Ja, uitglijden natuurlijk. Ik memoreer:quote:
quote:Perron was slecht gestrooid en treeplank was ook glad.
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, uitglijden natuurlijk. Ik memoreer:
[..]
Nee, maar blijkbaar toch onhandig gevallen en daarbij het een en ander lichamelijk beschadigd, vandaar dat ie er niet op een normale manier uit kon komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikMaar zoveel ruimte zit er meestal toch niet tussen de trein en het perron?
Gisteren in een ICMm gezeik in de plee, en daarna ook omdat er maar een pisstraaltje uit het kraantje. Helaas lag er toen wel al zeepsop in de wasbak. En aangezien de wasbak nog wel op het spoor uitkomt en er door de rijdende trein een drukverschil was tussen buiten en binnen stond ik met mijn enigszins benevelde kop tussen de zeepbellen op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef ghizzer het volgende:
Ik zit nu in een IC-stam van Tilburg naar Deventer en voor de zoveelste keer knippert bij alle toiletten het lampje defect. Heeft dit met het oog op het water misschien met de vrieskou te maken? En zo ja, hoe zit het wat dat betreft met de VIRM's?
OMGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gisteren in een ICMm gezeik in de plee, en daarna ook omdat er maar een pisstraaltje uit het kraantje. Helaas lag er toen wel al zeepsop in de wasbak. En aangezien de wasbak nog wel op het spoor uitkomt en er door de rijdende trein een drukverschil was tussen buiten en binnen stond ik met mijn enigszins benevelde kop tussen de zeepbellen op een gegeven moment.
Dan kan je dus voortaan sneller met de trein naar Berlijn dan met het vliegtuig, beter was alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik las op de wiki van de ICE-3 het volgende: "DB bestudeert de mogelijkheid om vanaf 2009 de verbinding Amsterdam - Hengelo - Berlijn door ICE's te vervangen."
Weet iemand als dat gaat gebeuren? Of heeft iemand meer info erover?
Zou leuk zijn, maar niet als dat inhoudt dat de prijs extreem omhoog gaat... ¤78 voor een retourtje vind ik erg netjes, namelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik las op de wiki van de ICE-3 het volgende: "DB bestudeert de mogelijkheid om vanaf 2009 de verbinding Amsterdam - Hengelo - Berlijn door ICE's te vervangen."
Weet iemand als dat gaat gebeuren? Of heeft iemand meer info erover?
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef ir.P.Theissen het volgende:
Op beeldscherm in trein:
"Toiletten buiten gebruik. Veolia zet bussen in."
Ik stond daar met zeep op mijn handen, vervolgens te balen van dat pisstraaltje en toen kwamen de bellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik zie het zo voor me![]()
* Darkwing_Duck moet lachen
Das toch van dat poederzeep toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik stond daar met zeep op mijn handen, vervolgens te balen van dat pisstraaltje en toen kwamen de bellen.Ik eerst verbaasd, zo van: hoe dat dan... Vond het ook wel vermakelijk.
Nee joh, dat trekt toch geen bellen? Dit was gewoon natte zeep, en samen met het weinig water dat er uit de kraan kwam, vormde dat een ideale substantie om bellen te blazen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das toch van dat poederzeep toch?
nou, als ik naar enschede-hengelo kijk is het misschien 1x per maand controle, meer niet...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef Nightshadow het volgende:
moet ik ook een stuk met de NS. En over dat kleine stukje word ik vaker gecontoleerd dan op het syntus traject.
Ik wel vaker, maar dan nog, 1x per maand is nog altijd meer dan in de Syntusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
nou, als ik naar enschede-hengelo kijk is het misschien 1x per maand controle, meer niet...
Dom van Arriva om het niet zodanig in te richten dat het water in de leidingen nooit kan bevriezen. Maar ja daarvoor moet een stel wel aan de depotvoeding staan en dat staan ze lang niet allemaal meer tegenwoordig.quote:
Er komen toch bakken vrij van de treinen die niet kunnen rijden op Utrecht - Nijmegen? Die kan je allicht laten pendelen tussen Nijmegen en Den Bosch.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stel jij voor dan?
"Mensen, krijg de pest, deze trein rijdt ook niet"?
Zomaar even een treinstel bijplaatsen is geen optie namelijk. Het is niet alsof er op dertig plekken in het land permanent een hoop startklare en voorverwarmde treinstellen op voorraad staan. Bovendien zouden de mensen er niet kunnen instappen vanwege de beschikbare perronlengte.
quote:
Ja, dat blijkt nu ineens. Natuurlijk.quote:Het verschil met de treintoiletten van de NS is dat bij Arriva dankzij een gesloten afvoersysteem je hoopje niet op de rails terechtkomt. Helaas blijkt dit systeem nu bij strenge vorst niet te functioneren.
Lijkt me sterk, want dan zou de dienst weer ontkoppeld moeten worden van het binnenlandse Intercity-netwerk, aangezien het me niet lijkt dat men de gewone reizigers met het bericht "betaal maar toeslag" het bos in sturen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik las op de wiki van de ICE-3 het volgende: "DB bestudeert de mogelijkheid om vanaf 2009 de verbinding Amsterdam - Hengelo - Berlijn door ICE's te vervangen."
Weet iemand als dat gaat gebeuren? Of heeft iemand meer info erover?
Omdat je het over een beneveld hoofd had dacht ik naast bellen ook een zooi droge poeder de lucht in gingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee joh, dat trekt toch geen bellen? Dit was gewoon natte zeep, en samen met het weinig water dat er uit de kraan kwam, vormde dat een ideale substantie om bellen te blazen.
Dat was volgens mij ook 1 van de problemen, omdat ze niet zo makkelijk een extra konden inleggen tussen Amf -> Asd/Shl. Tenminste dat is iets wat ik mij herinder uit een krantenbericht van toch wel enkele maanden geleden..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want dan zou de dienst weer ontkoppeld moeten worden van het binnenlandse Intercity-netwerk, aangezien het me niet lijkt dat men de gewone reizigers met het bericht "betaal maar toeslag" het bos in sturen.
Whehe, nee, gelukkig niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Omdat je het over een beneveld hoofd had dacht ik naast bellen ook een zooi droge poeder de lucht in ging
Kan nu beter gekoppeld worden met de overblijvende mannelijke treinstellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef Nightshadow het volgende:
Syntus treinstel 30 is omgebouwd van man tot vrouw![]()
Spoedexcursiepuntje van maken..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef Nightshadow het volgende:
Syntus treinstel 30 is omgebouwd van man tot vrouw![]()
Dus darkwing, ik weet niet of ze allemaal worden omgebouwd, maar als je nog omroepen wil scoren moet je misschien wel snel zijn.. Overigens is deze vrouw nóg slomer dan de man
Als dit in de States gebeurde, dan wachtte de NS een miljoenenclaim.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Duvel het volgende:
Op Geldermalsen is vanmorgen iemand tussen trein en perron geflikkerd, en de enige manier om 'm weer op het perron te krijgen was om een treeplank van de betreffende Plan V te slijpen.
Perron was slecht gestrooid en treeplank was ook glad.
Aldus mijn enigszins vertraagd (+60) gearriveerde collega...
Vervangen door Marion Jager?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef Nightshadow het volgende:
Syntus treinstel 30 is omgebouwd van man tot vrouw![]()
Dus darkwing, ik weet niet of ze allemaal worden omgebouwd, maar als je nog omroepen wil scoren moet je misschien wel snel zijn.. Overigens is deze vrouw nóg slomer dan de man
Ja, verrekte kutzooi, dat had ik zondag dus ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Doc__Zenith het volgende:
Opmerkelijk te Eindhoven: zowel de CTA als de omroep meldden dat er vooraan ingestapt moest worden. Tja, moet je maar niet met een losse VIRM geheel doorrijden te Utrecht terwijl men dan eens gespreid staat...
Pandemie? Hebben wij er ook al last van en de rest van de wereld?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Kennen jullie de Belgenmop over de NMBS?
Er valt een pak sneeuw in Brussel (en het hele land), bovenleidingen knappen en de vertragingen in Brussel verspreiden zich als een pandemie over het hele netwerk.
Ondertussen bezwijkt er ook een wissel in Denderleeuw.![]()
![]()
![]()
Ja, dat staat ook ergens op de zijkant als het goed is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef James1988 het volgende:
Ik zag net in de verte een mij onbekende trein rijden, die wel wat weghad van Mat '64, maar dan één bak... toen hij wat dichterbijkwam zag ik dat het mP Jules was - leuk om die hier ook eens te zien
Erop stond 'Radio Coverage', maar mP Jules doet toch ook ATB-testen?
Meer info: http://www.eurailscout.com/NL_jules.shtmlquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef James1988 het volgende:
Erop stond 'Radio Coverage', maar mP Jules doet toch ook ATB-testen?
Bron [pag. 2 onderaan]quote:- De OV-Studentenkaart is geldig op de HSL-Zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |