53 schreef Cee het volgende:
Bij deze gitaren moet Hans toch ook los gaan vind ik.
quote:
Dank. Aardig lijstje. Jammer dat ik moet gaan werken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Steephsel het volgende:
BUFFALO TOM - TAILLIGHTS FADE
PINK - JUST LIKE A PILL
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
DIJK - ALS ZE ER NIET IS
FAITHLESS - SALVA MEA
K'S CHOICE - DAD
ESTELLE FT KANYE WEST - AMERICAN BOY
FAITH NO MORE - EASY
SIMPLY RED - SOMETHING GOT ME STARTED
QUEEN - HEAVEN FOR EVERYONE
SNAP - RHYTHM IS A DANCER
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
MR. BIG - TO BE WITH YOU
quote:BUFFALO TOM - TAILLIGHTS FADE
FAITHLESS - SALVA MEA
Toch leuk dat je van smaak kan verschillen. Jij vind Faithless en R.E.M niets aan. Die gaan bij mij normaal juist vol openquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:57 schreef Cee het volgende:
BUFFALO TOM - TAILLIGHTS FADE![]()
![]()
PINK - JUST LIKE A PILL![]()
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE![]()
DIJK - ALS ZE ER NIET IS![]()
FAITHLESS - SALVA MEA![]()
K'S CHOICE - DAD![]()
ESTELLE FT KANYE WEST - AMERICAN BOY![]()
FAITH NO MORE - EASY![]()
SIMPLY RED - SOMETHING GOT ME STARTED![]()
QUEEN - HEAVEN FOR EVERYONE![]()
![]()
SNAP - RHYTHM IS A DANCER![]()
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS![]()
MR. BIG - TO BE WITH YOU![]()
Al met al een leuk uurtje dat er straks gaat komen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:58 schreef 3FMaster het volgende:
Hoest - Hoest - Hoest - Stik - Stik - Dood - Dood - Dood.
Ik vind REM wel leuk hoor! Alleen dit nummer doet me weinig. Faithless vind ik inderdaad, tja, het laat me koud. Alhoewel in Salva Mea net wel een stukje zit dat ik heel tof vind maar tegen de tijd dat dat stukje komt, heb ik de zender waarschijnlijk alweer 3 keer overgezet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat je van smaak kan verschillen. Jij vind Faithless en R.E.M niets aan. Die gaan bij mij normaal juist vol open
Mooie lijst hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Steephsel het volgende:
BUFFALO TOM - TAILLIGHTS FADE
PINK - JUST LIKE A PILL
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
DIJK - ALS ZE ER NIET IS
FAITHLESS - SALVA MEA
K'S CHOICE - DAD
ESTELLE FT KANYE WEST - AMERICAN BOY
FAITH NO MORE - EASY
SIMPLY RED - SOMETHING GOT ME STARTED
QUEEN - HEAVEN FOR EVERYONE
MR. BIG - TO BE WITH YOU
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaansje pansje kevertje
...
Die heb je vast nog nooit gehoord.
Ik ben gek op R.E.M., maar dit nummer... Nee. Laten we het er op houden dat het een reden heeft dat de band zelf het weigert te spelen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat je van smaak kan verschillen. Jij vind Faithless en R.E.M niets aan. Die gaan bij mij normaal juist vol open
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef Sersjee het volgende:MSP
![]()
Motorcycle Emptiness
![]()
Feit: mensen die dit een kutplaat vinden zullen nooit een vriend/-in van mij worden.
Ben ik nu een vriend van je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef Sersjee het volgende:
Feit: mensen die dit een kutplaat vinden zullen nooit een vriend/-in van mij worden.
De master gaat? Tot vanavondquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga werken, tot vanavond, FOK!vriendjes en vriendinnetjes
Werkzequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga werken, tot vanavond, FOK!vriendjes en vriendinnetjes
Zat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan zal jij veel vrienden hebben![]()
![]()
Nee, MSP zijn helden, alhoewel ik geen oude nummers van hun ken.
Mars! *poing*quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Steephsel het volgende:
Ik hoorde Mars weer tussendoor, dat piepje
Nee niet dat, meer dat misvormde geluidjequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef -Hans- het volgende:
YES !![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mars! *poing*
Volgend uur nog zo-een:quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef -Hans- het volgende:
Jeugdsentiment dit.. fantastische plaat nog steeds.
Godzijdank niet die vreselijke remix.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:16 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Volgend uur nog zo-een:
1248 12/27/2008 - 19:00 ROBIN S - LUV 4 LUV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |