Tijd dat ik 'm bestel voor de xBox360, op de PC wil t niet vlotten, spontane crashes enzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:18 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Hmm.. Die heb ik ook nog niet uitgespeeld.. En mijn stream staat ook alweer 3:12:17 aan, wat betekend dat ik al ruim 2 uur geen fuck aan het uitvoeren ben..Tijd voor iets anders denk ik maar.
Dat is echt een fantastisch album maar op X & Y staan toch ook wel een paar bijzonder fijne platen.quote:
Nope, moet nog komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Cee het volgende:
Dat Clouseau nummer is mooi man!Ik ren even naar de radio, hopelijk is ie nog niet voorbij gekomen.
Ok dat klopt welquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is echt een fantastisch album maar op X & Y staan toch ook wel een paar bijzonder fijne platen.
Yeahhh.quote:
Tsjaa SR is voorbij en het is zaterdagavond en etenstijdquote:
Patiencequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug.
Zo te zien niet iets gemist
Old Skoolquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit Jamiroquai nummer helemaal niet!
Klinkt lekker.
Hoop dat t vanavond wat drukker word, vind t wel gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsjaa SR is voorbij en het is zaterdagavond en etenstijd
Ik ben er wel eventjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:47 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Hoop dat t vanavond wat drukker word, vind t wel gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |