Open er een topic over.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef ir.P.Theissen het volgende:
Op beeldscherm in trein:
"Toiletten buiten gebruik. Veolia zet bussen in."
tja, als je ook in je broek zit te kakken de hele tijd kan ik me dat best voorstellen..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
Veoliazit bijna dagelijks te vloeken in die kut treinen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef ir.P.Theissen het volgende:
Op beeldscherm in trein:
"Toiletten buiten gebruik. Veolia zet bussen in."
Tja, met een kantoorbaan moet dat ding gevuld worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef Rekkie het volgende:
Zo hé, wederom een dagboek-moment voor TS
Volgens mij denkt iedereen in de hele wereld negatief over Veolia.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
Veoliazit bijna dagelijks te vloeken in die kut treinen.
Lekker stiekem naar meisjes kijken. hihihquote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef mustisuc het volgende:
@ Samsonneke: Leuk he elke dag hetzelfde traject afleggen
Nu hoef ik dat gelukkig niet meer. Vroeger wel. Was inderdaad heel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef mustisuc het volgende:
@ Samsonneke: Leuk he elke dag hetzelfde traject afleggen
Dat valt bij Veolia toch wel mee, nee dan die Syntus treinenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Samsonneke het volgende:
Wat een veel te krappe rottreinen.
Breek me de bek niet losquote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat valt bij Veolia toch wel mee, nee dan die Syntus treinen
Hopen dat die Fransen kapot gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Samsonneke het volgende:
En dan kom je met je zure kop in Nijmegen/Roermond aan na een vreselijke reis vol gehuil en gekrijs, zegt die vrouwenstem doodleuk "Veolia Transport wenst u een prettige dag!"
En ja dan sta ik op uitbarsten
Arriva genot hier..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat valt bij Veolia toch wel mee, nee dan die Syntus treinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |