abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64394749
Ik sloot 'm dus met
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 09:56 schreef Vicky het volgende:
Fuente, wat een mooie foto, heb er tranen van in mijn ogen. Sterkte met je oma!
Webkim, wat een pech met de auto.
Suug, fijn dat je naar de HAP mag!

Hier de kerstdagen ook overleefd. Ons voorgerecht was heerlijk. We hebben leuke cadeautjes gekregen en verder lekker gegeten.
Gister had ik ff een dip. Ben gewoon zo ontzettend moe...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 10:03:48 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64394798
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo
pi_64394824
Heb ik ook een beetje hoor, dat ik blij ben dat het voorbij is. Hoewel ik dit jaar voor het eerst zoiets had dat het gezellig en leuk was. Normaal vind ik er niet heel veel aan, beetje verplicht gezellig enzo. Maar dit jaar was goed!

Fuente sterkte met je oma, wat naar zeg. Wel fijn dat ze Merel nog gezien en vastgehouden heeft, erg mooie foto!

Sugar jij straks succes bij de HAP.
pi_64394906
ik ben moe!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:26:09 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64394999
Voor iedereen die het nodig heeft:

Ons voorgerecht vond ook iedereen heerlijk
Kerst is hier ook toch vooral een verplichting. Bij mijn schoonouders is het altijd wel gezellig, bij mijn familie is het altijd maar afwachten...
Maar dit jaar viel het wel mee en was het gewoon echt gezellig!!
pi_64395082
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:16 schreef pinquit het volgende:
ik ben moe!
Ik ben moeder!

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:42:48 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64395151
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt ) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van.. )

Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64395187
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt ) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van.. )

Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt )
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64395224
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik ben moeder!

mijn opa zegt altijd: ik ben pa pfff.
ik ben de dagen kwijt. hebben jullie dat ook?
pi_64395226
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:

Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.

Succes in ieder geval
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64395234
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64395294
In de winkels was het hardstikke rustig vanmorgen er waren er ook aardig wat gesloten overigens, vanmiddag gaan we nog wel even het supermarktgeweld in, dat zal wel drukker zijn.

De dag na de day after is hier geen optie, dan zijn alle winkels dicht
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:57:20 #13
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_64395307
Wij gaan, vandaag schoenen kopen voor mijn, vader.
Maandag ga ik, naar mijn gastgezin omdat dinsdag, de begrafenis van mijn tante, is.
Donderdag kom ik dan weer terug. Ik zal, hieronder mijn Nieuwjaarswens neerzetten, en luister ook naar: Long December, CC.

Wat je wilt:
rust, drukdoende moeders
vaders aan de vaat

Treuzelende mensenmassa's
voor winkels,
jongens luiden klapperend het jaar uit

Wat je wilt:
gezondheid, nog een jaar met oma
en nog een

Het leven als cadeau
niet te koop,
niet af te dwingen bij een God

Wat ik hoop:
een oor, een hand
vooral luisterend, een beetje sturend

Nu eens de taal als vriend
dat dit jaar,
tweeduizendnegen
me dichterbij brengt

bij het leven.

/december 2008/

Oxymoron
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_64395310
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:49 schreef Fuente het volgende:

[..]

Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.

Succes in ieder geval
wasjes draaien ben ik ook mee bezig, heb ook al opgeruimd enzo. De kerstboom gaat hier zo rond Oud en Nieuw, maar ik zou het ook niet erg vinden alstie er nu al uitging. Ik vind het super gezellig hoor die boom in huis, maar ik vind het ook wel weer lekker opgeruimd alstie weg is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:59:31 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_64395340
Ik ga vanmiddag naar Duplotreinen kijken voor Rubens verjaardag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:01:02 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_64395360
ah ja the day after en dan zeker die berg wasgoed is heel herkenbaar, maar die ligt er morgen ook nog wel hoor, ik vis er wel tussenuit wat ik nodig heb
Nick is nu Ian halen en gaat daarna boodschappen doen. Ik wil vanmiddag nog even de stad in, mijn fohn heeft het begeven, ik wil een stylingtang, we willen een universele afstandbediening (want we hebben er nu 5 liggen en soms weet je van gekkigheid niet welke je moet pakken ) dan hebben wij onze kerstcadeautjes voor onszelf ook binnen

ladywrb, rottig als je je zo voelt, toch hebben veel mensen dat he. het is ook een drukke tijd allemaal. ik maak er altijd maar het beste van, vind het ook wel gezellig, maar ben ook wel weer blij als het dan eenmaal 1 januari is
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:21:02 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64395629
Oxy mooi
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64396313
was..afwas..stofzuigen..kindjes entertainen...het vaalt normaal al niet mee maar met een snotlapje op m`n rug geknoopt is het helemaal behelpen.
Boodschappen hoef ik gelukkig nog niet te doen, de kinderen hebben niet veel gegeten dus er is nog heel veel over. Van de groenterestanten valt nog een hele flinke groentensoep te maken
Saartje
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:29:10 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64396870
Ik zit nog in pyjama, pootjes op tafel, wat dingen kijken die we opgenomen hebben. Sasha slaapt lekker. Er ligt overal speelgoed, een stofzuiger met er ook nog door de hut, boodschappen kan wel tot een uur of 8... wij komen de dag wel door. Ik voel echt geen stress of helemaal niks.
pi_64397209
Ik heb lekker nog 3 weken vakantie Dus ik heb niet al teveel haast met het huishouden. Wil ook niet teveel op 1 dag doen, omdat dat gewoon niet meer gaat nu. Dus elke dag een paar dingetjes en dan vind ik het wel best.

Misschien straks even wat verf halen en ein-de-lijk een begin maken aan de babykamer Bedje verven ofzow
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 12:46:04 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64397270
Eva is helemaal van het padje af "morgen weer zondag???" maar de boodschappen zijn gedaan, er ligt een 2 meter hoge stapel was die nog gewassen moet worden en het moet hier nog worden opgeruimd.
Vanmiddag komt Bram en die blijft logeren
Ow en ik heb lekkere nieuwe warme laarzen. Lijkt op Uggs maar iets minder lomp van onderen en zo lekker warm... het lijken wel pantoffeltjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:50:41 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_64397383
foto lois
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 12:51:58 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64397405
Vanavond Belana Eva wil weer diego kijken op de computer dus ik moet mijn plaatsje weer afstaan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64397639
Mooi Oxy!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:04:55 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64397710
Nou, het is mijn srSI-gewricht en de spieren erboven. Ik heb diclofenac gekregen en een homeopathisch medicijn, ik hoop dat het werkt, want staan doet nu ook pijn.

Oxy, wat mooi weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 27-12-2008 13:10:01 (volgens mij is het toch SI-gewricht) ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64397971
Sugar, weten ze ook hoe dat komt? En krijg je er fysio voor?

Mijn moeder belde net, mijn oma is overleden, heel rustig ingeslapen...
Toch wel een opluchting, zeker voor haar, ze wou en kon echt niet meer...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:21:41 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_64398086
gecondoleerd Fuente!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 13:29:08 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64398277
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:

gecondoleerd!
pi_64398313
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
Waarschuwing: morgen zondag!

Hier was het niet echt een chaos, want we zijn weggeweest. Wel veel achterstallige was ed.
Maar mijn hele gezin moet bijkomen, Leander is totaal van slag (want daar is 2 dagen mee gesleept en iedereen moet natuurlijk knuffelen) en TARA praat vandaag niet
Als TARA te lang sociaal heeft moeten zijn klapt hij altijd een poosje (lees dagje) dicht. Het is maar goed dat ik het weet want anders zou ik me ernstig zorgen maken, hij zegt werkelijk geen woord
pi_64398350
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Fuente het volgende:

Ik lees het nu pas, gecondoleerd.
Soms is het ook maar beter hč? Alleen het blijft wel je oma natuurlijk!
pi_64398618
gecondoleerd Fuente
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64398638
Fuente gecondoleerd, wat naar. Sterkte!
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:45:52 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64398715
Fuente, gecondoleerd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 13:48:39 #34
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64398800
Gecondoleerd Fuente. En ik vond de foto van oma en Merel erg mooi.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64399039
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier was het niet echt een chaos, want we zijn weggeweest. Wel veel achterstallige was ed.
Maar mijn hele gezin moet bijkomen, Leander is totaal van slag (want daar is 2 dagen mee gesleept en iedereen moet natuurlijk knuffelen) en TARA praat vandaag niet
Als TARA te lang sociaal heeft moeten zijn klapt hij altijd een poosje (lees dagje) dicht. Het is maar goed dat ik het weet want anders zou ik me ernstig zorgen maken, hij zegt werkelijk geen woord
Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?
Het is maar goed dat je het weet dan, want jeutje
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:05:26 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64399218
Fuente
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:10:05 #37
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64399336
Gecondoleerd Fuente
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64399348
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Moet ik me daarbij voorstellen dat ie bij het opstaan al niks zegt en gewoon ook op vragen etc niet reageert?
Het is maar goed dat je het weet dan, want jeutje
Bij het opstaan niet echt praten, verder op vragen antwoorden met 'ja' 'nee' of 'hmmmm' al naar gelang Open vragen probeer ik neit eens en als het een retorische vraag is zegtie niks
Maar het trekt alweer een beetje bij

De eerste paar keer werd ik er ook echt zenuwachtig van
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:10:42 #39
3011 E.T.
pi_64399350
gecondoleerd Fuente
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:21:41 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_64399598
gecondoleerd fuente

Ik ben van de restjes van gisteren een vissoepje aan het brouwen het smaakt nu al lekker
stormy waters...
sailin'
pi_64399683
Fuente gecondoleerd.

Freecell, lijkt me moeilijk, maar gelukkig weet je het inmiddels...

Net boodschappen gedaan en bij de kapper binnen gelopen. Kon meteen gaan zitten. Even weer de coupe in model. En nee, er volgen geen foto's, want dan moet ik die vreselijke donkere kringen onder mijn ogen nog gaan wegshoppen en mijn oogleden liften en mijn mond in een glimlach zetten.... neuh... dat vermoeide gezicht doe ik jullie niet aan.

En vanochtend nog mega-mindy snowboots gescoord voor Fleur nu alleen nog voor Maud.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 14:37:24 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_64400020
Fuente gecondoleerd

Sjuug, kusje op lekker een hete kruik er tegen wil ook wel wat verzachten.

We hebben de kerst weer gehad Olé! En ik heb vandaag al gewerkt, nog brak, met spierpijn, maar niet meer aan het kotsen Olé?! Ja, Olé!! Nu ga ik zo eens ff puinruimen, maar eerst
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64400055
Olé voor Moussy
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 14:41:52 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_64400125
Oh Freecell, ik herken dat wel van Tara, ik heb dat ook wel Vanmorgen om 6:15 mn bed uit gegaan om héérlijk even alleen te zitten tot 7:30. Olé
pi_64400131
Fuente gecondoleerd

Dit was Lois dus...
pi_64400197
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef moussy het volgende:
Oh Freecell, ik herken dat wel van Tara, ik heb dat ook wel Vanmorgen om 6:15 mn bed uit gegaan om héérlijk even alleen te zitten tot 7:30. Olé
Het is ook niet dat ik het raar vind ofzo!
Ik ben alleen blij dat ik weet dat hij niet ergens vreselijk mee zit of iets dergelijks
Ben zelf ook blij dat ik nu alweer een tijdje heerlijk zit te zitten
pi_64400363
De wasmanden zijn hier weer leeg, inclusief verschoonde bedden, er zit er nog 1 in de droger en 1 in de wasmachine. Manlief doet boodschappen en dochter slaapt (eindelijk... 'ik ben niet moe mama,nee hoor meisje tot over 2 uur). Ik heb spuugdoekjes gemaakt van oogjesluiers, enige wat nog moet is een stofzuiger door het huis slingeren. De kerstboom mag van mij 2 januari de deur uit iig vóór manlief weer gaat werken.

Fuente gecondoleerd.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64400421
Fuente gecondoleerd!

De was was ( ) hier redelijk bij, gaan we net naar Albert Heijn, laat er iemand bij de kassa naast ons een pot soep uit zijn handen vallen, dat spettert lekker joh
Heel mijn broek zat eronder en mijn jas ook

Er draait nu dus weer een was

Oja, het was tomatensoep
pi_64400424
Fuente gecondoleerd. Wat fijn dat ze Merel nog gezien heeft!
En wat een waardevolle foto

Hier draait ook de wasmachine, de droger en de vaatwasser. Alles weer lekker schoon en opgeruimd
Kind ligt in bed, manlief is weg, even rust voor mezelf
pi_64400482
Ik heb een was opgehangen en heb nog een volle wasmand, maar niet meer droogruimte op het rek

easy-going Dat is balen, gaat tomatensoep er een beetje soepel uit?
pi_64400592
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
easy-going Dat is balen, gaat tomatensoep er een beetje soepel uit?
Dat weet ik straks pas
pi_64400616
Sterkte Fuente...

Net een kabaal! heeft de kat mijn mooie grote glazen vaas omgemikt...in duizend stukkies.
Nog een geluk dat Meike er niet wakker van is geworden....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64401241
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dat weet ik straks pas
Goed punt
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte Fuente...

Net een kabaal! heeft de kat mijn mooie grote glazen vaas omgemikt...in duizend stukkies.
Nog een geluk dat Meike er niet wakker van is geworden....
Oi Kat voor straf het balkon op?
pi_64401316
hmm geen balkon op voorraad hier, maar buiten is een goeie optie
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 17:10:58 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64404095
mijn kat wil iedere keer naar buiten en na 5 minuten zit ze weer vast te vriezen op de kliko
en als ik dr dan naar binnen haal, wil ze na ontdooid te zijn weer net zo hard naar buiten.
ze denkt zeker dat ik portier ben ofzo

ik ben luca zijn kamer aan het uitmesten.
iemand nog behoefte aan een of ander stuk speelgoed?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 17:51:36 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64405272
moe, ja dat ben ik ook, enorm moe.
k schrik iedere morgen wakker
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64405580
alweer een nieuw jaar..... wat gaat het toch snel allemaal..... hoop straks toch echt wel in rustiger vaarwater terrecht te komen, in plaats van alle hecktiek van de laatste maanden...
pi_64405777
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef freecell het volgende:

[..]

weet ik. Maar hier zijn de supermarkten gewoon open op zondag.

Fuente, gecondoleerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:27:07 #59
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_64406149
Gecondoleerd Fuente Prachtige foto overigens. Ik probeer ook zoveel mogelijk foto's van Kai en mijn opa te maken. Hij is inmiddels al 88 en dan word je toch een beetje een mens van de dag. Ik wil graag dat Kai een fijne herinnering voor later heeft.

Ik ben blij dat de kerstdagen er weer opzitten. Eerste kerstdag was ik alleen en alhoewel ik daar van tevoren erg veel zin in had, viel het toch een beetje tegen. Tweede kerstdag gezellig met Kai bij mijn ouders gegeten. Mijn zusje en zwager waren er ook en we zijn allemaal weer erg verwend. Nu alleen nog oudejaarsavond en dan is het weer back to normal
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:29:21 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64406213
Fuente gecondoleerd...
En verder iedereen die het nodig heeft ook een dikke

Hier een gezellige kerst gehad, de dag voor kerst een andere auto gekocht en vandaag een dagje ballenbak met wrang smaakje gehad.. Dan helpt zwanger zijn niet echt mee..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:45:38 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64406585
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:29 schreef Noli. het volgende:
Hier een gezellige kerst gehad, de dag voor kerst een andere auto gekocht en vandaag een dagje ballenbak met wrang smaakje gehad.. Dan helpt zwanger zijn niet echt mee..
Wat voor wrang smaakje Noli?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 18:47:47 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64406656
iemand toevallig een zakje geld voor me over?
Wildlife fotoworkshop in Kololo, lijkt me zo tof om zoiets te doen
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:50:10 #63
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64406725
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat voor wrang smaakje Noli?
Kom ik zo even op terug als je het niet erg vindt.
Anders wordt mijn eten koud.
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 18:53:43 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64406841
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een zakje geld voor me over?
Wildlife fotoworkshop in Kololo, lijkt me zo tof om zoiets te doen
oeh Gambia lijkt me ook tof

The Gambia Experience and Focus-Gambia are running Photography Workshops at the Ngala Lodge Hotel on selected dates throughout 2008 and 2009.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:55:37 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64406902
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef Noli. het volgende:

[..]

Kom ik zo even op terug als je het niet erg vindt.
Anders wordt mijn eten koud.
Laat dat vooral niet koud worden!!
Eet smakelijk!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:11 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64408779
Ik ben ook wel benieuwd naar je wrange smaakje Noli!

En Easy? Ben je al soep-vrij?
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:35 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64408791

Mijn nieuwe warme bontlaarsjes (klikbaar)
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:56:59 #68
3011 E.T.
pi_64408880
Die zijn leuk, Lois
pi_64408899
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
[ link | afbeelding ]
oeh leuk! Die veters doen het hem
pi_64408942
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar je wrange smaakje Noli!

En Easy? Ben je al soep-vrij?
Ja

We zaten te verzinnen wat we gingen eten vanavond, mijn broek in een pannetje hangen en we hadden een tomatensoepje
Maar het is eruit gegaan tegenwoordig.

ZIjn er hier nog kijkers naar Korenslag?
Ik normaal ook niet maar er doen best wel aardig wat bekenden van mij mee met een koor uit ons dorp.

Nu op Nederland 2. (koor B Pop Up)
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:00:41 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64409023
Ow Noli, was je "hier"in de ballenbak? Of elders....

Eet smakelijk voor nu, en dan horen we zo je wrange smaakje... (klinkt nie gezellig eik...)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:41 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64409115
Zien er op mijn telefoon leuk uit, lois!

De diclofenac helpt helemaal niets! Help! Echt balen, de pijn blijft gewoon precies even erg.

En S wilde onze vaste telefoon maken, maar molde de modem... Yeah.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:05:31 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64409192
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Sugar het volgende:
Zien er op mijn telefoon leuk uit, lois!

De diclofenac helpt helemaal niets! Help! Echt balen, de film blijft gewoon precies even erg.

En S wilde onze vaste telefoon maken, maar molde de modem... Yeah.
.
Maar klote dat dat spul niet werkt zeg . Kan het morgen wel doorgaan?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:06:26 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64409231
Oh Sugar, da's héél erg balen (understatement) Is er niet iets anders wat je kan doen of nemen? anders even contact opnemen met de HAP? Of verwacht je zo wel te kunnen slapen? Ik zou even bellen als ik jou was, zeker omdat het midden in het weekend is....

Sterkte!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:07:04 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64409250
Gefixt!]

Leuk laarzen Lois!
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:16:05 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64409553
Slapen gaat goed, daarvoor hoef ik nu niet iets te ondernemen. Maar we gaan maandag een midweek naar Breskens en zoals het nu is, overleef ik de autorit niet. Laat staan dat we daar lekker allerlei dingen kunnen doen. En het doet gewoon pijn nu! Zo, einde geklaag van mij.

En Guus, ja, dat moet lukken gewoon en is leuk!
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:23:17 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64409820
He bah Sugar wat rot beterschap! Hopelijk valt het mee en hebben jullie gewoon een leuk weekje.
pi_64410084
Ik val even binnen, sorry.

Sugar, ik lees iets over rugpijn? SI-gewricht? Hou het vooral heel warm! Heb je een bad? En anders een kruik? Zorg dat het niet bloot is op je rug. En verder sterkte

En BE, ik las leuk nieuws! gefeliciteerd

Fuente, gecondoleerd

Lois, toffe laarzen

Oh ja, ik heb toch pas een nieuwe camera? Die is gevallen met kerst (ik was het niet!) en nu is ie stuk
De dader was ook degene die dat lamswollen vest te heet heeft gewassen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:32:09 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64410169
Wat balen Sugar, maar schroom alsjeblieft niet om de HAP nog eens te bellen hoor, daar zijn ze voor óók al is het om je maar gerust te stellen. Pijn in de SI-gewricht is heel erg

Noli al uitgegeten? Ik ben benieuwd naar je ballenbak avontuur.

Lois wat eenleuke laarzen! Waar heb je die vandaan?
Bar ik hoop zeker dat je in wat rustiger vaarwater komt komend jaar
Ylana
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:34:25 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64410259
Ai Snoop! Wat zonde!
pi_64410330
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef snoopy het volgende:

Oh ja, ik heb toch pas een nieuwe camera? Die is gevallen met kerst (ik was het niet!) en nu is ie stuk
Laat jij Morris de was al doen

Maar tis wel balen natuurlijk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:31 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64410373
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef snoopy het volgende:
Ik val even binnen, sorry.

Sugar, ik lees iets over rugpijn? SI-gewricht? Hou het vooral heel warm! Heb je een bad? En anders een kruik? Zorg dat het niet bloot is op je rug. En verder sterkte

En BE, ik las leuk nieuws! gefeliciteerd

Fuente, gecondoleerd

Lois, toffe laarzen

damn wat kl*te
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:22 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64410416
Oi Snoopy hij gaat lekker! En nu? Kan de camera nog gemaakt?

Sugar wat pijnlijk allemaal! Het zou toch fijn zijn als jullie midweekje wel gewoon door kan gaan, ik ga duimen voor verlichting van de pijn.

Saffier bij een onafhankelijke schoenenwinkel hier in het dorp, het zijn ook geen merklaarzen, maar gewoon laarzen.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:38:22 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64410456
Snoopy nee!!! was'ie betaald met een cc? Dan kan je er nog garantie op hebben nl, wat rot zeg .
Die van mij schoot met tas en al van mijn schouder af (band schoot los) en daar moet ik nu gelukkig alleen maar een nieuwe lensdop voor halen. Is hij stuk stuk of nog te repareren?

Jammer voor mij Lois ik kijk gewoon rustig rond hier
Ylana
pi_64411217
Ik krijg het klepje van de geheugenkaart niet eens meer open of dicht, dus hij is totaal ontwricht. En ik ga er vanuit dat ik daar echt geen garantie op heb
Maar ik heb wel een leuke kerst gehad verder
pi_64411278
Snoopy, wat balen
Is die persoon een beetje lekker verzekerd? Want dat kan natuurlijk ook nog een optie zijn!
pi_64411337
Nou, die persoon is mijn eigen vent dus dat kunnen we wel vergeten...
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:04:44 #88
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64411375
echt balen hoor
Ylana
pi_64411389
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef snoopy het volgende:
Ja? Niet verzekerd tegen slopen eigen spullen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 21:07:03 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64411458
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef snoopy het volgende:
op de een allrisk inboedelverzekering als je getrouwd bent
als je niet getrouwd bent kan het op de aansprakelijkparticulieren van de persoon die m heeft laten vallen
kijk ff naar je polisvoorwaarden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64411584
Ik zal me eens verdiepen in de voorwaarden maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je eigen spullen vergoed krijgt...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 21:11:43 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64411623
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:10 schreef snoopy het volgende:
Ik zal me eens verdiepen in de voorwaarden maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je eigen spullen vergoed krijgt...
volgens mijn mams ligt t echt er aan waar je verzekerd bent of en wanneer je wat vergoed krijgt. niet geschoten is altijd mis he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64411659
Dat is waar Ynske. Ik kon hem iig wel schieten ja
pi_64411665
Snoopy wat balen zeg! Net zo vlak voor de fotocursus Hopelijk kan je iets met de verzekering regelen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:28:08 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_64412198
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil ze!!! die zijn mooier dan UGG
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:31:26 #96
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64412304
Mooie laarzen Lois.

Nee het was (gelukkig) niet jullie ballenbak Buuf..
Nou ja, komt ie..
Vandaag dagje ballenbak dus.. Je komt binnen, zoekt en vind een plekje terwijl de kinderen zich in razend tempo ontdoen van jas en schoenen en zich dan in het ballenbak gebeuren stortten..
All is well.. Je ziet een ander tafeltje wat iets beter gepositioneerd is, pakt al je rommelaarij bij elkaar en verhuist naar de nieuwe plek. Je kijkt om je heen (ondertussen heb je nog geen moment op een stoel gezeten, zo kort ben je er nog maar) waar jouw kinderen zich verschansen zodat je (opnieuw) kunt vertellen waar je zit. Dochter gaat zich te buiten op de trampoline naast je tafel dus die kun je mooi in de smiezen houden. Tegelijkertijd zie je dat manlief al een kopje koffie regelt en dan als je je net om wilt draaien om te kijken waar je zoon is zodat je die ook kunt vertellen waar je nu zit, staat hij ineens voor je.. Piepend, het huilen nader dan het lachen.. Hij mompelt iets over zijn piemeltje en je denkt dat hij zich zeer heeft gedaan maar verstaat er geen flikker van (want tent vol schreeuwende kinderen en die van jou praat nou niet echt op vol volume)
Je hurkt en vraagt 'm wat er nou precies is en hij antwoord dan: "Er was een jongen en die zei dat ik mijn piemeltje aan hem moest laten zien."
(note: het woord piemel(tje) is een woord wat hij zelf NOOIT gebruikt, hij gebruikt het woord piemie)

Daar ga je dan.. Er gebeurt van alles tegelijk en er gaat meteen van alles tegelijk door je hoofd.. Je staat met je bek vol tanden, weet zo snel niet wat je overkomt, het volgende moment wil zelf die apekooi induiken en die gast eigenhandig binnenste buiten keren maar dan is het handig om te weten hoe ie er uit ziet.
Ik weet dat ik eerst heb gevraagd "Waarrr!?!?" maar weet niet meer of ik zoonlief daarna eerst heb gevraagd of hij ook gedaan heeft wat hem gevraagd werd of dat hij nog wist hoe die jongen er uitzag.

(De jongen schijnt in een klein stukje apekooi te hebben gezeten wat afgeschermd is met geel zeil, dat stukje is dan een heel klein hokje van iets van 1,5 bij 1,5 meter waar je doorheen kruipt. Hij had volgens zoonlief gel in z'n haar, een grijs shirt en een donker blauwe broek maar zijn gezicht wist hij zo niet meer)
Manlief is meteen met zoonlief linea recta naar de balie gelopen en ze hebben er melding van gemaakt. Ze (de ballenbak) konden er zo niks aan doen omdat zoonlief zo geschrokken was dat hij niemand kon aanwijzen. Maar mocht hij de jongen zien en 'm herkennen moesten we meteen komen en dan zouden ze meteen ingrijpen.
De hele dag liep er meer personeel 'los' rond dan dat we daar ooit hebben gezien. Ze probeerden duidelijk meer aanwezigheid te tonen. Maar toch het eerste wat je hart schreeuwt is weg wezen daar! Toch zijn we gebleven omdat zoonlief toch wel graag wou blijven. Je wilt niet weten hoe je dan je kinderen in de gaten houdt en iedere gast met grijs shirt hou je zeer wantrouwend in de smiezen.
Normaal kropen we bijna nog altijd samen met de kids door al die dingen. Probeer je ze nét wat los te laten want op zich is hij nu toch oud genoeg om er ook alleen doorheen te kruipen, gebeurt je dit..

Zoonlief had trouwens niet gedaan wat hem gevraagd werd, hij is meteen omgedraaid, meteen naar ons toegerend en heeft verteld wat er gebeurd was. We hebben 'm wel tig keer verteld dat hij perfect gehandeld heeft en dat we trots op hem waren hoe hij meteen naar ons toegekomen is.. Zijn lichaam is van hem en daar hoeft niemand iets van te zien.

Al met al is er dan eigenlijk verder niks gebeurd. Maar gatver de gatver je 'worst nightmare' komt zo toch wel véél te dichtbij.
En zwanger zijn helpt dan ook echt niet mee aan de situatie.

Oja, en net als je dan toch weg wilt gaan komt je dochter met (waarschijnlijk) iets van een zweepslag ofzo van de trampoline. Ze lag daar als een profvoetballer die neergeschoffeld was op de trampoline, haar bovenbeen vasthoudend en luidkeels schreeuwend "mijn been, mijn beeheen"
(zoonlief en zij speelden heel lief samen op de trampoline, zij sprong net naar de overkant om er af te gaan. Net bij een van haar laatste sprongen volgde hij haar om er ook af te gaan. haar laatste sprong kwam dus anders uit an zij verwachte en ze kreeg een klap in haar beentje. Hij kon er niks aan doen en schrok er ook behoorlijk van)
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:31:37 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_64412315
lois, ik heb maat 40
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:33:32 #98
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64412379
Sugar wat k*t!
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:34:43 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_64412422
jezus noli wat een horror verhaal, dat is toch iedere ouder's ergste nachtmerrie
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 december 2008 @ 21:35:57 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64412471
Noli
wat een geluk dat zoonlief zo goed gereageerd heeft!!
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:37:38 #101
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64412525
Noli wat een verschrikking, wat goed dat zoonlief onmiddelijk naar je toe kwam. Wat een schrik
Ylana
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 21:38:28 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64412550
Noli wat vreselijk. Dat is toch niet normaal meer? Wat knap joh dat hij het kon vertellen en gelijk naar je toegekomen is. Jeetje....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:42:05 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64412666
jezus wat een verhaal noli ik word er helemaal naar van, laat staan hoe jullie je moeten voelen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64412925
Noli wat een goede reactie van je zoon!
wel een ongelofelijk beroerde situatie zeg!
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:54:20 #105
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64413034
Ik weet dat dit soort dingen je overal kunnen overkomen maar ik heb momenteel niet zo'n zin om de eerst komende tijd nog naar een ballenbak te gaan.

En ik ben ook erg blij met zijn reactie idd.
Maxi, Midi & Mini
pi_64413362
Noli wat een verhaal joh

en wat reageerde hij goed
pi_64413473
Noli, wat fijn dat hij meteen naar jullie is gekomen. Jammer dat je de jongen niet meer gevonden hebt
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:38:00 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64414268
Wat goed van je zoon Noli dat ie meteen naar jullie is gekomen!
Maar ik kan me voorstellen dat je nu wat anders tegen de ballenbak aankijkt.

Zul je idd altijd net zijn: probeer je ze los te laten, gebeurt er zoiets
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:39:05 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64414296
Oh Noli, wat rot zeg. Idd je ergste nachtmerrie zo'n beetje.
Wat goed dat hij wel naar jullie toe kwam meteen!
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:46:53 #110
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64414502
Noli mijn maag draaide om what a nightmare.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:48:16 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64414540
Ik zit hier met een paar dikke ogen op de bank.
Net All you need is love zitten kijken. Nou, veeg mij maar op hoor!

Ik ga nu denk ik maar mijn kleine jongetje een fles geven en zelf lekker slapen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:12:38 #112
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64415232
Wow Noli
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:20:00 #113
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64415442
Noli, wat een domper. Je haviksogen blijven vast een tijdje overwerk verrichten zo...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64416142
Noli wat een verhaal. Vreselijk zeg! Wat goed van Wilyan om meteen naar jullie te gaan!
  zondag 28 december 2008 @ 08:09:35 #115
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64422271
Bah, rotidee, Noli. Was het echt een oudere jongen? Kan me voorstellen dat als het een klein jochie was, het wat onschuldiger was?

Hier is de stroom al vanaf zes uur uitgevallen! Koud, donker, maar ook knus onder een deken met het hele gezin. Alleen is mijn rug nog altijd even pijnlijk.
  zondag 28 december 2008 @ 08:17:21 #116
3142 m@x
pi_64422279
Wat naar Noli. Zoiets is ook echt mijn grootste angst. Kai is zo goed van vertrouwen en kletst met iedereen. Nu gaat dat nog goed, maar ik durf hem niet goed alleen te laten. Hij moet maar net de verkeerde tegenkomen. Brrr.

Rot van je rug zeg Sugar. Hier ook al vreselijke rugpijn sinds ik op vakantie van een trapje ben gevallen. Mijn stuitje blijft pijn doen. Als ik opsta is er nog weinig aan de hand maar ongeveer twee uur na het opstaan begint de pijn en die gaat de rest van de dag ook niet meer weg.
pi_64422621
Noli jeetje, ooh dat is je ergste nachtmerrie zoiets

Sugar, dat klinkt heerlijk knus Wat rot dat je rug niet beter wil worden, trek je wel op tijd aan de bel als het niet meer gaat? Doen hoor

En verder wil ik jullie heel erg bedanken voor de lieve woorden
Sara
Merel
Ukje
pi_64423077
BE
Hormonen ofzo?
  zondag 28 december 2008 @ 10:25:21 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64423133
o Noli, gadverdamme, dat wil je echt niet meemaken bah! daar word ik zó boos om he
wat goed van je ventje trouwens!!
pi_64423208
Heeft er hier toevallig iemand een magnetronsterilisator van prenatal eigen merk? We zijn de gebruiksaanwijzing kwijt. En weten niet meer zeker hoeveel water er in moet en hoe lang in de magnetron. We denken 200ml water en 7 min magnetron.
  zondag 28 december 2008 @ 10:40:55 #121
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64423337
Kun je de gebruiksaanwijzing niet online vinden? De meeste staan wel online namelijk.
©Dumbo
pi_64423380
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand een magnetronsterilisator van prenatal eigen merk? We zijn de gebruiksaanwijzing kwijt. En weten niet meer zeker hoeveel water er in moet en hoe lang in de magnetron. We denken 200ml water en 7 min magnetron.
200 ml. inderdaad (tot onderkant roostertje) en 7 min.
Hardloper.
IG @webkim
pi_64423530
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:43 schreef Webkim het volgende:

[..]

200 ml. inderdaad (tot onderkant roostertje) en 7 min.
Dank je. Is ons geheugen toch nog goed.
Nu speentjes en fles gaat steriliseren.

Texm ik kon het niet vinden, maar misschien zocht ik wel verkeerd. Ben er niet altijd zo goed in
pi_64423536
dat hangt ook een beetje af van de sterkte van je magnetron, maar dit is vast wel OK. (het waren precies ook de aanwijzingen bij de sterilisator van Avent).
pi_64423794
Snoop, balen van je camera!
Suug, beterschap met je rug!
Lois, gave laarzen!
Jezus Noli, wat een schrik zeg! Wat goed van Wilyan dat hij direct naar jullie toegekomen is!
BE, ik vond All you need niet zo heel erg emotioneel eigenlijk..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 28 december 2008 @ 11:12:06 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64423861
Noli, wat erg. Er komen meteen ook gevoelens bij mij boven, want Wouter heeft zo'n situatie meegemaakt toen hij door een groepje grotere jongens werd tegengehouden toen hij van school naar huis fietste. Gelukkig heeft ie ook niets laten zien, maar hij kwam zwaar overstuur thuis. Heel erg rot dit.
pi_64424053
he bah, ik lees nu pas wat verder terug. helemaal niet leuk, zulke ervaringen. wanneer is dat wouter overkomen, spuug? zo'n groepje klinkt ook erg bedreigend, bahbah. kon hij snel wegkomen? noli, goed van wilyan dat hij zo snel reageerde en naar jullie toe kwam. hoe groot was die jongen, kon hij dat ongeveer aangeven?
pi_64424671
quote:
Op zondag 28 december 2008 08:17 schreef m@x het volgende:
Hier ook al vreselijke rugpijn sinds ik op vakantie van een trapje ben gevallen. Mijn stuitje blijft pijn doen. Als ik opsta is er nog weinig aan de hand maar ongeveer twee uur na het opstaan begint de pijn en die gaat de rest van de dag ook niet meer weg.
M@x ik ben in maart van de trap "gestuiterd"en heb ook heel lang last gehad. ik ben toen naar een manueel therapeut geweest en die heeft de boel weer rechtgezet, wellicht ook iets voor jou als je er al langer mee loopt?

Sugar kouhoud nu zeg als de stroom uitvalt.. balen zeg.

Noli wat rot zeg. En spuuglokje ook al zo'n ervaring. lijkt wel of je het steeds vaker hoort dit soort dingen, bah.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 28 december 2008 @ 11:54:58 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64424712
Snoop, ik weet niet of je al extra lenzen enzo voor je camera had, maar zie dat er nu weer wat in V&A staat, misschien een optie? [TK] Nikon D40 kit + 2 lenzen en exgerne flitser
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64424718
lenaatje, zulke dingen zijn van alle tijden hoor.

sugar & m@x, beterschap met jullie rug resp. stuit!
pi_64424781
ja is ook wel zo, maar je hoort het meer lijkt wel, of ik let er meer op omdat Mahre er nu is. ik weet het niet, word er altijd helemaal naar van
  zondag 28 december 2008 @ 12:31:03 #132
3142 m@x
pi_64425566
Bedankt voor de tip Lenaatje Op zich heb ik er 'pas' een maand last van en ik weet dat het altijd een tijdje duurt voor je stuitje is hersteld, maar mocht het aanhouden dan ga ik eens achter zo'n manueel therapeut aan.

Kai en ik gaan zo naar een voorstelling van de peuter- en kleuterliedjesband. Heb er helemaal zin in
  zondag 28 december 2008 @ 12:41:02 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64425915
Dat klinkt leuk m@x!
Van die band dan he, niet van je stuitje.
  zondag 28 december 2008 @ 12:45:54 #134
3142 m@x
pi_64426050
Is vast ook heel leuk. Er zit hier vlakbij een kindertheater waar ze heel vaak dit soort voorstellingen hebben. Het is echt helemaal ingericht op kindjes, dus met kleurplaten en kleurpotloden en muziek van kinderen voor kinderen in de foyer. We zijn er regelmatig en hebben Maxima en de kids er ook al gespot. Kai wilde alleen niet geloven dat het prinsesjes waren omdat ze geen kroontjes op hadden
  zondag 28 december 2008 @ 12:56:58 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64426393
Tsja, leg dat maar eens uit idd.
  zondag 28 december 2008 @ 13:13:42 #136
94046 PM-girl
pi_64426912
Hihi, die Kai! Is een hele goede verklaring inderdaad!

Ik had voor kerst een mislukte chocolatecheesecake, maar de twee remakes waren echt super! Wat een supertaart was dat! Echt een vrouwenbaksel!
*
pi_64427936
*ploft neer* hoi! Weer terug uit Belgie. Alles goed met iedereen?
pi_64428201
Eerst bijlezen voor ik er wat uit flap.

Gecondoleerd Fuente, . Wat verdrietig.
pi_64428278
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:31 schreef m@x het volgende:
Bedankt voor de tip Lenaatje Op zich heb ik er 'pas' een maand last van en ik weet dat het altijd een tijdje duurt voor je stuitje is hersteld, maar mocht het aanhouden dan ga ik eens achter zo'n manueel therapeut aan.

Kai en ik gaan zo naar een voorstelling van de peuter- en kleuterliedjesband. Heb er helemaal zin in
Ik had ook al een behoorlijke tijd last voordat ik ging hoor, ook omdat ik overal hoorde dat het lang kon duren, ik eb trouwens eerst een foto moeten maken om uit te sluiten dat het niet gebroken was, anders richt therapie nog meer schade aan. succes!
  zondag 28 december 2008 @ 13:55:06 #140
94046 PM-girl
pi_64428290
Hoi Reinhilde! Was het leuk en rustig in België?
*
pi_64428329
oh ik lees blijkbaar ook erg slecht terug. fuente & familie, ook namens mij gecondoleerd.

reinhilde, secretsanta van me! hier alles OK, en met jou? geneest je buik goed nu? en was 't leuk in belgië?
pi_64428770
Weer wat verder gelezen, jeetje Noli, wat een nachtmerrie. Gatver.
Snoop wat klote van je camera!
Sugar, heel veel beterschap met je rug, ik hoop dat het al wat beter gaat.

Hai PM-girl & Bix!

Ik ben echt heerlijk opgeknapt in Belgie. Het was zo fijn om lekker uit te kunnen rusten, niet te hoeven 'opzitten' voor bezoek, gewoon genieten van Thomas en nixxx en mijn familie, lekker eten, filmpjes kijken, door het stadje wandelen. Was echt heel erg fijn!

Ik ben nu ook helemaal van de paracetamol af, mn wond is nu goed aan het genezen (nog steeds niet helemaal ok, maar de antibiotica heeft zeker geholpen!), ik ben wat meer uitgerust, en heb weer zin om dingen te ondernemen. Het gaat goed dus!
  † In Memoriam † zondag 28 december 2008 @ 14:11:19 #143
43556 miss_dynastie
pi_64428877
Wat fijn Reinhilde! Maarre... heb je ook afgesproken hoe je gaat voorkomen dat het je weer te veel wordt? Ik hoop het echt, hardstikke fijn dat het weer beter met je gaat !
pi_64428992
Eh... oh ja... . Nee, dat hebben we nog niet gedaan... maar we gaan zo even koffie drinken ergens, ga ik het meteen bespreken. Dank voor de reminder!
pi_64429924
Reinhilde, klinkt heerlijk! Fijn dat je je zoveel beter voelt
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 december 2008 @ 15:42:22 #146
94046 PM-girl
pi_64431718
Klinkt goed Reinhilde!

Snoop, je camera! Wat erg!
*
pi_64433933
Ohja, ik had nog een ogen voor en na beloofd.
Hoewel dit meer een voor en halverwege is natuurlijk. Maar kijk! Ik heb oogleden! En ik zie er niet meer zo uitgeblusd uit (eerder mishandeld ).
Hardloper.
IG @webkim
pi_64434273
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:45 schreef m@x het volgende:
Is vast ook heel leuk. Er zit hier vlakbij een kindertheater waar ze heel vaak dit soort voorstellingen hebben. Het is echt helemaal ingericht op kindjes, dus met kleurplaten en kleurpotloden en muziek van kinderen voor kinderen in de foyer. We zijn er regelmatig en hebben Maxima en de kids er ook al gespot. Kai wilde alleen niet geloven dat het prinsesjes waren omdat ze geen kroontjes op hadden
dat is ook leuk! Daar ben ik vroeger ook regelmatig geweest. Ook met mijn feestjes, echt leuk Dat t ook nog steeeds bestaat, leuk!
  zondag 28 december 2008 @ 16:55:28 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_64434317
ik heb iets gemist, heb je je oogleden laten liften of hoe je dat ook noemt?
fijn als het goed bevalt dan webkim!
stormy waters...
sailin'
pi_64434374
Mooi Webkim! Het eindresultaat is vast prachtig!
Sara
Merel
Ukje
pi_64434399
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Webkim het volgende:
Ohja, ik had nog een ogen voor en na beloofd.
Hoewel dit meer een voor en halverwege is natuurlijk. Maar kijk! Ik heb oogleden! En ik zie er niet meer zo uitgeblusd uit (eerder mishandeld ).
Mooi geworden hoor webkim. Althans k kan me voorstellen hoe t gaat worden Heb t pas allemaal bij mijn zus gezien, het gaat echt beter worden hoor!
  zondag 28 december 2008 @ 17:03:52 #152
3142 m@x
pi_64434580
Dat wordt vast heel erg mooi Webkim. Ik zie nu de verbetering al. Mijn moeder heeft het ongeveer 15 jaar geleden ook laten doen en die zag er net zo mishandeld uit. Toen ze eindelijk weer naar buiten durfde om een boodschap te halen besloten mijn zusje en ik haar een beetje te pesten. Midden in een overvolle winkel keihard vragen of ze nu ging scheiden omdat papa haar zo mishandeld had. Ze wist niet hoe snel ze die winkel weer uit moest komen. Wees blij dat Thomas nog maar klein is
  zondag 28 december 2008 @ 17:10:49 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_64434817
m@x, wat was jij toen al een duiveltje zeg

ik vind het wel mooi zeg, zou het zelf ook wel willen
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 17:12:04 #154
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64434854
*proest* Ooooooh M@x!
Maar ziet er al goed uit hoor Webkim.
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † zondag 28 december 2008 @ 17:13:44 #155
43556 miss_dynastie
pi_64434909
Oh, wat mooi is het al, webkim! Ik heb de oogleden van mijn moeder, dus over een paar jaar moet ik zelf vast ook * miss_dynastie geen held is
  zondag 28 december 2008 @ 17:29:44 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64435469
m@x!

Webkim, wat een enorm verschil al zeg! Wauw!
  zondag 28 december 2008 @ 17:32:44 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64435586
Dat ziet er al goed uit Webkim!
M@x
Ylana
pi_64436419
Wow webkim wat een verschil zeg!
  Jubileum moderator zondag 28 december 2008 @ 18:09:53 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64436807
M@x
Heel erg mooi Webkim, ik heb het al eens eerder bij iemand gezien (justme) en dat verschil was ook zo opvallend.
Belaan, jij hebt gewoon oogleden man
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 28 december 2008 @ 18:13:29 #160
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64436922
Webkim, ik vond je oude blik wel wat lief dromerigs hebben. Maar ik kan me voorstellen dat het heel fijn is om straks niet meer voortdurend de vraag te krijgen of je moe bent. Kan je al knipperen met je nieuwe oogleden?
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64437188
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef Lois het volgende:
M@x

Dat heb je nog helemaal niet verteld, dat ze hij dat gedaan heeft
  zondag 28 december 2008 @ 18:25:06 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64437272
Oh Webkim! Da's wel een hele verandering zeg! Het was me werkelijk nooit opgevallen dat je zo overhangend ooglid had, maar nu het veranderd is zie ik wel degelijk verschil! Valt het je mee?
pi_64437451
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Webkim! Da's wel een hele verandering zeg! Het was me werkelijk nooit opgevallen dat je zo overhangend ooglid had, maar nu het veranderd is zie ik wel degelijk verschil! Valt het je mee?
Het valt 100% mee. De enige pijn die ik gehad heb waren de verdovingsprikken en de hoofdpijn de avond na de operatie. Het enige lastige is de jeuk bij de hechtingen, da's vooral 's nachts om gek van te worden af en toe. Bukken en tillen mag eigenlijk de eerste paar weken niet (geeft druk op de ogen), maar omdat ik helemaal geen klachten heb doe ik eigenlijk alweer veel te veel. Maarja, ik ben ook meestal alleen met Thomas dus dat wil wel, qua vliegen, rennen en tillen.

Ik zou het zo weer doen. De houdbaarheid is bij iemand van mijn leeftijd trouwens 10 a 15 jaar, dus de zwaartekracht gaat er over een tijdje wel weer vat op krijgen.
Ik kreeg voor 75 Euro kortingsbonnen mee ook nog. Willen jullie stemmen op wat ik nu nog nodig heb?
Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator zondag 28 december 2008 @ 18:30:21 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64437454
Easy
Belaan is echt een vrouw, liet me teveel meeslepen in spreektaal sorry
Bram heeft hier gisteravond gelogeerd en hoewel ze allemaal op tijd gingen slapen, (bram heeft zelfs nog nooit zo lang geslapen) en pas om half 9 wakker werden liggen er hier alweer 2 in diepe rust. Doodmoe waren ze.
Heerlijk hoor, dan kan ik zo lekker uitgebreid douchen en onder de zonnebank, even zonlicht inslurpen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 28 december 2008 @ 18:31:15 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64437482
Kortingsbonnen? Naja zeg! Is het iets wat je zelf moet betalen Webkim? (als ik zo brutaal mag zijn)
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 28 december 2008 @ 18:36:40 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64437634
Oh lekker Lois, even lekker tijd voor jezelf.

Ik ga zo na het eten, als mijn kleine boefje slaapt eens even op zolder kijken. F. heeft, nu ik zwanger ben, eindelijk het licht gezien en is de dakkapel aan het afwerken. Maar er staat ook echt heel veel rotzooi wat ik al jaren niet meer aangeraakt heb wat wel weg kan. Hij gaat morgen naar het grof vuil, dus maar eens kijken wat er nou echt weg kan van mijn zooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 28-12-2008 18:37:39 (zeg maar Lois :P) ]
pi_64437659
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:31 schreef Lois het volgende:
Kortingsbonnen? Naja zeg! Is het iets wat je zelf moet betalen Webkim? (als ik zo brutaal mag zijn)
Ja. Tot een of twee jaar terug waren ze vrij makkelijk met vergoeden. Ik ken wat mensen die het op psychische grond hebben kunnen laten doen ("Mensen denken altijd dat ik boos / moe ben."), maar tegenwoordig zijn ze zo streng dat je pas in aanmerking komt als het je zich voor x procent belemmert. Wat erop neerkomt dat je bovenooglid voor minstens de helft van je pupil moet hangen.

En oogartsen gaan puur medisch te werk, die halen overtollige huid weg, geen vetweefsel zoals een plastisch chirurg wel doet; dat geeft een veel mooier resultaat.

Die ogen, dat is echt een familieding, mijn vader heeft ook enorme hangogen en zakjes onder zijn ogen ook nog eens. En ja, ik kan er wel mee wachten tot ik halverwege de 40 ben en mijn ogen écht dichtzitten, maar waarom er nu niet van genieten? En dan niet alleen van het 'geen hoofdpijn meer van het opensperren als je ergens bent waar men je (nog) niet kent en je niet chagrijnig wil overkomen', niet meer wegsukkelen voor de tv 's avonds omdat je ogen zakken naarmate de dag vordert, maar óók gewoon het schoonheidsvoordeel.

Schaam ik me heus niet voor. Er kan nu vast een boel oogschaduw op.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 28 december 2008 @ 18:38:40 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64437681
Oh, ik wilde net gaan stemmen voor mijn buik Want toen ik mijn boobjob kreeg sprak de verpleegkundige monter: ach kom je de volgende keer je buik laten doen"?
En dan te bedenken dat ik nadien nog een beeb heb gebaard Maar wat allervriendelijkst zeg. Kortingsbonnen. Botoxje erbij?
  zondag 28 december 2008 @ 18:39:23 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64437705
Oeps, sorry!
  Jubileum moderator zondag 28 december 2008 @ 18:40:36 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64437738
Naja zeg Buuf
Ik heb ook wel een wenslijstje hoor, voor de plastisch chirurg. Maar nog liever zou ik een mooi gebit willen wensen, zonder brekende kiezen, met mooie witte rechte tanden
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64437983
Grote opruiming resulteert bij mij altijd in grote zooi. Dan zit ik midden in een enorme klerebende allemaal Oh ja !-momenten te hebben en dan schiet het dus helegaar niet op he. Hormonen helpen daar vast niet aan mee BE.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 28 december 2008 @ 18:52:01 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64438078
Het gaat hier voornamelijk om kratten met opladers enzo, het sentiment zal wel meevallen. Het echte sentiment is na 6 verhuizingen al wel uitgezocht en echt goed opgeborgen enzo.
  zondag 28 december 2008 @ 19:39:39 #173
94046 PM-girl
pi_64439600
Webkim, wat een verschil, de voor- en nafoto!

Heerlijk BE, opruimen!
*
pi_64439686
Buuf wat onaardig

En webkim ik zie het helemaal goedkomen Over een paar dagen is het vast helemaal mooi! Wanneer mogen de hechtingen er uit?

Ik ben trouwens even smelterig: TARA speelt met Leander en Leander heeft zo'n lol en loopt gek te doen en TARA vindt het heel tof en roept steeds dingen als "kijk nou wat hij met zijn handje doet! " erg tof!
  zondag 28 december 2008 @ 20:23:13 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_64441120
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef Lois het volgende:
ja maar ik zou er zoveel jonger uit zien toch?
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 20:28:34 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_64441304
wij hebben onszelf nog even een kerstcadeautje gegeven, een logitech universele afstandsbediening nu konden er 5 afstandsbedieningen de la in, woei!!!

stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 20:41:10 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64441680
Zoooo, het was niet veel, maar toch nog wel wat. Scheelt allemaal weer!
pi_64441719
Wie weet waar je voordelig foto's kunt afdrukken online? Wat wel mooi is, maar niet te duur.
  zondag 28 december 2008 @ 20:44:59 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_64441827
Ingrid, deze kwam laatst als beste en goedkoopste uit de bus: http://www.webprint.nl/
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 20:50:47 #180
94046 PM-girl
pi_64442049
Belana, is dat zo'n ding van de reclame met opa die de tv niet snapt? Lijkt me wel handig, maar is het niet ontzettend lastig in te stellen?
*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 28 december 2008 @ 20:52:55 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64442139
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet waar je voordelig foto's kunt afdrukken online? Wat wel mooi is, maar niet te duur.
heel goede afdrukken voor weinig geld kun je bestellen bij www.Foto.com

Prijs vanaf de 1ste foto!
9 x 13 cm ¤ 0,07
10 x 15 cm ¤ 0,05
11 x 15 cm ¤ 0,10
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 28 december 2008 @ 20:56:06 #182
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64442235
Webkim, wat een verschil al, mooi hoor!

Nou,de kerstdagen zijn hier ook achter de rug. Het was weer fijn, alleen een echt kerstgevoel ontbrak. Nouja, volgend jaar weer. En gisteren heerlijk op stap geweest, alwaar ik bekenden van Rockabella tegen het lijf liep. En toen ik niet meer op haar normale naam kwam heb ik het maar wat afgewimpeld. Lekker dom. Maar het was wel erg gezellig en leuk en laat en te veel drank en geeeeen kater! Hoezee.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 28 december 2008 @ 20:56:14 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_64442241
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef PM-girl het volgende:
Belana, is dat zo'n ding van de reclame met opa die de tv niet snapt? Lijkt me wel handig, maar is het niet ontzettend lastig in te stellen?
het instellen gaat voor een groot deel automatisch, je geeft via een programmaatje je apparatuur op met merk en serienummer en dan gaat het volautomatisch. we hebben ook de xbox en ons mediacenter er op en dat moet handmatig ingesteld, via een infrarood / leerfunctie. het is even een werkje, maar dan werkt het als ene tierelier
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 21:01:12 #184
94046 PM-girl
pi_64442390
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef Lishe het volgende:
Webkim, wat een verschil al, mooi hoor!

Nou,de kerstdagen zijn hier ook achter de rug. Het was weer fijn, alleen een echt kerstgevoel ontbrak. Nouja, volgend jaar weer. En gisteren heerlijk op stap geweest, alwaar ik bekenden van Rockabella tegen het lijf liep. En toen ik niet meer op haar normale naam kwam heb ik het maar wat afgewimpeld. Lekker dom. Maar het was wel erg gezellig en leuk en laat en te veel drank en geeeeen kater! Hoezee.
Lishe, hoe wist je in godsnaam dan dat het bekenden van Rockabella waren?

Belana, automatisch is altijd goed!
Ik heb zelf een nieuwe keukenmachine gekocht en dat is zo luxe!
*
  zondag 28 december 2008 @ 21:03:31 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64442458
Omdat ze daar ooit iets over zei in mn PM. En ze zitten op dr hyves. Durum.
  zondag 28 december 2008 @ 21:07:45 #186
94046 PM-girl
pi_64442612
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef Lishe het volgende:
Omdat ze daar ooit iets over zei in mn PM. En ze zitten op dr hyves. Durum.
Ah, goed geheugen dus! Grappig dat je zo mensen treft!
*
pi_64442644
Goed cadeau Belaan! Die dingen zijn nog behoorlijk prijzig zag ik laatst.

En PM, wat voor keukenmachine heb jij?
  zondag 28 december 2008 @ 21:11:32 #188
94046 PM-girl
pi_64442742
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef snoopy het volgende:
En PM, wat voor keukenmachine heb jij?
Een Kenwood. Maar niet zo;n hele gave hoor, gewoon zo'n lillik ding met 1001 accessoires. Waar het mij om ging was dat hij zelf kon mixen en kloppen zodat ik mijn handen vrij heb.
Hij maakt helaas geen foto's
*
pi_64442792
cool hoor. Ik zou ook best een machine willen hebben om deeg te kneden, voor pizza- en pastadeeg.
Maar ja, dan staat er weer zo'n ding in de keuken hč...
  zondag 28 december 2008 @ 21:13:35 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64442816
Das inderdaad jammer van die foto's PM... En nu druk aan het sappen maken!
Snoop, ik las net over je fototoestel, da's echt heel klote zeg, bah.
  zondag 28 december 2008 @ 21:15:16 #191
94046 PM-girl
pi_64442888
Dat ding staat (nog) niet standaard op mijn keukenblad hoor, te groot. Ik mik hem in het kastje.
En ik ga voor oud /nieuw een heerlijke chocoladetaart maken! Iets anders dan mijn kersttaart, maar wel met chocolade
*
  zondag 28 december 2008 @ 21:16:12 #192
94046 PM-girl
pi_64442918
Lishe je brengt me op ideeën! Die blenderfunctie moet ik nog testen, ik zal morgen bij de turkse winkel eens even el cheapo wat fruit inslaan!
*
  zondag 28 december 2008 @ 21:17:41 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64442978
Grmbl
Mijn tickers gaan steeds stuk. Ik heb ze gisteren nog opnieuw gemaakt, en nu doen ze alweer stom.
Heeft er iemand enig idee waarom?
  zondag 28 december 2008 @ 21:18:31 #194
94046 PM-girl
pi_64443019
Ik zag het ook, er stond 5 days to go! Geen idee, sorry!
*
pi_64443033
Chocoladetaart
Onze chocoladefondue met stukjes peer was trouwens ook erg lekker eerste kerstdag
  zondag 28 december 2008 @ 21:19:29 #196
94046 PM-girl
pi_64443056
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef snoopy het volgende:
Chocoladetaart
Onze chocoladefondue met stukjes peer was trouwens ook erg lekker eerste kerstdag
Oeh, dat is ook lekker!
Ik ben echt met steeds meer plezier aan het koken!
*
pi_64443085
Oh Ynske, bedankt voor de tip van het fototopic maar ik denk dat ik dezelfde weer wil hebben.
Ik heb vandaag gewoon een schadeformulier via inernet naar onze verzekeraar gestuurd. Kijken wat er gebeurt.
  zondag 28 december 2008 @ 21:23:40 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64443234
Ik plof ook weer even neer. Gisteravond zijn we met een aantal vriendinnen naar het concert van Alain Clark geweest in A'dam. Toen we naar huis reden, rond een uur of twaalf (na nog even een Whopper aan de A4 te hebben gegeten....maar dat terzijde ) gilde mijn vriendin die reed ineens: "Neeeeee, zie je dat, daar rijdt een vent de sloot in!" Nou, we waren met z'n vieren, maar wij hadden niets gezien. Maar ze was er zo zeker van en het was verder een verlaten weg, dus we moesten wel iets doen. Dus hebben we de politie gebeld, toen we konden keren zijn we weer terug gereden en inderdaad....was er een man in een spin geraakt en achteruit de sloot in gereden. Er was inmiddels een motoragent ter plaatse en er stond iemand in de middenberm. Dat was de bestuurder. Die was na de botsing met een boom de sloot in gereden en uit de auto geklommen. Toen wilde hij kennelijk de politie gaan bellen en is hij al bellend de weg opgelopen en is daar aangereden. Dat de man nog rechtop stond was een wonder. Wij moesten dus op de politie wachten om een verklaring af te leggen en boden de man een plekje aan in de auto om een beetje op te warmen. Zegt die agent: nou, doe dat maar niet, want als 'ie nekletstel heeft, moeten we je dak eraf knippen. Nouja, we hebben er een uur gestaan en konden toen door naar huis. Maar je weet ook niet wat je gebeurt hoor als je bij zoiets staat. Ik lag in mijn bed nog na te stuiteren.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 28 december 2008 @ 21:26:04 #199
94046 PM-girl
pi_64443330
Sjee Memmel, dat is indrukwekkend kan ik me voorstellen! Van dat dak losknippen klopt wel, wanneer de ambulance komt kijken ze naar eventueel nekletsel en wordt er iets geconstateerd, dan mag je absoluut niet meer uitstappen= dak eraf, omdat je dan zo veilig mogelijk naar buiten komt.

Een collega van me was aangereden, even uitgestapt en toen voor het regenweer weer gaan schuilen in haar auto. Die vervolgens opengeknipt werd!
*
  zondag 28 december 2008 @ 21:27:32 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64443388
Jeetje Memmel, wat een bizar verhaal joh! Kan me voorstellen dat je dat niet zomaar even kwijt bent.

Nou, de tikkers staan weer. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
  zondag 28 december 2008 @ 21:29:05 #201
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64443449
Ja, dat is ook zo, dan hadden we als cabrio verder gekund! Bij -2 ook best een uitdaging!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64443562
Pfft wat een verhaal Memmel!

Ik ben het ff kotsbeu! We hoesten allevijf onze longen stuk, oudste ligt al een week zielig vogeltje te spelen op de bank, manlief heeft al voor pampus gelegen, vandaag was ik zelf gevloerd en zojuist hing middelste ook met z`n hoofd boven de pot. Bah!
Saartje
  zondag 28 december 2008 @ 21:32:16 #203
94046 PM-girl
pi_64443581
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef Memmel het volgende:
Ja, dat is ook zo, dan hadden we als cabrio verder gekund! Bij -2 ook best een uitdaging!
Hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je haar te weinig volume houdt, het vriest wel vast
*
  zondag 28 december 2008 @ 21:32:47 #204
94046 PM-girl
pi_64443616
O Maneki, wat een kerstvakantie dan! Veel beterschap voor iedereen!
*
pi_64443704
Oudste noemt het de kotsvakantie
Saartje
  zondag 28 december 2008 @ 21:35:27 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64443737
Jeutje Maneki!
Was het dan toch wel de griep bij de middelste ipv migraine?
Wat rot zeg, allemaal ziek...
pi_64443834
Balen Maneki Nogmaals beterschap voor de hele bubs
  zondag 28 december 2008 @ 21:40:20 #208
94046 PM-girl
pi_64443960
Kotsvakantie

Oh my God! Porky staat hier op (don't ask). Wat een film
*
  zondag 28 december 2008 @ 21:43:26 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64444127
Oh joy Maneki, da's wel heel erg. (wij hadden drie jaar geleden zo'n kotsvakantie. je bent gewoon aan vakantie toe tegen de tijd dat het over is. ) Beterschap voor jullie allemaal.

En wat een verhaal Memmel Concert was verder wel erg leuk? En hebben jullie nog gehoord hoe het met die man is afgelopen?
  zondag 28 december 2008 @ 22:02:09 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_64445034
maneki, beterschap voor jullie! al dat ziek en zeer is maar niks
memmel jezus zeg wat een toestand!

snoop, die dingen zijn wel duur ja, ik had een gelukje dat deze hier bij een klein zaakje in de aanbieding was, normaal 250 euro, maar nu 129. geen touchscreen, maar dat boeit me niet zo.

BE, de babyticker doet het niet hier die van Sasha wel
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 22:04:11 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_64445121
zit ik net met kozakken aan de telefoon, zeg ik: ik ga het laatste stukje harry potter nog even afkijken, er stond nog een half uur op de band. blijkt dat ie nog 1 minuut duurde Nick had ruim opgenomen
dus kozakje, als je dit leest sorry (je msn staat niet aan)
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 22:05:42 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64445203
Dat is raar, hier wel Belana... Nou ja. Ik kijk er morgen wel weer even naar. Anders ga ik wel op zoek naar een anderen ofzo.
  zondag 28 december 2008 @ 22:08:34 #213
190853 RockabeIIa
pi_64445337
Laat ik er ook effe wat rotnieuws in gooien. Mijn vriend' s oma is vanochtend toch nog enigszins onverwacht overleden. Sneu maar wel het beste voor het oude menske. Ze wachtte al lang op haar eind. Zaterdag wordt ze begraven.
  zondag 28 december 2008 @ 22:08:55 #214
190853 RockabeIIa
pi_64445352
BE bij mij doet ie het ook wel
  zondag 28 december 2008 @ 22:10:05 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64445414
voor jou en je vriend Rocka.
pi_64445420
Gecondoleerd Rocka.
Wel gek, het ene jaar dood gaan en het andere jaar begraven worden!
  zondag 28 december 2008 @ 22:12:08 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_64445518
rocka, voor jou en je vriend gecondoleerd
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 22:12:23 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64445528
Gecondoleerd Rocka.

BE, ik zie op je ticker dat je nog 233 dagen voor de boeg hebt. Lijkt me prima dus?
pi_64445548
Maneki, balen zeg!
BE: hier doetie het wel 47 dagen!
  zondag 28 december 2008 @ 22:13:42 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_64445602
vreemd, de ticker geeft hier een foutmelding, maar dat ligt dus aan hier
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 december 2008 @ 22:14:27 #221
190853 RockabeIIa
pi_64445638
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
Gecondoleerd Rocka.
Wel gek, het ene jaar dood gaan en het andere jaar begraven worden!
Dat dus, ik vind er veel te lang overheen gaan (maar kon niet anders ivm avondwake e.d.)
Het is niet dat ik er om sta te springen ofzo maar ik ben echt opgelucht voor het dametje hoor
(ik vind zulk heel oude mensen nooit zo fris )
  zondag 28 december 2008 @ 22:21:29 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64446042
Gecondoleerd Rockabella. Verdrietig dat het zo plots was toch nog dan. Maar voor haar misschien wel beter dus. Sterkte.
En ik was dus gisteren vrienden van je tegengekomen. Die in Belgie wonen. Maar toen wisty ik je echte naam niet meer, want gedronken en toen ben ik maar gauw weer tegen andere mensen gaan praten. Maar genant dus.
  zondag 28 december 2008 @ 22:23:01 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64446128
Ben je niet de enige Rocka

Maar zeker als ze zelf uitkeek naar het einde is het fijn dat het voor haar kwam.
  zondag 28 december 2008 @ 22:33:57 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_64446731
Rocka, gecondoleerd!

Heftig Memmel.

Maneki, kotsvakantie . Niet fijn.
Nadat Ive anderhalve week gekwakkeld heeft, ik hoest alsof ik al 30 jaar zware sjag rook (en ik ben nog maar 29 ) heeft mijn man na een week kwakkelen het flink te pakken. Zwaar verkouden, koorts enz. De bedoeling was dat de komende week mijn man vrij zou zijn en met Ive dingetjes zou doen zodat ik kan uitrusten en uitbuiken (ik ben niet erg mobiel meer), maar dat zit er niet in. Dus gaat Ive maar een nachtje logeren bij opa en oma. Ergens vind ik dat erg jammer en ongezellig, maar daar kan Ive tenminste lekker spelen en naar buiten enz terwijl ik het rustig aan kan doen en mijn man kan uitzieken. Ik hoop trouwens wel dat de baby pas komt als mijn man beter is.
  zondag 28 december 2008 @ 22:37:21 #225
190853 RockabeIIa
pi_64446923
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
Gecondoleerd Rockabella. Verdrietig dat het zo plots was toch nog dan. Maar voor haar misschien wel beter dus. Sterkte.
En ik was dus gisteren vrienden van je tegengekomen. Die in Belgie wonen. Maar toen wisty ik je echte naam niet meer, want gedronken en toen ben ik maar gauw weer tegen andere mensen gaan praten. Maar genant dus.
haha meen je niet!
pi_64447300
PM-girl, was dat een collega van jou? ik heb dat verhaal toen wel gelezen ja!

memmel, wat cru dat die man ook nog aangereden werd...

webkim dat wordt hartstikke mooi zeg!
pi_64447383
gecondoleerd rocka!

en maneki, beterschap voor jullie allemaal, 't is nou wel mooi geweest hoor!
  zondag 28 december 2008 @ 22:54:50 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_64447857
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat ik er ook effe wat rotnieuws in gooien. Mijn vriend' s oma is vanochtend toch nog enigszins onverwacht overleden. Sneu maar wel het beste voor het oude menske. Ze wachtte al lang op haar eind. Zaterdag wordt ze begraven.
Sterkte voor jou en Arma (en voor Brent natuurlijk ook)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 28 december 2008 @ 22:56:09 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_64447913
Ik ben 2 uur geleden teruggekomen van de marathon (die was in Haaksbergen en aangezien we toch bij mijn ouders zaten enzo ) en ik heb het nog steeds koud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 28 december 2008 @ 22:56:20 #230
190853 RockabeIIa
pi_64447925
Dat was eigenlijk het eerst waar ik vanochtend aan dacht. Dat Brent's stamboom ietsje korter was geworden...
  maandag 29 december 2008 @ 02:48:29 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64454224
Rocka sterkte en gecondoleerd.
pi_64455540
Gecondoleerd Rocka
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator maandag 29 december 2008 @ 08:30:49 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64455651
Rocka gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie

Brrrrr wat is het koud. Er zat zo'n dikke ijslaag op mijn auto dat ik hem niet gekrabt kreeg Ik heb de auto een tijdje laten draaien, sorry buren , voor ik het van de ramen af kreeg.
Nu werken terwijl mijn gezinnetje nog lekker in hun warme bedje ligt
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 december 2008 @ 08:36:43 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_64455702
Oe lois, ik benijd je niet

Ik heb redelijk uit mogen slapen Liam kwam rond half 7 naast me liggen (nick was al weg) en ik heb tot kwart over 7 geslapen Ezra werd ook pas half 8 wakker (wel na een huilfestijn vanacht, maar dat vergeten we dan maar even )

werk ze Lois!
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 december 2008 @ 08:54:38 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64455871
Rocka gecondoleerd
Reinhilde WB!

Ik moet zo ook gaan krabben en die laag ziet er ook dik uit Ben je alweer een beetje ontdooit Lois? Ik denk dat ik de auto ook maar aanzet zo...
Wat een luxe is (uit/door)slapen toch eigenlijk he, Belana? Ik heb geslapen tot 6.45 zoónder onderbrekingen, dat is voor het eerst deze maand geloof ik
Ylana
  maandag 29 december 2008 @ 08:55:41 #236
3142 m@x
pi_64455890
Gecondoleerd Rocka

Hier was het vanmorgen kwart over 5. Toen kroop Kai in mijn bed en vervolgens heb ik geen oog meer dicht gedaan omdat hij zo aan het draaien en wriemelen was. Ik ben echt zo ontzettend moe. Leuk, vakantie
pi_64456279
Gecondoleerd Rocka!

Hier ook schrappen vanmorgen, alleen was mijn (ve)echtgenoot zo lief om het voor me te doen'.
"Zal ik even voor je schrappen????"
Nou vooruit, omdat je zo aandringt

(deze weken ga ik met de auto, heerlijk rustig op de weg)
  maandag 29 december 2008 @ 09:21:19 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_64456313
reinhilde vergeet naar jou te zwaaien fijn dat je het zo lekker hebt gehad! houden zo!

saffier, ja, dat is echt heel heel erg luxe dat weet je pas als je kinderen hebt (die van vroeg opstaan houden...)
het zoontje van mijn broer bijvoorbeeld die slaapt altijd tot minstens 8 uur, the lucky bastard! (mijn broer dus)
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 december 2008 @ 09:33:16 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64456521
Sasha sliep ook tot 8.15! En.... voor het eerst in anderhalve week ook weer gewooon lekker de hele nacht doorgeslapen! Okok, ik ben sowieso verwend dat ik het na anderhalve week al zat ben (na 1 nacht eigenlijk) omdat hij eig. altijd slaapt, maar dus wel heerlijk geslapen vannacht!
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 09:37:29 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_64456594
Jeej Rocka.. gecondoleerd. stom woord eigenlijk he, als je het vaak genoeg zegt is het net gefeliciteerd

Cas kwam om 8:30 bij me liggen, René snurkt bij een vriendinnetje, dus geen gebekvecht vanmorgen
pi_64456625
Fijn BE
Ik ben vandaag voor het eerst alleen thuis met Merel. Manlief moest weer werken, maar hij voelt zich echt beroerd. Waarschijnlijk weer een bijholte/voorhoofdholte ontsteking (heeft hij zo;'n 2 keer per jaar).
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 09:43:37 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_64456680
Lekker Fuente, lekker truttelen, of moet je veel vandaag?
pi_64456684
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef moussy het volgende:
Jeej Rocka.. gecondoleerd. stom woord eigenlijk he, als je het vaak genoeg zegt is het net gefeliciteerd
Bij het condeleance van mijn schoonvader was er ook iemand die dat zei
Eerst tegen L. (die stond als eerste) toen tegen mij, bij de 3e kreeg ze pas door wat ze zei
  maandag 29 december 2008 @ 09:49:04 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64456808
Spannend vandaag voor het eerst alleen Fuente! Rustig aan he. Niks moet, alleen eten, drinken en schone broeken.
  maandag 29 december 2008 @ 09:51:14 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64456852
Sterkte voor jou en je gezinnetje, Rocka.
pi_64456854
Precies, en vanmiddag heel even de stad in met mijn zusje en Merel. Maar verder doen we lekker rustig aan.
Sara
Merel
Ukje
pi_64457473
Gecondoleerd Rocka

Vandaag vind ik het even jammer dat ik 3 kinderen heb. Ik ben hondsberoerd, ze zijn alledrie niet fit en manlief moet werken. Blegh
Saartje
  maandag 29 december 2008 @ 10:26:36 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_64457506
lekker tutten vandaag fuente, heerlijk! daar zou ik zomaar weer zin in hebben tutten met een baby
maar die tijd is voorbij
Ik heb net van de bonus een nieuwe pc besteld, de oude hier begint het te begeven en nu kan het ik moet er niet aan denken zonder pc te zitten erg he
stormy waters...
sailin'
pi_64457507
Succes Maneki, dat is niet fijn
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 december 2008 @ 10:28:58 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_64457551
ow maneki, ik heb gewoon medelijden met je
het is gelukkig alweer half 11, das al bijna middag. kunnen de knullen zich vermaken terwijl jij en Saar op bed liggen misschien?
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 december 2008 @ 10:42:13 #251
190853 RockabeIIa
pi_64457859
Nou bedankt voor het medeleven. Het is geen drama ofzo hoor. Dat gebeurt nou eenmaal bij mensen ruim over de 90. Ze heeft nooit hoeven lijden en heeft altijd veel aanloop en aanspraak gehad.

Het is echt KOUD! Bah! EN ik moet er vanmiddag nog eens extra doorheen om naar het CB te gaan. Kind uit- en aankleden. Leuk. Niet.
En daarna een avonddienst werken. Ook leuk. Niet. Ik heb wel genoeg gewerkt voor dit jaar vind ik eigenlijk! (maarja, ik had wel teveel uren opgenomen dus ergens klopt er iets niet. Rekenen was nooit mijn sterkste vak )
  maandag 29 december 2008 @ 10:42:30 #252
190853 RockabeIIa
pi_64457862
Maneki beterschap met de bups!
pi_64457887
Jochies vermaken zich met tv kijken en Saar gaat zo haarbed in, dan kan ik ook weer een uurtje plat. Tis echt wel behelpen zo hoor Gelukkig heeft manlief kunnen regelen dat hij vanaf huis werkt vanmiddag
Saartje
pi_64457917
Pffff Maneki... Wat een ellende.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 december 2008 @ 10:49:58 #255
190853 RockabeIIa
pi_64458045
Hoe'st met je oogs? Ik zag al een foto van gister voorbij komen. Je ziet er idd een stuk uitgeslapenderder uit! Ben je er blij mee?
pi_64458145
Ik ben blij met m'n oogs en vooral ook heel benieuwd hoe ik eruit zie als de korsten eraf zijn en de draden eruit. Het is wel een beetje schrikken wennen nog hoor, als ik in de spiegel kijk.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 10:59:04 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_64458284
Ik heb de hond gek gemaakt met mn telefoon en nu hangt de kerstboom op half elf

Webkim, je oogs zijn nu al zo mooi
pi_64458809
De ketel is kapot. De douche was ijskoud, dus maar niet gedaan, anders was ik bevroren.
En de kachel doet het ook niet. En het is al zo koud buiten. En het is nog niet eens zeker of de monteur vandaag komt. Ik hoop voor 14.00, anders is het nog lastig om naar Tyler te gaan. Of we moeten iets kunnen regelen met de buren. Bah!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 11:22:29 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64458960
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
De ketel is kapot. De douche was ijskoud, dus maar niet gedaan, anders was ik bevroren.
En de kachel doet het ook niet. En het is al zo koud buiten. En het is nog niet eens zeker of de monteur vandaag komt. Ik hoop voor 14.00, anders is het nog lastig om naar Tyler te gaan. Of we moeten iets kunnen regelen met de buren. Bah!
t zit niet mee he...
had je foto.com nog gezien?
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 11:24:53 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_64459041
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bellen en zeggen dat je met keine kindere zit, misschien dat ze dan een stapje harder lopen, want dit kan nu echt niet hoor. Oké oké ook niet bij anderen... maar hoeveel mensen zouden er nu in de kou zitten?!
pi_64459111
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

t zit niet mee he...
had je foto.com nog gezien?
Nee idd. dit kan ik niet echt hebben nu. Maar ja, zal wel moeten. En iedereen is weg, hopelijk kunnen mijn ouders Kim wat eerder ophalen straks.

foto.com ben ik net aan het bekijken en denk dat we daarbij gaan bestellen. Moet eerst nog een hele berg foto's van Tyler doorlopen. Waarvan soms 10 dezelfde En van Kim nog een paar leuke erbij.

Vergeet ik helemaal leuk nieuws te melden. We hebben van secret santa een pakje gehad! Vingerpopjes voor Kim en kleertjes maat 50 voor Tyler!
Zo leuk en lief!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 11:28:30 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64459133
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:27 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nee idd. dit kan ik niet echt hebben nu. Maar ja, zal wel moeten. En iedereen is weg, hopelijk kunnen mijn ouders Kim wat eerder ophalen straks.
positief blijven denken t komt goed
quote:
foto.com ben ik net aan het bekijken en denk dat we daarbij gaan bestellen. Moet eerst nog een hele berg foto's van Tyler doorlopen. Waarvan soms 10 dezelfde En van Kim nog een paar leuke erbij.
altijd leuk foto's doorspitten
quote:
Vergeet ik helemaal leuk nieuws te melden. We hebben van secret santa een pakje gehad! Vingerpopjes voor Kim en kleertjes maat 50 voor Tyler!
Zo leuk en lief!
wat ontzettend lief!!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64459194
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Bellen en zeggen dat je met keine kindere zit, misschien dat ze dan een stapje harder lopen, want dit kan nu echt niet hoor. Oké oké ook niet bij anderen... maar hoeveel mensen zouden er nu in de kou zitten?!
Ja heb ik gezegd, hebben ze geen boodschap aan. Was het hoofdkantoor die ik aan de lijn had. Kantoor Emmen was niemand op de zaak. Monteur moet mij bellen.
Als Tyler wel naar huis mocht nu, had het dus niet gekund. Verschrikkelijk irritant dit.
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 11:32:43 #264
7074 moussy
kuttekop
pi_64459223
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ja heb ik gezegd, hebben ze geen boodschap aan. Was het hoofdkantoor die ik aan de lijn had. Kantoor Emmen was niemand op de zaak. Monteur moet mij bellen.
Als Tyler wel naar huis mocht nu, had het dus niet gekund. Verschrikkelijk irritant dit.
wat erg eigenlijk, maar ja.. ken je niet iemand met van die radiatortjes op wieltjes, stekker in het stopcontact en warmte.
pi_64459385
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef moussy het volgende:

[..]

wat erg eigenlijk, maar ja.. ken je niet iemand met van die radiatortjes op wieltjes, stekker in het stopcontact en warmte.
ik wilde net op zolder kijken of we nog zoiets hebben.
pi_64459415
Enne secret santa is Sjak! Heel erg bedankt voor de leuke kleertjes! Maat 50 hebben we niet veel van, dus komt goed uit!
  maandag 29 december 2008 @ 11:41:32 #267
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64459452
Graag gedaan. Ik weet het, ik ben soms wat naar tegen Djeez Maar op deze manier kon ik jullie een beetje helpen en kan ik laten zien dat ik het zo naar allemaal niet bedoel.
Pakje heeft er ook een week over gedaan...

Rocka, gecondoleerd. Altijd rot om het nieuwe jaar te beginnen met een begrafenis. Hebben wij ook eens gehad met mijn oma. Sta je daar, nou ja, eeh gecondoleerd en een gelukkig nieuwjaar enne (tegen mijn nicht) gefeliciteerd met je verjaardag

[ Bericht 10% gewijzigd door sjak op 29-12-2008 11:46:50 ]
Lekker douchen!
pi_64459522
ah, ik dacht al wel dat jij deze secret santa was sjak. lief!
  maandag 29 december 2008 @ 11:57:12 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64459800
Ingrid, wat vervelend met die ketel. Ik heb het zelf ook eens gehad op 1e Kerstdag met baby. En toen kwamen ze ook niet, ondanks een contract dat we hebben. Nou is mijn vriend wel erg handig, dus die heeft hem toen zelf gerepareerd (een hele bypass had hij van de leidingen gemaakt, zag er heel kunstig uit moet ik zeggen). Alles functioneerde weer en hij kreeg een compliment van de monteur toen die een paar dagen later kwam. Helaas weigerde de monteur wel daarna de controle af te tekenen omdat we er zelf aan hadden 'gerommeld'. En dat had ook weer gevolgen voor de brandverzekering, dus uiteindelijk hebben we maar een hele nieuwe ketel genomen. Maar ja, we zaten er in ieder geval wel weer warmpjes bij met de feestdagen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 29 december 2008 @ 12:10:09 #270
190853 RockabeIIa
pi_64460155
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef Webkim het volgende:
Ik ben blij met m'n oogs en vooral ook heel benieuwd hoe ik eruit zie als de korsten eraf zijn en de draden eruit. Het is wel een beetje schrikken wennen nog hoor, als ik in de spiegel kijk.
Net als je een vreselijk leuk nieuw kapsel in een heel ander nieuwe kleur krijgt Zoiets? En dan zonder blauwe plekken en hechtingen natuurlijk

sjak, ohja, daar had ik niet eens aan gedacht... gelukkig nieuwjaar en gecondoleerd Het zal vast gebeuren.

Ingrid, succes met de ketel. Naja, beter nu als de dag dat Tyler thuis komt. Misschien helpt dat met relativeren... Niet echt he? Volgend jaar een beter jaar
  maandag 29 december 2008 @ 12:39:58 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64461032
ingrid hoop dat de ketel snel gemaakt kan worden

Hier zo eens lekker naar Gent toe en even ontspannen
  maandag 29 december 2008 @ 12:55:51 #272
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64461555
Kom net terug van de lunch hier...is het daar gewoon niet warmer dan een graad of 10 ofzo. Jemig wat heb ik het nú koud zeg.
  Jubileum moderator maandag 29 december 2008 @ 13:17:35 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64462231
Ingrid sterkte met de ketel, en Sjak wat ontzettend lief van jou

Belaan en Saffier, ik zag net "mijn" laarzen ook bij Taft staan, kon alleen niet zien hoe duur ze waren want volgens mij loopt half Nederland nu in de Kalverstraat

Nog een leuke in de categorie fouten op een geboortekaartje:
hier op kantoor hangt een kaartje: Geboren december: 80.30 uur.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 december 2008 @ 13:19:03 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_64462271
thanks lois, lief! ik ga volgende week kijken

ow die fout is wel erg
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 december 2008 @ 13:31:40 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64462682
Ik weet niet eens hoe ik het moet lezen.
december 8 0.30 uur? of bedoelen ze toch 08.30?
  Jubileum moderator maandag 29 december 2008 @ 13:37:00 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64462834
ik denk 08.30 uur BE, vreemd he?
Ik zag je kinderwagendillema, en je weet nog wel over welke wagen ik zo enthousiast was he? Neem je die ook mee in je overwegingen?
(ben ff te lui om het helemaal terug te zoeken waar mijn posts staan maar het gaat over die duowagen, Toch gevonden: Wat voor soort kinderwagen - Deel 7 )
edit=scherm te lang open, ik zie dat Belana ook al gepost heeft over de urban jungle duo
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 december 2008 @ 13:48:56 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463239
Oh ja, nu je het zegt!
Die ga ik zeker onthouden.
Ik vind het ergens een beetje zonde van de Quinny, maar ja... er moet wel iets verzonnen worden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 13:50:29 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64463287
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nu je het zegt!
Die ga ik zeker onthouden.
Ik vind het ergens een beetje zonde van de Quinny, maar ja... er moet wel iets verzonnen worden.
die kun je toch weer doorverkopen?
anders misschien toch de draagdoek erbij>?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 december 2008 @ 13:56:36 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463472
Nee, ik wil hoe dan ook een wagen waar we beide in kwijt kunnen. Dragen is leuk, maar voor mij geen optie om dat alleen erbij te doen.

Oh, en uiteraard gaan we de Quinny verkopen als we daar niet een bevredigende optie voor kunnen vinden, maar dat is nog wel jammer dan. Ik was er zo verliefd op.
  maandag 29 december 2008 @ 14:03:51 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463682
Ik zat trouwens net even op het flairforum te kijken, kwam er viavia op uit en daar zie ik bij heel veel topics staan (ledenstop). Wat zou dat nou inhouden? Dat je je niet meer bij die thread aan kan melden?
pi_64463810
dat je eerst een mensonterende ontgroening moet ondergaan BE, voor je bij dat cluppie mag.

ooh over de juiste duowagen, ik heb er destijds echt wéken over wakker gelegen. hij moest door de deur passen, in de achterbak (met grote gastank) passen, niet in de lengte want te zwaar bij de stoeprandjes, er moest wel een combinatie mogelijk zijn van kinderwagen en zitstand zonder dat 't ding een kant op zou vallen, etc. etc.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 14:10:53 #282
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64463904
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zat trouwens net even op het flairforum te kijken, kwam er viavia op uit en daar zie ik bij heel veel topics staan (ledenstop). Wat zou dat nou inhouden? Dat je je niet meer bij die thread aan kan melden?
k denk t, als er bij een vereniging een ledenstop is, dan kunnen er ook geen nieuwe leden meer bij.
hoewel t op een forum meteen ietwat kliekerig overkomt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64463931
De ketelmeneer is nu al een half uur bezig, t wil nog niet echt lukken. Maar hij is er!
pi_64463949
beetje vreemd, om een maximum te stellen aan 't aantal mensen dat in een topic meepraat. maar kennelijk werkt het daar?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 14:12:23 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64463953
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
De ketelmeneer is nu al een half uur bezig, t wil nog niet echt lukken. Maar hij is er!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64463967
ingrid, fijn dat er tenminste iemand mee bezig is!
  maandag 29 december 2008 @ 14:13:31 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463993
En? Waar ben je toen op uitgekomen Bix?

Ik vind het zo raar staan, dat ledenstop.
Nou hebben wij hier een groot Z&G en daar zijn het van die maand-clubjes, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan op een gegeven moment een ons-kent-ons gevoel hebt, maar om dan te zeggen dat er geen nieuwe mensen meer mee mogen doen?
En dan vinden ze ons hier in OUD eng. Ben ik even blij dat wij gewoon aan jaar-clubjes doen met doorschuiven naar de volgende topics. Zie je ook nog eens wat andere gezichten zo af en toe.
  maandag 29 december 2008 @ 14:14:07 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64464014
Fijn dat er iemand is _ingrid_
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 14:15:20 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64464051
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
En? Waar ben je toen op uitgekomen Bix?

Ik vind het zo raar staan, dat ledenstop.
Nou hebben wij hier een groot Z&G en daar zijn het van die maand-clubjes, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan op een gegeven moment een ons-kent-ons gevoel hebt, maar om dan te zeggen dat er geen nieuwe mensen meer mee mogen doen?
En dan vinden ze ons hier in OUD eng. Ben ik even blij dat wij gewoon aan jaar-clubjes doen met doorschuiven naar de volgende topics. Zie je ook nog eens wat andere gezichten zo af en toe.
t rouleert daardoor hier ook wat meer
wat ik wel leuk vind is dat nu het kleuter tot puber meer begint te lopen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 14:17:04 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64464112
heb ik weer, heb toch een tijdje terug verteld dat ik een dwarsfluit gekocht had. nah, t spelen gaat aardig, kom nu tot de hoge a.
blijkt het recreatieorkest van mijn moeder nog iemand op dwarsfluit nodig te hebben, omdat die andere wat er speelt geen maat houd. nu willen ze dat in de keren dat ik hier ben, ik mee kom spelen zou de muziek wel aangeleverd krijgen, en als er dan uitvoeringen waren of ik mee kwam doen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64464131
nou ja, ik had dolgraag zo'n urban jungle gekocht hoor maar die was ver boven ons budget. ik heb toen ook een prima wagen gevonden uiteindelijk (chacama heeft 'm ook nog een tijd gehad daarna), maar hoe heette dat merk nou ook weer.... even zoeken.
ja, gevonden! het was een Happy Baby, met kinderwagenbakken overgenomen van BabyRent, die er dus qua kleur niet helemaal bij hoorden (we konden ze alleen per 2 nemen). prima ding, heeft me nooit in de steek gelaten.
pi_64464160
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer, heb toch een tijdje terug verteld dat ik een dwarsfluit gekocht had. nah, t spelen gaat aardig, kom nu tot de hoge a.
blijkt het recreatieorkest van mijn moeder nog iemand op dwarsfluit nodig te hebben, omdat die andere wat er speelt geen maat houd. nu willen ze dat in de keren dat ik hier ben, ik mee kom spelen zou de muziek wel aangeleverd krijgen, en als er dan uitvoeringen waren of ik mee kwam doen
nou niks mis mee toch? juist leuk, samen musiceren is leuker dan alleen (lijkt me).
  maandag 29 december 2008 @ 14:21:15 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64464233
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef Ynske het volgende:
tof toch
ik wil ook weer eens spelen, spelen in een orkest is écht leuk hoor
  maandag 29 december 2008 @ 14:21:39 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64464248
We gaan off-topic in het SC topic.
Maar ik vond de UJ ook aardig prijzig. Mss dan via marktplaats ofzo.
Die HappyBaby ziet er ook zeer ok uit.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 14:22:47 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64464278
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:18 schreef bixister het volgende:

[..]

nou niks mis mee toch? juist leuk, samen musiceren is leuker dan alleen (lijkt me).
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef pinquit het volgende:

[..]

tof toch
ik wil ook weer eens spelen, spelen in een orkest is écht leuk hoor
ja nouja dat wel maar dan wil ik toch eerst alle noten kunnen spelen en iets meer ervaring hebben dan 2 maanden zelf klungelen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 december 2008 @ 14:24:53 #296
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64464343
Hoi allemaal, ben er weer...

BE Sasha is net zo oud ongeveer als toen Eva kwam toch? Wij hebben er ook echt over getobd(t) en hebben uiteindelijk een plankje met zadeltje gekocht voor achter de quinny. Ideaal en je houdt je Quinny hihihi... Moet er wel bij vertellen dat Kaith een lopertje is en daarom wij geen tweelingwagen hebben gekocht. Met langere afstanden/stad of weet ik het hebben we een kleine buggy waarin ze ook goed zit. Toevallig afgelopen zaterdag voor het eerst echt gebruikt.

En weer teruglezen gaat.
  maandag 29 december 2008 @ 14:24:53 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64464344
ja, ok, het is wel een klein beetje eng misschien dan wacht je nog even

ik heb mezelf ook leren dwarsfluiten maar daarna toch een paar lesjes gehad van een ander orkestlid. toen in t orkest. daarna zelfs nog een jaar of twee muziekschool gedaan en mn a+b diploma gehaald
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 14:31:08 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64464564
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef pinquit het volgende:
ja, ok, het is wel een klein beetje eng misschien dan wacht je nog even

ik heb mezelf ook leren dwarsfluiten maar daarna toch een paar lesjes gehad van een ander orkestlid. toen in t orkest. daarna zelfs nog een jaar of twee muziekschool gedaan en mn a+b diploma gehaald
strakjes als ik in een plaats woon waar de muziekschool niet +1000 euro kost wil ik dat nog wel gaan doen maar nu zit dat er helaas niet in kwa kosten
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 december 2008 @ 14:33:46 #299
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64464687
Ik zou gewoon gaan meespelen Ynske! Dan speel je alleen de noten die je kunt, als je maar in de maat speelt valt het niet op.
  maandag 29 december 2008 @ 14:33:59 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64464691
Thanks ook Mibos. Ik kan het natuurlijk ook gewoon even afwachten. Kijken hoe Sasha over 9 maanden is. Of ik denk dat het er eentje is die nog veel rondgereden wil worden of dat het wel mee valt. Dan kan ik evt. ook iets huren voor een paar maanden en de Quinny gewoon houden.
  maandag 29 december 2008 @ 14:37:02 #301
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64464823
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou gewoon gaan meespelen Ynske! Dan speel je alleen de noten die je kunt, als je maar in de maat speelt valt het niet op.
dat is nog best moeilijk hoor (alleen de noten spelen die je kunt dus in de maat spelen is niks aan) het is heel moeilijk om er dan bij te blijven!
oh shoet, die noot ken ik niet, paniek, naja, dan maar niet, volgende! oh poep, de rest is al 3 maten verder, dorie! dan wacht ik wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')