quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:56 schreef Vicky het volgende:
Fuente, wat een mooie foto, heb er tranen van in mijn ogen. Sterkte met je oma!
Webkim, wat een pech met de auto.
Suug, fijn dat je naar de HAP mag!
Hier de kerstdagen ook overleefd. Ons voorgerecht was heerlijk. We hebben leuke cadeautjes gekregen en verder lekker gegeten.
Gister had ik ff een dip. Ben gewoon zo ontzettend moe...
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van..)
Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt)
quote:
Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van..)
Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo![]()
wasjes draaien ben ik ook mee bezig, heb ook al opgeruimd enzo. De kerstboom gaat hier zo rond Oud en Nieuw, maar ik zou het ook niet erg vinden alstie er nu al uitging. Ik vind het super gezellig hoor die boom in huis, maar ik vind het ook wel weer lekker opgeruimd alstie weg is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.
Succes in ieder geval
gecondoleerd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:
Sugar, weten ze ook hoe dat komt? En krijg je er fysio voor?
Mijn moeder belde net, mijn oma is overleden, heel rustig ingeslapen...
Toch wel een opluchting, zeker voor haar, ze wou en kon echt niet meer...
Waarschuwing: morgen zondag!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
Ik lees het nu pas, gecondoleerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:
Sugar, weten ze ook hoe dat komt? En krijg je er fysio voor?
Mijn moeder belde net, mijn oma is overleden, heel rustig ingeslapen...
Toch wel een opluchting, zeker voor haar, ze wou en kon echt niet meer...
Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschuwing: morgen zondag!
Hier was het niet echt een chaos, want we zijn weggeweest. Wel veel achterstallige was ed.
Maar mijn hele gezin moet bijkomen, Leander is totaal van slag (want daar is 2 dagen mee gesleept en iedereen moet natuurlijk knuffelen) en TARA praat vandaag niet![]()
Als TARA te lang sociaal heeft moeten zijn klapt hij altijd een poosje (lees dagje) dicht. Het is maar goed dat ik het weet want anders zou ik me ernstig zorgen maken, hij zegt werkelijk geen woord
Bij het opstaan niet echt praten, verder op vragen antwoorden met 'ja' 'nee' of 'hmmmm' al naar gelangquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?
Het is maar goed dat je het weet dan, want jeutje
Het is ook niet dat ik het raar vind ofzo!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef moussy het volgende:
Oh Freecell, ik herken dat wel van Tara, ik heb dat ook welVanmorgen om 6:15 mn bed uit gegaan om héérlijk even alleen te zitten tot 7:30. Olé
Dat weet ik straks pasquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
easy-goingDat is balen, gaat tomatensoep er een beetje soepel uit?
Goed puntquote:
Oiquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte Fuente...
Net een kabaal! heeft de kat mijn mooie grote glazen vaas omgemikt...in duizend stukkies.
Nog een geluk dat Meike er niet wakker van is geworden....
weet ik. Maar hier zijn de supermarkten gewoon open op zondag.quote:
Wat voor wrang smaakje Noli?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:29 schreef Noli. het volgende:
Hier een gezellige kerst gehad, de dag voor kerst een andere auto gekochten vandaag een dagje ballenbak met wrang smaakje gehad..
Dan helpt zwanger zijn niet echt mee..
oeh Gambia lijkt me ook tofquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een zakje geld voor me over?
Wildlife fotoworkshop in Kololo, lijkt me zo tof om zoiets te doen
Laat dat vooral niet koud worden!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef Noli. het volgende:
[..]
Kom ik zo even op terug als je het niet erg vindt.
Anders wordt mijn eten koud.![]()
oeh leuk! Die veters doen het hemquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe warme bontlaarsjes(klikbaar)
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar je wrange smaakje Noli!
En Easy? Ben je al soep-vrij?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Sugar het volgende:
Zien er op mijn telefoon leuk uit, lois!![]()
De diclofenac helpt helemaal niets! Help! Echt balen, de film blijft gewoon precies even erg.![]()
En S wilde onze vaste telefoon maken, maar molde de modem...Yeah.
Laat jij Morris de was al doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ik heb toch pas een nieuwe camera? Die is gevallen met kerst (ik was het niet!) en nu is ie stuk![]()
![]()
De dader was ook degene die dat lamswollen vest te heet heeft gewassen![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef snoopy het volgende:
Ik val even binnen, sorry.
Sugar, ik lees iets over rugpijn? SI-gewricht? Hou het vooral heel warm! Heb je een bad? En anders een kruik? Zorg dat het niet bloot is op je rug. En verder sterkte![]()
En BE, ik las leuk nieuws! gefeliciteerd
Fuente, gecondoleerd![]()
Lois, toffe laarzen![]()
Oh ja, ik heb toch pas een nieuwe camera? Die is gevallen met kerst (ik was het niet!) en nu is ie stuk![]()
![]()
De dader was ook degene die dat lamswollen vest te heet heeft gewassen![]()
Ja? Niet verzekerd tegen slopen eigen spullen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef snoopy het volgende:
Nou, die persoon is mijn eigen vent dus dat kunnen we wel vergeten...
op de een allrisk inboedelverzekering als je getrouwd bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef snoopy het volgende:
Nou, die persoon is mijn eigen vent dus dat kunnen we wel vergeten...
volgens mijn mams ligt t echt er aan waar je verzekerd bent of en wanneer je wat vergoed krijgt. niet geschoten is altijd mis hequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:10 schreef snoopy het volgende:
Ik zal me eens verdiepen in de voorwaarden maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je eigen spullen vergoed krijgt...
Ik wil ze!!! die zijn mooier dan UGGquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe warme bontlaarsjes(klikbaar)
200 ml. inderdaad (tot onderkant roostertje) en 7 min.quote:Op zondag 28 december 2008 10:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand een magnetronsterilisator van prenatal eigen merk? We zijn de gebruiksaanwijzing kwijt. En weten niet meer zeker hoeveel water er in moet en hoe lang in de magnetron. We denken 200ml water en 7 min magnetron.
Dank je. Is ons geheugen toch nog goed.quote:Op zondag 28 december 2008 10:43 schreef Webkim het volgende:
[..]
200 ml. inderdaad (tot onderkant roostertje) en 7 min.
M@x ik ben in maart van de trap "gestuiterd"en heb ook heel lang last gehad. ik ben toen naar een manueel therapeut geweest en die heeft de boel weer rechtgezet, wellicht ook iets voor jou als je er al langer mee loopt?quote:Op zondag 28 december 2008 08:17 schreef m@x het volgende:
Hier ook al vreselijke rugpijn sinds ik op vakantie van een trapje ben gevallen. Mijn stuitje blijft pijn doen. Als ik opsta is er nog weinig aan de hand maar ongeveer twee uur na het opstaan begint de pijn en die gaat de rest van de dag ook niet meer weg.
Ik had ook al een behoorlijke tijd last voordat ik ging hoor, ook omdat ik overal hoorde dat het lang kon duren, ik eb trouwens eerst een foto moeten maken om uit te sluiten dat het niet gebroken was, anders richt therapie nog meer schade aan. succes!quote:Op zondag 28 december 2008 12:31 schreef m@x het volgende:
Bedankt voor de tip LenaatjeOp zich heb ik er 'pas' een maand last van en ik weet dat het altijd een tijdje duurt voor je stuitje is hersteld, maar mocht het aanhouden dan ga ik eens achter zo'n manueel therapeut aan.
Kai en ik gaan zo naar een voorstelling van de peuter- en kleuterliedjesband. Heb er helemaal zin in
dat is ook leuk! Daar ben ik vroeger ook regelmatig geweest. Ook met mijn feestjes, echt leukquote:Op zondag 28 december 2008 12:45 schreef m@x het volgende:
Is vast ook heel leuk. Er zit hier vlakbij een kindertheater waar ze heel vaak dit soort voorstellingen hebben. Het is echt helemaal ingericht op kindjes, dus met kleurplaten en kleurpotloden en muziek van kinderen voor kinderen in de foyer. We zijn er regelmatig en hebben Maxima en de kids er ook al gespot. Kai wilde alleen niet geloven dat het prinsesjes waren omdat ze geen kroontjes op hadden
Mooi geworden hoor webkim. Althans k kan me voorstellen hoe t gaat wordenquote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Webkim het volgende:
Ohja, ik had nog een ogen voor en na beloofd.
Hoewel dit meer een voor en halverwege is natuurlijk. Maar kijk! Ik heb oogleden! En ik zie er niet meer zo uitgeblusd uit (eerder mishandeld).
Dat heb je nog helemaal niet verteld, dat ze hij dat gedaan heeftquote:
Het valt 100% mee. De enige pijn die ik gehad heb waren de verdovingsprikken en de hoofdpijn de avond na de operatie. Het enige lastige is de jeuk bij de hechtingen, da's vooral 's nachts om gek van te worden af en toe. Bukken en tillen mag eigenlijk de eerste paar weken niet (geeft druk op de ogen), maar omdat ik helemaal geen klachten heb doe ik eigenlijk alweer veel te veel. Maarja, ik ben ook meestal alleen met Thomas dus dat wil wel, qua vliegen, rennen en tillen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Webkim! Da's wel een hele verandering zeg! Het was me werkelijk nooit opgevallen dat je zo overhangend ooglid had, maar nu het veranderd is zie ik wel degelijk verschil!Valt het je mee?
Ja. Tot een of twee jaar terug waren ze vrij makkelijk met vergoeden. Ik ken wat mensen die het op psychische grond hebben kunnen laten doen ("Mensen denken altijd dat ik boos / moe ben."), maar tegenwoordig zijn ze zo streng dat je pas in aanmerking komt als het je zich voor x procent belemmert. Wat erop neerkomt dat je bovenooglid voor minstens de helft van je pupil moet hangen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:31 schreef Lois het volgende:
Kortingsbonnen?Naja zeg! Is het iets wat je zelf moet betalen Webkim? (als ik zo brutaal mag zijn)
heel goede afdrukken voor weinig geld kun je bestellen bij www.Foto.comquote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet waar je voordelig foto's kunt afdrukken online? Wat wel mooi is, maar niet te duur.
het instellen gaat voor een groot deel automatisch, je geeft via een programmaatje je apparatuur op met merk en serienummer en dan gaat het volautomatisch. we hebben ook de xbox en ons mediacenter er op en dat moet handmatig ingesteld, via een infrarood / leerfunctie. het is even een werkje, maar dan werkt het als ene tierelierquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef PM-girl het volgende:
Belana, is dat zo'n ding van de reclame met opa die de tv niet snapt? Lijkt me wel handig, maar is het niet ontzettend lastig in te stellen?
Lishe, hoe wist je in godsnaam dan dat het bekenden van Rockabella waren?quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef Lishe het volgende:
Webkim, wat een verschil al, mooi hoor!
Nou,de kerstdagen zijn hier ook achter de rug. Het was weer fijn, alleen een echt kerstgevoel ontbrak. Nouja, volgend jaar weer. En gisteren heerlijk op stap geweest, alwaar ik bekenden van Rockabella tegen het lijf liep. En toen ik niet meer op haar normale naam kwam heb ik het maar wat afgewimpeld. Lekker dom. Maar het was wel erg gezellig en leuk en laat en te veel drank en geeeeen kater! Hoezee.
Ah, goed geheugen dus! Grappig dat je zo mensen treft!quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef Lishe het volgende:
Omdat ze daar ooit iets over zei in mn PM. En ze zitten op dr hyves. Durum.
Een Kenwood. Maar niet zo;n hele gave hoor, gewoon zo'n lillik ding met 1001 accessoires. Waar het mij om ging was dat hij zelf kon mixen en kloppen zodat ik mijn handen vrij heb.quote:
Oeh, dat is ook lekker!quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef snoopy het volgende:
Chocoladetaart![]()
Onze chocoladefondue met stukjes peer was trouwens ook erg lekker eerste kerstdag
Hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je haar te weinig volume houdt, het vriest wel vastquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef Memmel het volgende:
Ja, dat is ook zo, dan hadden we als cabrio verder gekund! Bij -2 ook best een uitdaging!
Dat dus, ik vind er veel te lang overheen gaan (maar kon niet anders ivm avondwake e.d.)quote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
Gecondoleerd Rocka.
Wel gek, het ene jaar dood gaan en het andere jaar begraven worden!
haha meen je niet!quote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
Gecondoleerd Rockabella. Verdrietig dat het zo plots was toch nog dan. Maar voor haar misschien wel beter dus. Sterkte.
En ik was dus gisteren vrienden van je tegengekomen. Die in Belgie wonen. Maar toen wisty ik je echte naam niet meer, want gedronken en toen ben ik maar gauw weer tegen andere mensen gaan praten. Maar genant dus.
Sterkte voor jou en Armaquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat ik er ook effe wat rotnieuws in gooien. Mijn vriend' s oma is vanochtend toch nog enigszins onverwacht overleden. Sneu maar wel het beste voor het oude menske. Ze wachtte al lang op haar eind. Zaterdag wordt ze begraven.
Bij het condeleance van mijn schoonvader was er ook iemand die dat zeiquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef moussy het volgende:
Jeej Rocka..gecondoleerd. stom woord eigenlijk he, als je het vaak genoeg zegt is het net gefeliciteerd
![]()
t zit niet mee he...quote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
De ketel is kapot. De douche was ijskoud, dus maar niet gedaan, anders was ik bevroren.
En de kachel doet het ook niet. En het is al zo koud buiten. En het is nog niet eens zeker of de monteur vandaag komt. Ik hoop voor 14.00, anders is het nog lastig om naar Tyler te gaan. Of we moeten iets kunnen regelen met de buren. Bah!
Bellen en zeggen dat je met keine kindere zit, misschien dat ze dan een stapje harder lopen, want dit kan nu echt niet hoor. Oké oké ook niet bij anderen... maar hoeveel mensen zouden er nu in de kou zitten?!quote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
De ketel is kapot. De douche was ijskoud, dus maar niet gedaan, anders was ik bevroren.
En de kachel doet het ook niet. En het is al zo koud buiten. En het is nog niet eens zeker of de monteur vandaag komt. Ik hoop voor 14.00, anders is het nog lastig om naar Tyler te gaan. Of we moeten iets kunnen regelen met de buren. Bah!
Nee idd. dit kan ik niet echt hebben nu. Maar ja, zal wel moeten. En iedereen is weg, hopelijk kunnen mijn ouders Kim wat eerder ophalen straks.quote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zit niet mee he...
had je foto.com nog gezien?
positief blijven denkenquote:Op maandag 29 december 2008 11:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee idd. dit kan ik niet echt hebben nu. Maar ja, zal wel moeten. En iedereen is weg, hopelijk kunnen mijn ouders Kim wat eerder ophalen straks.
altijd leuk foto's doorspittenquote:foto.com ben ik net aan het bekijken en denk dat we daarbij gaan bestellen. Moet eerst nog een hele berg foto's van Tyler doorlopen. Waarvan soms 10 dezelfdeEn van Kim nog een paar leuke erbij.
wat ontzettend lief!!quote:Vergeet ik helemaal leuk nieuws te melden. We hebben van secret santa een pakje gehad! Vingerpopjes voor Kim en kleertjes maat 50 voor Tyler!
Zo leuk en lief!
Ja heb ik gezegd, hebben ze geen boodschap aan. Was het hoofdkantoor die ik aan de lijn had. Kantoor Emmen was niemand op de zaak. Monteur moet mij bellen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Bellen en zeggen dat je met keine kindere zit, misschien dat ze dan een stapje harder lopen, want dit kan nu echt niet hoor. Oké oké ook niet bij anderen... maar hoeveel mensen zouden er nu in de kou zitten?!
quote:Op maandag 29 december 2008 11:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja heb ik gezegd, hebben ze geen boodschap aan. Was het hoofdkantoor die ik aan de lijn had. Kantoor Emmen was niemand op de zaak. Monteur moet mij bellen.
Als Tyler wel naar huis mocht nu, had het dus niet gekund. Verschrikkelijk irritant dit.
ik wilde net op zolder kijken of we nog zoiets hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]wat erg eigenlijk, maar ja.. ken je niet iemand met van die radiatortjes op wieltjes, stekker in het stopcontact en warmte.
Net als je een vreselijk leuk nieuw kapsel in een heel ander nieuwe kleur krijgtquote:Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef Webkim het volgende:
Ik ben blij met m'n oogs en vooral ook heel benieuwd hoe ik eruit zie als de korsten eraf zijn en de draden eruit. Het is wel een beetje schrikken wennen nog hoor, als ik in de spiegel kijk.
die kun je toch weer doorverkopen?quote:Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nu je het zegt!
Die ga ik zeker onthouden.
Ik vind het ergens een beetje zonde van de Quinny, maar ja... er moet wel iets verzonnen worden.
k denk t, als er bij een vereniging een ledenstop is, dan kunnen er ook geen nieuwe leden meer bij.quote:Op maandag 29 december 2008 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zat trouwens net even op het flairforum te kijken, kwam er viavia op uit en daar zie ik bij heel veel topics staan (ledenstop). Wat zou dat nou inhouden? Dat je je niet meer bij die thread aan kan melden?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
De ketelmeneer is nu al een half uur bezig, t wil nog niet echt lukken. Maar hij is er!
t rouleert daardoor hier ook wat meerquote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
En? Waar ben je toen op uitgekomen Bix?
Ik vind het zo raar staan, dat ledenstop.
Nou hebben wij hier een groot Z&G en daar zijn het van die maand-clubjes, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan op een gegeven moment een ons-kent-ons gevoel hebt, maar om dan te zeggen dat er geen nieuwe mensen meer mee mogen doen?
En dan vinden ze ons hier in OUD eng.Ben ik even blij dat wij gewoon aan jaar-clubjes doen met doorschuiven naar de volgende topics. Zie je ook nog eens wat andere gezichten zo af en toe.
nou niks mis mee toch? juist leuk, samen musiceren is leuker dan alleen (lijkt me).quote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef Ynske het volgende:heb ik weer, heb toch een tijdje terug verteld dat ik een dwarsfluit gekocht had. nah, t spelen gaat aardig, kom nu tot de hoge a.
blijkt het recreatieorkest van mijn moeder nog iemand op dwarsfluit nodig te hebben, omdat die andere wat er speelt geen maat houd. nu willen ze dat in de keren dat ik hier ben, ik mee kom spelenzou de muziek wel aangeleverd krijgen, en als er dan uitvoeringen waren of ik mee kwam doen
tof tochquote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef Ynske het volgende:heb ik weer, heb toch een tijdje terug verteld dat ik een dwarsfluit gekocht had. nah, t spelen gaat aardig, kom nu tot de hoge a.
blijkt het recreatieorkest van mijn moeder nog iemand op dwarsfluit nodig te hebben, omdat die andere wat er speelt geen maat houd. nu willen ze dat in de keren dat ik hier ben, ik mee kom spelenzou de muziek wel aangeleverd krijgen, en als er dan uitvoeringen waren of ik mee kwam doen
quote:Op maandag 29 december 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
[..]
nou niks mis mee toch? juist leuk, samen musiceren is leuker dan alleen (lijkt me).
ja nouja dat wel maar dan wil ik toch eerst alle noten kunnen spelen en iets meer ervaring hebben dan 2 maanden zelf klungelenquote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
tof toch![]()
ik wil ook weer eens spelen, spelen in een orkest is écht leuk hoor![]()
strakjes als ik in een plaats woon waar de muziekschool niet +1000 euro kost wil ik dat nog wel gaan doen maar nu zit dat er helaas niet in kwa kostenquote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef pinquit het volgende:
ja, ok, het is wel een klein beetje eng misschiendan wacht je nog even
![]()
ik heb mezelf ook leren dwarsfluitenmaar daarna toch een paar lesjes gehad van een ander orkestlid. toen in t orkest. daarna zelfs nog een jaar of twee muziekschool gedaan
en mn a+b diploma gehaald
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou gewoon gaan meespelen Ynske! Dan speel je alleen de noten die je kunt, als je maar in de maat speelt valt het niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |