Ik vind REM wel leuk hoor! Alleen dit nummer doet me weinig. Faithless vind ik inderdaad, tja, het laat me koud. Alhoewel in Salva Mea net wel een stukje zit dat ik heel tof vind maar tegen de tijd dat dat stukje komt, heb ik de zender waarschijnlijk alweer 3 keer overgezet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat je van smaak kan verschillen. Jij vind Faithless en R.E.M niets aan. Die gaan bij mij normaal juist vol open
Mooie lijst hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Steephsel het volgende:
BUFFALO TOM - TAILLIGHTS FADE
PINK - JUST LIKE A PILL
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
DIJK - ALS ZE ER NIET IS
FAITHLESS - SALVA MEA
K'S CHOICE - DAD
ESTELLE FT KANYE WEST - AMERICAN BOY
FAITH NO MORE - EASY
SIMPLY RED - SOMETHING GOT ME STARTED
QUEEN - HEAVEN FOR EVERYONE
SNAP - RHYTHM IS A DANCER
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
MR. BIG - TO BE WITH YOU
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaansje pansje kevertje
...
Die heb je vast nog nooit gehoord.
Ik ben gek op R.E.M., maar dit nummer... Nee. Laten we het er op houden dat het een reden heeft dat de band zelf het weigert te spelen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat je van smaak kan verschillen. Jij vind Faithless en R.E.M niets aan. Die gaan bij mij normaal juist vol open
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef Sersjee het volgende:MSP
![]()
Motorcycle Emptiness
![]()
Feit: mensen die dit een kutplaat vinden zullen nooit een vriend/-in van mij worden.
Ben ik nu een vriend van je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef Sersjee het volgende:
Feit: mensen die dit een kutplaat vinden zullen nooit een vriend/-in van mij worden.
De master gaat? Tot vanavondquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga werken, tot vanavond, FOK!vriendjes en vriendinnetjes
Werkzequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga werken, tot vanavond, FOK!vriendjes en vriendinnetjes
Zat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan zal jij veel vrienden hebben![]()
![]()
Nee, MSP zijn helden, alhoewel ik geen oude nummers van hun ken.
Mars! *poing*quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Steephsel het volgende:
Ik hoorde Mars weer tussendoor, dat piepje
Nee niet dat, meer dat misvormde geluidjequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef -Hans- het volgende:
YES !![]()
![]()
SNAP - RHYTHM IS A DANCER
![]()
![]()
[..]
Mars! *poing*
Volgend uur nog zo-een:quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef -Hans- het volgende:
Jeugdsentiment dit.. fantastische plaat nog steeds.
Godzijdank niet die vreselijke remix.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:16 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Volgend uur nog zo-een:
1248 12/27/2008 - 19:00 ROBIN S - LUV 4 LUV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |